Μια απάντηση στον Θανάση και στην εταιρεία του Βικέντιος Δαμοδός

2386

Μια απάντηση στον Θανάση και στην εταιρεία του Βικέντιος Δαμοδός

Αγαπητέ Θανάση,

Μου επιτρέπεις να σου μιλάω στον ενικό, καθώς θα μπορούσε να είσαι γιός μου, ή έγγονας μου! Η φωνή μου μπορεί να σου φανεί λίγο απόκοσμη, αλλά έτσι είναι…

Ήμουν από τους ιδρυτές της κοινοπραξίας Ταξιάρχης Ο.Θ.Σ.Λ.Α πριν 40 χρόνια, ήμουν βεζινιαρέος όπως μας έλεγαν μέχρι τότε και με συνεισφορά την μπεζίνα μου και την προσωπική μου δουλειά έγινα συμπλοιοκτήτης στο πρώτο φέρυ μπότ της γραμμής. Μοναδικά μου έσοδα ο μισθός μου…. (όλοι τον ίδιο μισθό είχαμε) και ότι κέρδη άφηνε η γραμμή, με αυτά ζούσα την οικογένεια μου και μεγάλωσα τα παιδιά μου.

Πάντα μετρημένα και νοικοκυρεμένα, γιατί οι υποχρεώσεις ήταν πολλές και τα χρόνια δύσκολα! Δεν πήγα την γυναίκα μου ποτέ να φάει ένα παγωτό στην πλατεία, γιατί την άλλη μέρα θα έλειπαν από την τσέπη μου για να βάλω πετρέλαιο, μόνη μου διασκέδαση ένας καφές στα δύο-στο πιατέλο και το μόνο μου ταξίδι ήταν στον μόλο να βλέπω τα φέρυ!

Έτσι πέρασαν τα χρόνια και μαζί με τους άλλους συμπλοιοκτήτες-εργαζόμενους, την μικρή βοήθεια της Τράπεζας (τότε ήταν αλλιώς… και απεχθανόμουν τους τοκογλύφους) της Μάνας Βαρβάρας και βέβαια των Ληξουριωτών στήσαμε αυτή την εταιρεία. Λεφτά πολλά δεν έκανα και μέχρι τα τελευταία έμενα στο πατρικό μου, μεγάλωσα τα παιδιά μου, τους έδωσα τα εφόδια που μπορούσα και πιστεύω τους έκανα καλούς ανθρώπους. Κέρδος μου η ζεστή καλημέρα του κόσμου και οι ιστορίες απ’ τα παλιά, ο Σπύρος πάντα μου έλεγε ότι θα θυμάται που κρατούσαμε το φέρυ για να προλάβει η κόρη του με κακοκαιρία να πάει Αργοστόλι να γεννήσει (δύσκολη γέννα).

Ας αφήσουμε όμως τα παλιά και ας πάμε στα νεότερα. Μια ωραία μέρα έγινες και εσύ μέτοχος της εταιρείας δίνοντας ανεξήγητα πολλά λεφτά, κατάλαβα βέβαια τον λόγο όταν νομίζοντας ότι τα έμαθες όλα αγόρασες και έφερες στην γραμμή Ληξούρι Αργοστόλι το Βικέντιος Δαμοδός… όντας ακόμα και σήμερα μέτοχος στην εταιρεία ΜΑΣ… από ηθικής πλευράς δεν θα το σχολιάσω…

Διαβάζω όμως την επιστολή σου απάντηση στην εταιρεία ΜΑΣ και γράφεις ότι πέρυσι έκανες δρομολόγια το βράδυ, αποκρύπτεις όμως ότι αυτό έγινε κατόπιν συνεννόησης με εμάς και το Υπουργείο για την εξυπηρέτηση όλη μέρα του κόσμου και βέβαια η εταιρεία μας έκανε δρομολόγια από το πρωί ως της 18:30. Φέτος λοιπόν που δεν ήθελες συνεννόηση ζήτησες και πήρες δρομολόγια μόνο τις ώρες αιχμής, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι το πρωί θα γίνονται δρομολόγια κάθε τέταρτο περίπου (ούτε καλοκαίρι να ήταν) και το απόγευμα κάθε 1- 1μιση ώρα ως της 20:00… μάλλον δεν θα πήγαν καλά οι περσινές εισπράξεις!

Και κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι αξιώνουμε κάτι από σένα, απλά θέλαμε να δείξουμε στον κόσμο τις αρχές της κάθε εταιρείας, το δρομολόγιο θα το βάλουμε γιατί είμαστε σοβαροί και σεβόμαστε τον κόσμο! Μπερδεύεις μαζί μ’ αυτά την ενημέρωση των επιβατών για τα απαγορευτικά (άσχετο με την ερώτηση της εταιρείας ΜΑΣ) τα οποία και λογικά ήξερες πρώτος καθώς το πλοίο σου αδυνατούσε να κάνει δρομολόγια και έτσι έδεναν και τα δικά μας και δεν δεχόταν οι Αρχές…. τα πρακτικά που κάναμε τόσα χρόνια! Και αναρωτιόταν ο κόσμος γιατί ρε παιδιά φέτος με το παραμικρό κόβετε τα δρομολόγια????

Όσο αφορά τα λεωφορεία αυτά τα έβαζες μόνο από Αργοστόλι για Ληξούρι, το ανάποδο θα κόστιζε… Αλλά να σε ρωτήσω κάτι 2 μήνες που λείπεις τώρα έχεις βάλει άλλο καράβι ή λεωφορεία στην γραμμή και δεν τα βλέπω?

Που πήγε ο σεβασμός στους επιβάτες ??? Αλήθεια τόσο καιρό που λείπεις για επισκευή, τόσα πολλά προβλήματα έχει το <<καράβι της προόδου>> ή αφήνεις εμάς να κάνουμε δρομολόγια χειμωνιάτικα και θα ρθεις πριν τις γιορτές στολισμένος να πάρεις την βασιλόπιτα???

Κάτι τελευταίο γιατί αυτή η κουβέντα δεν ωφελεί σε κάτι, αλλά με ενοχλεί που βγάζεις δημόσια θέματα της εταιρείας ΜΑΣ, όλοι ξέρουν ότι η εταιρεία είχε 3 πλοία και τώρα μαζί με την άλλη εταιρεία την Άγιος Γεαράσιμος2 έχουμε 4 πλοία τα οποία δραστηριοποιούνται στην γραμμή Ληξούρι Αργοστόλι το χειμώνα κάνοντας τις ακινησίες των άλλων δύο, (δεν παρατάμε την γραμμή το χειμώνα)και το καλοκαίρι πάνε Ζάκυνθο και Λευκάδα.

Οι γραμμές αυτές είναι άκρος εποχιακές και κανένα πλοίο το οποίο θα ήταν όλο το χρόνο σε αυτές δεν θα μπορούσε να σταθεί οικονομικά.- Άρα η γραμμή Ληξούρι Αργοστόλι ουσιαστικά στηρίζει και τις άλλες δύο άκρος απαραίτητες για το νησί μας γραμμές! Και τα δρομολόγια που ζητάνε τα καλύπτουν τα άλλα δύο, δεν ζητάμε δρομολόγια και μετά δεν τα κάνουμε…. Αλλά και εσύ αν δεν κάνω λάθος το καλοκαίρι είχες δρομολόγια για 2 πλοία (από το πρωί ως το χάραμα) και τα έκανες με ένα!!!

Ο λόγος όμως που το αναφέρεις είναι για να μας κάνεις ζημιά, αυτός ήταν ο σκοπός σου από την πρώτη στιγμή, βάζεις από την τσέπη του πατέρα σου χρήματα(γιατί εσύ δεν είχες επαγγελματική δραστηριότητα που να δικαιολογεί τα χρήματα που χαλάς) για να μας εξαφανίσεις από το Ληξούρι! Και ξέροντας ότι το 90% των μετόχων της κοινοπραξίας δεν ασκούν άλλη επιχειρηματική δραστηριότητα ή βιοπορισμό, ότι βγάζουν όλα αυτά τα χρόνια το επενδύουν στην εταιρεία.

Σου εύχομαι Θανάση να έχει πάντα χρήματα, τόσα και άλλα τόσα εσύ και οι δικοί σου, άλλωστε είναι γνωστή η Επιχειρηματική σας δραστηριότητα στο Ληξούρι, σου λέω όμως ότι ματαιοπονείς αν νομίζεις ότι 40 χρόνια πείρας, αγώνα, συνέπειας, προσφοράς, και θυσίας θα πέσουν στα πόδια σου τόσο εύκολα.

Κάνε λοιπόν την δουλειάς σου σωστά και με επαγγελματικό ήθος και προσπάθησε να δημιουργήσεις αντί να καταστρέψεις… Τέλος για τα θέματα προσφοράς και κοινωνικής ευθύνης θα σου πω ότι η εταιρεία ΜΑΣ πάντα βοηθούσε όποιον το ζητούσε χωρίς ποτέ να βγάλει ανακοινώσεις, άλλωστε τότε δεν είχαμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που λέτε εσείς οι νεότεροι, αλλά και δεν θέλαμε! Ήταν αυτό που λένε <<κάνε το καλό και ρίχτω στο γιαλό>>

Με τιμή

Χαράλαμπος  Γ. , Ληξούρι

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις