Γνωρίζουμε ότι είναι υποχρέωσή του Λιμενικού Ταμείου να έχει  ΥΑΛΕ και αναπληρωτή ΥΑΛΕ (Yπεύθυνο ασφάλειας Λιμενικών Εγκαταστάσεων), στα λιμάνια αρμοδιότητάς του, ανεξάρτητα από το αν έρχονται πλοία η όχι. €

Τον ΥΑΛΕ και τον αναπληρωτή ΥΑΛΕ τους προτείνει το Λιμενικό Ταμείο και κανένας άλλος και στην συνέχεια τους στέλνει για έγκριση στο Υπουργείο.

Σύμφωνα με δήλωση του κ. Μιχαλάτου και σύμφωνα με τις ακυρώσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, κρουαζερόπλοια δεν πρόκειται να δούμε, μένει μόνο να δούμε αν θα μας έλθουν μερικά πλοία από την Ιταλία.

Μέχρι πρότινος ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου είχε  αναθέσει για το Αργοστόλι και την Ιθάκη ΥΑΛΕ και αναπληρωτή ΥΑΛΕ ενώ για την Σάμη μόνο αναπληρωτή ΥΑΛΕ.

Είχε δώσει λοιπόν για 5 αφίξεις στην Ιθάκη 9.022 ευρώ σε εταιρεία με έδρα το Παλαιό Φάληρο : για ΥΑΛΕ και αναπληρωτή ΥΑΛΕ Ιθάκης και αναπληρωτή ΥΑΛΕ Σάμης

Για  180 αφίξεις στο Αργοστόλι 18.391 ευρώ σε ιδιώτη για : ΥΑΛΕ και αναπληρωτή ΥΑΛΕ (που όμως θα έβρισκε ο ΥΑΛΕ τον αναπληρωτή του – ενδέχεται να είναι ΜΗ ΣΥΝΝΟΜΟ)

ΣΥΝΟΛΟ : 27.413 ΕΥΡΩ     λεφτά για εργασίες που μάλλον δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ αφού κρουαζιερόπλοια δεν φαίνονται στον ορίζοντα.

Και εκεί που λέγαμε πως τελείωσε η ιστορία τσούφ μας πετάει την κεραμύδα στην ΔΙΑΎΓΕΙΑ !!! και άλλη ανάθεση στο ίδιο πρόσωπο, τον ΥΑΛΕ Αργοστολίου.

Μήπως έρχεται στόλος κρουαζιερόπλοιων  και δεν το ξέρουμε ; Μήπως έρχονται δεκάδες πλοία στην Σάμη, μήπως έρχονται κρουαζερόπλοια εκτός λίστας;

 Δυστυχώς τίποτε από όλα αυτά.

Ο ΥΑΛΕ του Αργοστολίου αναβαθμίζεται και παίρνει και τον τίτλο του ΥΑΛΕ Σάμης  μαζί με  το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 5.952 ευρώ.

Ο ΥΑΛΕ Αργοστολίου που έγινε και Σάμης από 1/7 – 31/12  θα εισπράξει  24.343 ευρώ.  

ΕΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΟΥΑΖΕΡΟΠΛΟΙΑ  ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ :    33.365  ΕΥΡΩ 

Πέρυσι (2019)  με 165 κρουαζιερόπλοια στοίχισαν  34.450 ΕΥΡΩ  και το σημείωσαν  οι επιθεωρητές στην έκθεσή τους για την υπερβολική αύξηση του ποσού.

Το 2015 μας στοίχισαν μόλις 9.840 ΕΥΡΩ.

Αγαπητέ Πρόεδρε, τα ποσά δεν διαμορφώνονται βάσει προσφοράς και ζήτησης, όπως ισχυρίζεσαι ούτε είναι δυσεύρετοι οι ΥΑΛΕ όπως λες .

Έκανε διαγωνισμό το Λιμενικό Ταμείο και βγήκε άγονος γιατί δεν εμφανίστηκε κανένας ?

 Έκανε διαγωνισμό το Λιμενικό Ταμείο και βρέθηκε μόνο μια   εταιρία πιστοποιημένη??

Ναυτική χώρα είμαστε τι στο καλό σε μια εταιρία κρεμόμαστε??

Και τα ποσά!! Ζούμε σε κατάσταση πανδημίας , ανεργίας, μη είσπραξης τελών απο καράβια. Ολα μείον εκτός των αμοιβών των προμηθευτών στο Λιμενικό ταμείο!

Είναι εκπληκτικό το πως δικαιολογούνται οι απευθείας αναθέσεις:  Δεν υπάρχουν άλλοι τόσο ειδικοί!!!

Το ΄πανε οι χαρτορίχτρες Θεόφιλε?  γιατί η αγορά και η ανεργία  άλλα δείχνουν.

Ε.Χ.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις