Δεν θα κάνω παρέμβαση για τον τρόπο αξιολόγησης του έργου των διδασκάλων γενικώς.
Είναι ένα θέμα που θα πρέπει να λύσουν μόνοι τους, με ειλικρινείς προθέσεις προς κάτι καλύτερο όμως…
Θα παραθέσω όμως ένα απόσπασμα από το περιοδικό ΑΝΤΙ τεύχος 15, 22 Μαρτίου 1975 (ψηφιοποιημένη έκδοση από το Πάντειο Πανεπιστήμιο).
Άρθρο: Με τους καημούς μιας άλλης νεολαίας.
ANTI: Τί γνώμη ἐχεις γιὰ τὰ φροντιστήρια;
ΝΕΟΣ A: Γενικὰ τὰ φροντιστήρια νομίζω ὅτι δεν θά ’πρεπε νὰ ὑπάρχουν. Εἶναι ἕνας θεσμὸς γιὰ νὰ μᾶς παίρνει τὰ λεφτὰ καὶ τίποτε περισσότερο. Βέβαια, μαθαίνει κανείς, ἂν θέλει, πολλὰ πράγματα ἐκεῖ πέρα, ἀλλὰ αὐτὰ ἀκριβῶς τὰ πράγματα, ἴσως καὶ περισσότερα,θὰ μποροῦσε νὰ τὰ εἶχε μάθει στὸ γυμνάσιο, ἂν πράγματι τὸ σύστημα ἦταν καλὸ κι ἂν πράγματι οἱ καθηγηταὶ ἤθελαν νὰ μάθουν τὰ παιδιά. Ἀλλὰ νομίζω ὅτι καὶ οἱ ἴδιοι oi καθηγητὲς τό ’χουν πάρει τὸ πράγμα ρουτίνα. Νὰ περάσει ή ώρα, νὰ πάρουν τὰ λεφτά τους,τίποτε περισσότερο…
ΑΝΤΙ.· Δηλαδὴ ἀπὸ ὅλο τὸ γυμνάσιο…..
(Το Γυμνάσιο τότε περιελάμβανε και το Λύκειο).
Ας μου πουν αλήθεια μακριά από πολιτικές διαφορές ή ιδεολογίες τί ακριβώς έχει αλλάξει μέχρι σήμερα??
Ο ερωτών δημοσιογράφος του ΑΝΤΙ χρημάτισε αργότερα Υπουργός Παιδείας και ο νέος ένας νέος της εποχής που φοβόταν και το όνομά του να πει μα και το τι σπουδάζει ακόμα!
Άλλες εποχές γλέπεις τότε…
Χα χα χα.
Υ.Γ.
Αναλογιστείτε λοιπόν τις ευθύνες του κλάδου σας κύριοι εκπαιδευτικοί.
Να πούμε και για τα μαύρα των «ιδιαίτερων» στα σπίτια???
Και μη ξεχνάτε ότι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό εσείς έχετε την ευθύνη για τη διαμόρφωση της παιδείας ενός κράτους ή λαού, (όπως σας αρέσει πάρτε το).
Σπύρος Ρόκκος
Είναι κοινό μυστικό ότι εδώ και χρόνια το θέμα ιδικά σε μικρές κοινωνίες όπως το Ληξούρι τους βολεύει όλους και κυρίως τους επιχειρηματίες ( φροντιστές ) κ΄ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Έχω την ατυχία να περνάω την οικονομική κρίση σε όλο της το μεγαλείο
Η πρώτη κουβέντα που άκουσα ρωτώντας για την πρόοδο του παιδιού μου ήταν « Θα τον αναλάβω και μην ανησυχείς θα τα βρούμε στο οικονομικό »
Το απίστευτο της σαπίλας και τις αθλιότητας είναι ότι μετά από τις περσινές καταγγελίες κάποιους όχι μόνο τους ξηλώσανε αλλά τους κάμανε και Διευθυντές
Η Δευτεροβάθμια τελικά αποδείχτηκε σάπια και αδύναμη
Ελπίζω το Ληξούρι ιδικά να μπορέσει να δει μία άλλη μορφή παιδείας απαλλαγμένο από τον ΚΑΤΣΙ..ΛΟ –ΠΑΓ..Ο-ΖΩ..ΙΚΟ-ΚΤΛ εκφοβισμό
Κύριοι ραντεβού στο εδώλιο και αν δεν τότε ένα είναι σίγουρο θα έχετε ραντεβού με τον θεό και την συνείδηση σας