Στην κατάμεστη αίθουσα του Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς και Ιθάκης , έγινε η παρουσίαση του έργου του Αεροδρομίου Κεφαλονιας ΑΝΝΑ ΠΟΛΛΑΤΟΥ από κορυφαία στελέχη της FRAPORT. Οι καλεσμένοι ήταν σχεδόν το σύνολο των εκπροσώπων των τουριστικών επιχειρήσεων του Νομού μας, εκπρόσωποι του Δήμου , της Μητρόπολης και η οικογένεια της ΑΝΝΑΣ ΠΟΛΛΑΤΟΥ.
Επικεφαλής των στελεχών της Fraport ήταν ο κ. Alexander Zinell, Δ/νων Σύμβουλος της Fraport Greece ,
μαζί του και ένας δικός μας άνθρωπος , κορυφαίο στέλεχος της FRAPORT o Κεφαλονίτης (από Σκάλα) Βαγγέλης Μπαλτας ,
αλλά και ο κ. Γιάννης Παπάζογλου επικεφαλής του γραφείου τυπου της εταιρίας ο οποίος απαντάει πάντα με μεγάλη ταχύτητα και μεγαλύτερη ευγένεια όσες φορές επικοινωνήσαμε με εμαιλ.
Η μητέρα και ο αδελφός της Αννας Πολλάτου
Η παρουσίαση του έργου του Αεροδρομίου Κεφαλονιάς έγινα από τον Δ/ντα Σύμβουλο κ. Alexander Zinell στην Αγγλική γλώσσα υπήρξε όμως μέριμνα για αυτόματη μετάφραση αν και σχεδόν όλοι οι παραβρισκόμενοι προέρχονται από τον τουρισμό και δεν αντιμερώπιζαν πρόβλημα επικοινωνίας.
Το έργο σε αριθμούς παρουσίασε ο κ. Ηλίας Τσώνος, project manager..
H όλη εκδήλωση διήρκησε περίπου τρεις ώρες με το μεγαλύτερο μέρος της να το καταλαμβάνουν οι ερωτήσεις των εκπροσώπων των τοπικών ΜΜΕ , εκπροσώπων φορέων, επιχειρηματιών αλλά και απλών πολιτών.
Τα στελέχη της Fraport απαντούσαν χωρίς ενδοιασμούς σε κάθε ερώτηση , διαβεβαίωναν ότι κατανοούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τα έργα, επισήμαναν ότι θα έχουμε ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι λόγω έργων, ότι μπορεί να περάσουμε δύσκολες στιγμές λόγω των πολλών αφίξεων και της κατάστασης του αεροδρομίου όμως τον Σεπτέμβριο του 2019 θα έχουμε ένα υπερσύγχρονο και ασφαλές αεροδρόμιο.
√ Στο video που ακολουθεί θα ακούσετε και τις ερωτήσεις / απαντήσεις
Από τη παρουσίαση του κ. Alexander Zinell επισημάναμε ότι αναφέρθηκε πολλές φορές στη πολιτική της εταιρίας για την συμβολή τους στην συνολική αναβάθμιση της Κεφαλονιάς σαν τουριστικός προορισμός, στην προβολή του νησιού μας μέσα από το site του αεροδρομίου ‘έτσι όπως θα ήθελαν οι τοπικοί φορείς.
Τα ερωτήματα που έθεσε το Kefaloniapress εκ μέρους των Αναγνωστών του ήταν δύο και έβγαιναν έξω από το αεροδρόμιο αφορούσαν 1) την καταστροφή του περιφερειακού δρόμου του αεροδρομίου από τα φορτηγά των εργολάβων της Fraport και αν η εταιρία θα αποκαταστήσει τις ζημιές. Και 2) εάν στα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας είναι η ακόμα μεγαλύτερη επέκταση του αεροδρομίου στο χώρο και αν αυτό μπορεί να σημαίνει μεγάλες απαλλοτριώσεις στη γύρω περιοχή.
Στο 1) μας απάντησαν ότι ήδη έχε γίνει η πρώτη αποκατάσταση των ζημιών του δρόμου και διαβεβαίωσαν ότι θα τον επισκευάσουν όσες φορές χρειαστεί (αν χρειαστεί) στη διάρκεια του έργου. Στο μεγάλο ζήτημα των απαλλοτριώσεων που είχε αποκαλύψει το Kefaloniapress , ενώ η αρχική απάντηση ήταν ΟΧΙ από τον κ. Τσώνο, δεν πρόκειται να γίνουν απαλλοτριώσεις, παρενεβηκε ο κ. Alexander Zinell ο οποίος ανέφερε το σχετικό άρθρο της σύμβασης της Fraport με το ελληνικό δημόσιο . Στη σύμβαση υπάρχει ο όρος ότι αν η επέκταση των αεροδρομίων απαιτεί απαλλοτριώσεις αυτές θα γίνουν από την κυβέρνηση, δεν έχει το δικαίωμα ιδιωτική εταιρία να απαλλοτριώνει εκτάσεις. Χαρακτήρισε τη διαδικασία των απαλλοτριώσεων επώδυνη και δύσκολη που προκαλεί αναστάτωση στις τοπικές κοινωνίες και θέλουν να το αποφύγουν. Εάν όμως χρειαστεί σ οποιοδήποτε από τα 14 αεροδρόμια στο μέλλον, θα ενεργοποιήσουν το σχετικό άρθρο της συμφωνίας. Εϊπε επισης ότι στη περίπτωση της Κεφαλονιάς τεχνικά θα τους ήταν πιο εύκολο να επεκταθούν στο χώρο παρά τους δυο ορόφους που κάνουν τώρα, αλλά προτίμησαν την πιο δύσκολη για αυτούς επιχείρηση από την επέκταση στο χώρο.
Το Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς ΑΝΝΑ ΠΟΛΛΑΤΟΥ τον Σεπτέμβριο του 2019 θα έχει διπλάσιο μέγεθος από το σημερινό, θα δέχεται περισσότερα αεροπλάνα, θα έχει πλήρως εκσυγχρονιστεί με διαφορετικές εισόδους αφίξεων – αναχωρήσεων, πολλά μαγαζιά με τοπικά προϊόντα, και γενικά θα πληροί υψηλά standard ασφάλειας και παροχής υπηρεσιών στους επιβάτες. Γιατί – είπε ο κ. Alexander Zinell- η Fraport επικεντρώνεται στον επιβάτη, στην άνεση του ταξιδιού του και κυρίως στην ασφάλειά του. Το αεροδρόμιο είναι η πρώτη και η τελευταία εντύπωση ενός προορισμού και η fraport θέλει να είναι η καλύτερη.
√ Η εκδήλωση έκλεισε με μια όμορφη δεξίωση με πεντανόστιμα εδέσματα απο το ΣΤΑΤΕΡΙ catering.
[…] στην παρουσίαση της FRAPORT (δες εδω) μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά τον […]
Στίς 295 σελίδες τής Σύμβασης Παραχώρησης κρύβονται περισσότερα από 20 σημεία πού ζημιώνουν τό ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ προσφέροντας ΥΠΕΡΕΞΟΥΣΙΕΣ στήν FRAPORT. Πληρώνει Δημοτικά Τέλη, ΕΝΦΙΑ? Γιατί καμία ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ δέν θά μπορεί να παρεμβαίνει για Αεροναυτικά Τέλη? Αποζημίωση για ατυχήματα ποιός θά πληρώνει?Γιά ΑΠΕΡΓΙΑ η ΦΡΑΠΟΡΤ θά………..ζητά καί τά ρέστα?Γιατί το Κρατος θά πληρώνει για νέες μελέτες εξοπλισμού,αντιρρυπαντικές τεχνολογίες,μετρήσεις θορύβου κλπ? Γιατί η Fraport θά λειτουργεί σάν εργολάβος (μέ τήν θυγατρική της) καί δέν θά χρειάζεται η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ τού ΔΗΜΟΣΙΟΥ?Γιατί οι προμήθειες καί οι εξοπλισμοί τής ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (δηλ. τού ΔΗΜΟΣΙΟΥ) θά γίνονται από τήν ΦΡΑΠΟΡΤ?Γιατί θά προσλάβει η FRAPORT υπαλλήλους εκτός Ε.Ε. καί όχι άνεργους Ελληνες?κλπ.κλπ.κλπ.κλπ.κλπ.κλπ.