To χθεσινό τροχαίο ατύχημα στο Ληξούρι επιβεβαίωσε με τον πλέον τραγικό τρόπο , με τον ακαριαίο θάνατο μιας 41χρονης μητέρας και το βαρύ τραυματισμό 7χρονου παιδιού, όλα όσα 8 (οχτώ χρόνια) καταγγέλλουν πολίτες, οι αντιπολιτεύσεις σε Περιφερειακα και δημοτικά συμβούλια , οι επερωτήσεις στη ΒΟΥΛΗ, τα ρεπορτάζ …

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : ΜΑΚΗΣ ΛΕΚΑΤΣΑΣ

Τα εγκαταλελειμμένα δημόσια / δημοτικά έργα , η ανύπαρκτη σηματοδότηση, η ενημέρωση των οδηγών , μπορεί να αποβούν μοιραία για ανθρώπινες ζωές και περιουσίες.

Το θανατηφόρο ατύχημα της Πεμπτης 21/7/2022 , έγινε στο οδικό δίκτυο του Δήμου Ληξουρίου το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές από τους σεισμούς του 2014! Οχτώ χρόνια μετά το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί.

Στην θέση του ατυχήματος και σε μεγάλο μήκος εκατέρωθεν του σημείου που έγινε η πτώση του οχήματος έχουν κατασκευαστεί τοιχία πριν από δύο χρόνια περίπου.

Σύμφωνα με την τεράστια ταμπέλα που υπάρχει στο δρόμο τα τοιχία αυτά έχουν κατασκευαστεί στα πλαίσια του έργου ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΒΛΑΒΩΝ(από τον σεισμό του 2014) ΣΤΟ ΟΔΙΚΌ ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΣΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΜΕ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΘΕΣΕΙΣ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ προϋπολογισμού 9.000.000 η σύμβαση του οποίου υπεγράφη περι τον Σεπτέμβριο του 2014 δηλαδή εδώ και οκτώ χρόνια

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ προς κάθε αρμόδιο

Aκούστε τι λέει οδηγός της περιοχής :

Το ερώτημα το οποίο βασανίζει ολόκληρη την Παλική είναι αν η ΜΕΛΕΤΗ προέβλεπε την τοποθέτηση συστήματος ανάσχεσης οχημάτων ( ΜΠΑΡΙΕΡΑ ) κατά μήκος αυτών των τοιχίων . Η  ύπαρξη ΜΠΑΡΙΕΡΑΣ πιθανόν να είχε αποτρέψει το ατύχημα η πιθανόν να είχε μετριάσει τις τραγικές του συνέπειες.

Το καταλυτικό αυτό ερώτημα πρέπει να απαντηθεί άμεσα από το Υπουργείο Υποδομών που χρηματοδοτεί το έργο και να δώσει εξηγήσεις γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί τόσα χρόνια και πως δικαιολογούνται οι 7 !!! παρατάσεις του έργου.

Επίσης πρέπει να απαντηθεί το ερώτημα για την ανοχή από όλους, Περιφέρεια, Δήμο , Κοινότητες, στην απίστευτη μεγάλη διάρκεια κατασκευής του συγκεκριμένου έργου (μια 8ετία)!!! γιατί εάν είχε αποπερατωθεί σύμφωνα με το πρόγραμμα θα είχαν τοποθετηθεί μπαριερες στο συγκεκριμένο σημείο είτε στα πλαίσια του έργου είτε με άλλη εργολαβία και μπορεί μια ζωή να είχε σωθεί.

Είναι επίσης εξοργιστικό το ότι σε όλο το μήκος του παρατημένου έργου δεν υπάρχει σηματοδότηση, δεν υπάρχει ενημέρωση των οδηγών τι πρέπει να προσέξουν . Στην πραγματικότητα όταν ένα έργο δεν έχει ολοκληρωθεί είναι ακόμα εργοτάξιο και πρέπει να τηρούνται όλα τα μέτρα προστασίας των πολιτών..

Ποιος ευθύνεται για αυτό;


Πάντως όχι η 41χρονη γυναίκα που έχασε τη ζωή της στο «απέραντο οδικό εργοτάξιο της Παλικής» , ούτε ο 7χρονος γιος της που διασωληνώθηκε..

Kefaloniapress

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Σχόλιο

  1. Poor woman, a poor child who was left without a mother, all because of the irresponsible behavior of those who worked on this road, it is unacceptable that they do not have barriers, and this is not the only section of the road on the island that looks like this

Comments are closed.