Εφέτος για πρώτη φορά καταγγέλθηκαν στο Kefaloniapress κρούσματα «εκβιασμών» πελατών τουριστικών καταλυμάτων προκειμένου να μη πληρώσουν το λογαριασμό. Σημειώνεται ότι και τα τρία κρούσματα που καταγγέλθηκαν οι πελάτες προέρχονταν απο πολυ γνωστές διεθνείς πλατφόρμες κρατήσεων.

Συγκεκριμένα:

Πελάτης  τουριστικού καταλύματος δήλωσε στον ιδιοκτήτη ότι θα ακυρώσει τη πληρωμή γιατί τον παραπλάνησε στο ..χρώμα του δωματίου . Άλλο χρώμα ήταν στη φωτογραφία και σε άλλο χρώμα διέμενε. Αυτό όμως θυμήθηκε να το καταγγείλει μετά το τέλος των 10ήμερων διακοπών του.

Δεύτερη περίπτωση πελάτης αρνήθηκε να ολοκληρώσει την εξοφληση του λογαριασμού γιατί δεν είχε καλή συμπεριφορά απέναντί του ο ιδιοκτήτης.. αλλά αυτό το διαπίστωσε με την αναχώρησή του.

Τρίτη περίπτωση, εμαιλ από Αγγλία. Αφού έφυγε ο πελάτης και έφθασε σπίτι του, ενημέρωσε με εμαιλ τον ιδιοκτήτη ότι θα ακυρώσει την πληρωμή από την κάρτα του αν δεν του κάνει μεγάλη έκπτωση .

Οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων θα πρέπει να συμβουλευτούν τους δικηγόρους τους για τη σύνταξη του συμφωνητικού ενοικίασης του δωματίου, να είναι κατοχυρωμένοι και  να έχουν την διαβεβαίωση του πελάτη με την άφιξή του ότι όλα είναι όπως συμφωνήθηκαν .

Ο μαζικός τουρισμός  στο νησί μας , ο «άγνωστος» πελάτης της πλατφόρμας , η έλλειψη γνώσεων από ιδιοκτήτες , είναι θέματα που μπορεί να τους φέρουν ενώπιον άσχημων καταστάσεων και ενώπιον των Βρετανικών δικαστηρίων!  Ο κακόβουλος πελάτης, ο απατεώνας πελάτης πρέπει να «εντοπίζεται» από την κράτηση.  Υπάρχουν σύμβουλοι στο χώρο του τουρισμού και εργαλεία αξιολόγησης πελατών που μπορούν να χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες και να κατοχυρώνονται ή να αρνούνται την κράτηση.

 Ευχόμαστε να είναι μόνο αυτά τα τρία κρούσματα που καταγράφηκαν εφέτος στην Κεφαλονιά και να μην έχουμε περαιτέρω  δυσάρεστες εκπλήξεις.

Υπάρχουν κάποιες χιλιάδες τουρίστες σε όλο τον κόσμο που κάνουν τσάμπα  διακοπές με αυτόν τον τρόπο και δεν διστάζουν να το κάνουν ακόμα και σε διάσημα ξενοδοχεία.

Ας πάρουμε τα μέτρα μας να σταματήσει εδώ το κακό.

 

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

3 Σχόλια

  1. ‘Οποιος πελάτης δεν πληρώνει τον λογαριασμό και έχει κάνει κράτηση μέσω booking.com αφαιρείται το ποσό της κράτησης από το τιμολόγιο προμηθειών που έχετε να πληρώσετε. Το έχω κάνει φέτος 3-4 φορές. Η booking.com είναι υποχρεωμένη να κρατάει τα στοιχεία κάρτας του πελάτη μέχρι να φύγει ο πελάτης. Πρόβλημα της που δεν το κάνει. Της στοιχίζει λιγότερο μερικοί πελάτες μα μην πληρώσουν από να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα στοιχεία κράτησης.

  2. Δυστυχως η ποιοτητα του τουρισμου φετος ειναι πολυ κακη! Η παγκοσμια κριση εχει δημιουργησει κακους πελατες!

Comments are closed.