Βλάβη στο ΑLEXANDRA L της Kefalonian Lines το καθήλωσε για ώρες στο λιμάνι – Μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών.
Λίγα μόλις 24ωρα από την ημέρα που ο κ. Διονύσης Λυκούδης παρουσίασε το «νέο» απόκτημα της εταιρία , το φέρυ μποτ ALEXANDRA L ως το πλοίο που περίπου δεν θα αφήσει ποτέ επιβάτες από βλάβη, το πλοίο καθηλώθηκε στο λιμάνι της Κυλλήνης από τις 06.45 το πρωί έως 17.30. μμ που εκτέλεσε το απογευματινό δρομολόγιο Ζάκυνθος – Κυλλήνη.
Καταγράφουμε τα γεγονότα όπως τα ανέφεραν επιβάτες:
To ALEXANDRA L είχε φορτώσει επιβάτες και αυτοκίνητα για το δρομολόγιο Κυλλήνη – Ζάκυνθος στι 6.45πμ , το δρομολόγιο δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ , το πλοίο δεν ξεκίνησε καθώς διαπιστώθηκε η βλάβη και οι επιβάτες και οχήματα κατέβηκαν στο λιμάνι.
Στη συνέχεια το ALEXANDRA L έχασε συνολικά τέσσερα δρομολόγια και για Ζάκυνθο και για Κεφαλονιά καθώς ήταν δύσκολη η αποκατάσταση της βλάβης.
Μηνύματα επιβατών αναφέρουν για «κλίση» του σκάφους, τουλάχιστον αυτή την αίσθηση είχαν , δεν είμαστε σε θέση να ξέρουμε τα τεχνικά προβλήματα , απλά μεταφέρουμε την ενημέρωση που είχαμε από επιβάτες. Αναμένεται επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας.
Είναι άξιο προσοχής όμως το γεγονός της βλάβης όταν το ALEXANDRA L εκτελεί δρομολόγια μόλις λίγες ημέρες μετά την ανακαίνιση του με τη σημαία της kefalonian lines.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του μάλιστα σε ραδιοφωνικό σταθμό της Ζακύνθου ο αναπληρωτής δήμαρχος Κεφαλονιάς Διονύσης Λυκούδης , ως εκπρόσωπος της εταιρίας eίχε πει μεταξύ άλλων:
“ΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ βρίσκεται στη Ζάκυνθο για να αποδείξει ότι κρατάμε το λόγο μας και τις υποσχέσεις μας . Τα λόγια μας είναι λόγια που επέχουν θέση συμβολαίου. Ήρθαμε το 2013 και από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι… έλεγαν ότι στο τέλος θα φύγουμε, Πολλαπλασιάστηκαν τα άσπρα μαλλιά μου και είμαστε ακόμη στη Ζάκυνθο και μάλιστα με αναβαθμισμένο πλοίο, πολύ ανώτερο σε ταχύτητα και ασφάλεια από το ΖΑΚΥΝΘΟΣ. Άρα οι Κασσάνδρες που ξεστόμισαν ότι θα είμαστε διάττοντες αστέρες αποδείχτηκαν ψεύτες και αληθινή βγήκε η εταιρεία μας.”
Σήμερα με την ακύρωση 4 δρομολογίων του «ανώτερου σε ταχύτητα και ασφάλεια» πλοίου, τίθενται πολλά ερωτηματικά για τα όσα είπε ο κ. Λυκούδης σε εκείνεη τη συνέντευξη.
Πως είναι δυνατόν ένα ανανεωμένο πλοίο , κατά τις περιγραφές του, να πάθει τέτοιας έκτασης βλάβη που να χάσει τόσα δρομολόγια;
Σε ποια αναβάθμιση αναφερόταν ο κ. Λυκούδης? Σε δομική , μηχανολογική , στα μπαρ ,στα σαλόνια ;
Τα όσα περί «κλίσης» αναφέρουν επιβάτες, είναι πραγματικότητα ή απλά αίσθηση λόγω ..ζάλης της ναυτίας?
Βρισκόμαστε στην έναρξη της εσωτερικής τουριστικής σεζόν , τα σχολεία κλείνουν και δεκάδες οικογένειες ετοιμάζονται να επιστρέψουν στο πατρικό τους στην Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο για το καλοκαίρι. Από σήμερα έως και τον Σεπτέμβρη κάθε βλάβη κάθε λάθος κάθε απροσεξία πληρώνεται ακριβά για την εταιρία αλλά κυρίως για την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο.
Ελπίζουμε να ήταν και η τελευταία βλάβη και να αποκατασταθεί το αξιοπλου του πλοίου. Πάντως είναι 18.20 μμ και η εταιρία στο επίσημο site της δεν έχει ανακοινώσει οτιδήποτε για τη βλάβη , δεν έχει ενημερώσει τους επιβάτες της. Tα όσα αναφέρουμε ανωτέρω είναι από μηνύματα επιβατών.
Η επίσημη ενημέρωση απο το Υπουργείο Ναυτιλίας είναι η εξής:
√ Tους επιβάτες και τα οχήματα του ΑLEXANDRA L εξυπηρέτησαν άψογα τα δυο πλοία της IONIAN GROUP , το ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΛΒΟΣ για Κεφαλονιά και το “FIORO” για Ζάκυνθο.
[…] Η IONIAN GROUP ανέλαβε την εξυπηρέτηση των επιβατών, οχημάτων και λεωφορείων στις ακτοπλοϊκές γραμμές Κυλλήνη – Πόρος , Κυλλήνη – Ζάκυνθος λόγω βλάβης στο ALEXANDRA L της Kefalonian lines που το καθήλωσε για ώρες στο λιμάνι της Κυλλήνης. (διάβασε εδω). […]