Με ένα «διαφημιστικό μπαράζ» που κατακλύζει όλη την Ελλάδα, η εταιρία 11880 και ο Γιώργος Θεοδόσης, προβάλει τις ομορφιές και τις ιδιαιτερότητες της Ζακύνθου και προσκαλεί τους Έλληνες να ζήσουν το Ζακυνθινό Μεγαλοβδόμαδο στο Φιόρο του Λεβάντε.
Η προβολή και η δημοσιότητα του νησιού, θα είναι τεράστια και όλα τώρα εξαρτώνται από την ετοιμότητα, τόσο των ανθρώπων του τουρισμού (ξενοδοχεία και σίτιση) όσο – και κυρίαρχα – από τους ανθρώπους του Δήμου, της Περιφέρειας και της Δημόσιας Τάξης, ώστε οι εμπειρίες που θα αποκομίσει ο κόσμος που θα έρθει στο νησί… να είναι εξαιρετικές.
Σε κάθε άλλη περίπτωση ανετοιμότητας, οι «κακές» εντυπώσεις που θα αποκομίσει ένα πολύ μεγάλο κύμα επισκεπτών, θα είναι εντελώς αρνητικές για τον τόπο.
Ο επιχειρηματίας Γιώργος Θεοδόσης, έδειξε για άλλη μια φορά, την αγάπη του και την έμπρακτη λειτουργία του ως ευεργέτης για την εξωστρέφεια του τόπου, δαπανώντας προσωπικά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.
Σαφώς, η διαφήμιση υποστηρίζει και τα πλοία του, πλην όμως, ισχύει το γνωστό ρητό… για χάρη του Βασιλικού ποτίζεται και η γλάστρα…. που σημαίνει ότι, τα πλοία έχουν ελάχιστα οφέλη, μπροστά στο νησί και σε όλους εκείνους, που θα αποκομίσουν πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ… χωρίς να ξοδέψουν, όχι από την τσέπη τους, αλλά… ούτε πέντε λεπτά από το χρόνο τους…
Ακόμη και ο Δήμος από τα ανταποδοτικά, θα γεμίσει ταμεία…
Ολοι θα ωφεληθούν, χωρίς (για πολλοστή φορά) να ξοδέψουν…
Μόνο την γκρίνια τους ξοδεύουν… χωρίς να λένε ποτέ ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Πάμε λοιπόν μπροστά… όλοι μαζί με αρετή και προσοχή, να δείξουμε στους επισκέπτες μας αυτό που είμαστε και όχι αυτό που δεν είμαστε!