Η Κεφαλονιά με δυο τουλάχιστον διάσημα ναυάγια που έχουν ανακοινωθεί ο Περσέας και πρόσφατα του Φισκάρδου και πολλά άλλα που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, είναι απούσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες για την αξιοοποίησή τους. Ο ερευνητής δύτης Μάκης Σωτηρόπουλος στις ραδιοφωνικές μας εκπομπές στο web radio www.stokitrino.gr είχε αναφέρει πολλές ιδέες που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τα ναυάγιά μας . Η ίδια άκριβώς είναι και η πρότασή του για το ναυάγιο του Φισκάρδου. Αλλά ποιος ακούει σε αυτό το νησί??
Διαβάστε το άρθρο του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ
\Με πέντε κάμερες, η Περιφέρεια Θεσσαλίας μεταφέρει σε πραγματικό χρόνο εικόνα από το ναυάγιο της Αλοννήσου
Παγκόσμια πρωτοτυπία για την Περιφέρεια Θεσσαλίας, η οποία με πέντε κάμερες μεταφέρει σε πραγματικό χρόνο εικόνα από το ναυάγιο της Αλοννήσου σε όλο τον κόσμο.
Το υποβρύχιο μουσείο που δημιούργησε η Περιφέρειά γύρω από το αρχαιότερο ναυάγιο (χρονολογείται από το 435 π.Χ.) το οποίο μπορεί κάποιος να επισκεφτεί, θεωρείται ισάξιο σε μοναδικότητα με τον Παρθενώνα. Έχει αποσπάσει ήδη δυο βραβεία από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς θεωρούνταν και ήταν δύσκολο στην υλοποίησή του, ωστόσο επιτεύχθηκε. Το συγκεκριμένο έργο, αναδεικνύει τη Θεσσαλία σε παγκόσμιο προορισμό και καθιστά το ναυάγιο της Περιστέρας σε μοναδικό αξιοθέατο παγκόσμια.
Δείτε σε παραγματικό χρόνο το ναυάγιο ΕΔΩ
Η ανάδειξη του υποβρύχιου Μουσείου υπήρξε ένα από τα μεγάλα προσωπικά στοιχήματα του περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού, ο οποίος ενήργησε και για την τοποθέτηση των καμερών ώστε παγκόσμια να μεταδίδεται εικόνα σε πραγματικό χρόνο από το ναυάγιο.
«Όταν πολλοί μιλούν στην Ελλάδα για καινοτομία, η Θεσσαλία κάνει καινοτομία στην πράξη» δηλώνει ο περιφερειάρχης στο trikalavoice.gr και συνεχίζει: «φέρνει προστιθέμενη αξία και εθνικό πλούτο. Είναι καινοτομία όχι για την εικόνα αλλά με έργα ουσίας. Τέτοια καλά παραδείγματα αξίζει να βρουν μιμητές παντού. Είμαστε περήφανοι για τον «Παρθενώνα των ναυαγίων» που η αξιοποίησή του θα αλλάξει την εικόνα της Αλοννήσου και των νησιών μας. Η Θεσσαλία μπαίνει στον παγκόσμιο χάρτη του τουρισμού, του διαφορετικού και ποιοτικού τουρισμού. Η διαφορετικότητα θα φέρνει στο εξής την επισκεψιμότητα».