Σύμφωνα με πληροφορίες του Kefaloniapress εκτός των δυο αυτών πλοίων που αναφέρεται η καταγγελία της ΠΕΜΕΝ υπάρχει και ένα τρίτο το Captain Diamantis. Και τα τρία ανήκουν στην ίδια εταιρία. Στα πλοία μάλιστα βρίσκονται ΚΑΙ Κεφαλονίτες ναυτικοί. Θα πρέπει οι Δήμοι και η Περιφέρεια να κινητοποιηθούν προς το Υπουργείο για να μπει ένα τέλος στο μαρτύριο αυτών των ανθρώπων. Εάν ήταν ελεύθερες οι επικοινωνίες (τους επιτρέπουν επικοινωνία ελάχιστες ώρες) θα είχαμε οργανώσει τηλε συζήτηση να ακουστούν απο τους ίδιους τα προβλήματα. Ομως αυτοί οι άνθρωποι , αυτοί οι Κεφαλονίτες βρίσκονται στην άκρη του κόσμου και έχουν φθάσει οι συναισθηματικές και φυσικές αντοχές τους στα όριά τους.
To παρακάτω δημοσιευμα είναι απο την ΑΥΓΗ
Καταγγελία ΠΕΝΕΝ: Εγκλωβισμένοι και απλήρωτοι Έλληνες ναυτικοί στο Χονγκ Κονγκ
Οργισμένοι αλλά και απελπισμένοι είναι οι ναυτεργάτες των πλοίων ANGELIC GLORY και ANGELIC POWER της ναυτιλιακής εταιρίας DIAMLEMOS SHIPPING COMPANY LTD τα οποία βρίσκονται στην θαλάσσια περιοχή της Κίνας, 40 ναυτικά μίλια από το Χονγκ Κονγκ, για διάστημα πάνω από ένα μήνα ενώ αρκετοί από αυτούς έχουν υποβάλει την παραίτησή τους και ζητούν με αυτήν την αντικατάστασή τους για πάνω από τρεις έως τέσσερις μήνες .
Όπως καταγγέλλει η ΠΕΝΕΝ «Η εταιρεία όλο αυτό το διάστημα επικαλείται το υγειονομικό πρόβλημα (πανδημία), την μη λειτουργία των αεροπορικών πτήσεων και συνδέσεων και με τον τρόπο αυτό δεν καθίσταται δυνατή η παλιννόστησή τους.
Τις τελευταίες μέρες στα δύο πλοία διαπιστώνονται σοβαρές ελλείψεις στην τροφοδοσία των πλοίων και των πληρωμάτων και τα προβλήματα αυτά καθιστούν ακόμη πιο αφόρητη την διαβίωσή τους.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με καταγγελία των Ναυτεργατών, δεν έχουν πληρωθεί – εξοφληθεί για τον μήνα Ιούλιο και τον τρέχοντα Αύγουστο.
Στο πρώτο πλοίο εργάζονται 7 έλληνες και στο δεύτερο 6 έλληνες Ναυτεργάτες από τα 20 συνολικά άτομα που επανδρώνουν το κάθε πλοίο.
Στο πρώτο πλοίο το σύνολο των Ναυτεργατών έχει ξεπεράσει τον χρόνο παραμονής τους που προβλέπει η ΣΣΕ και τον έχει υπερβεί κατά πολλούς μήνες. Μέλος πληρώματος επικοινώνησε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας με το ΥΕΝ σχετικά με το πρόβλημα, χωρίς όμως έως σήμερα να παραχθεί κανένα αποτέλεσμα.
Ναυτεργάτες των πλοίων αυτών έχουν καθημερινή επαφή και σύνδεση με την ΠΕΝΕΝ ζητώντας την άμεση παρέμβασή της για την αντικατάστασή τους , την εξασφάλιση της τροφοδοσίας των πλοίων καθώς και την εξόφληση των μισθών τους.
Το συγκεκριμένο περιστατικό των πλοίων αυτών επιβεβαιώνει πανηγυρικά την πρόσφατη καταγγελία μας για τον πολύμηνο εγκλωβισμό χιλιάδων Ναυτεργατών σε πλοία που βρίσκονται στις θάλασσες σε όλη την υδρόγειο και οι διεθνείς οργανισμοί, κυβερνήσεις και η ITF συστηματικά τους εμπαίζουν, από τον Μάρτη του 2020 που ξέσπασε η πανδημία και μέχρι σήμερα το πρόβλημα παραμένει άλυτο και το χειρότερο διαιωνίζεται με αποτέλεσμα οι εργασιακές συνθήκες σε συνδυασμό με την επιβάρυνση της ψυχικής τους υγείας να έχουν επιβαρυνθεί δραματικά.
Η κυβέρνηση, το ΥΕΝ, οι αρμόδιες υπηρεσίες του και η ΠΝΟ αναλώνονται σε ανταλλαγή μηνυμάτων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και στην ουσία ο καθένας από την πλευρά του βάζει πλάτη ο παράνομος εγκλεισμός των Ναυτεργατών να συνεχίζεται, τα εργασιακά τους δικαιώματα να καταπατούνται ασύστολα, οι ΣΣΕ να έχουν γίνει κουρελόχαρτο και τίποτα δεν φαίνεται από όλους αυτούς να αλλάζει στην αδιέξοδη και αναποτελεσματική γραμμή που έχουν επιλέξει προκειμένου να μην θιγούν τα εφοπλιστικά συμφέροντα.
Η κατάσταση αυτή φέρνει ακόμη πιο έντονα στο προσκήνιο και τονίζει την σημασία και την αναγκαιότητα της πρόσφατης πρωτοβουλίας της ΠΕΝΕΝ προς τις διεθνείς και εθνικές συνδικαλιστικές οργανώσεις στην ναυτιλία, για την οργάνωση μιας μεγάλης αγωνιστικής κινητοποίησης ως μοναδικής διεξόδου για την λύση του μεγάλου αυτού προβλήματος.»
Το θέμα είναι από την άνοιξη και για όλους τους ναυτικούς σε όλα τα μέρη τις γης, δεν γίνονται αντικαταστάσεις πληρωμάτων και γενικά όλοι εμπλεκόμενοι φορείς κρατών,σωματείων και διεθνών συμβάσεων αδιαφορούν επιδεικτικά και προκλητικα.
Κατά τα άλλα με πρώτη την Κίνα θέλουν το εμπόριο να συνεχίζεται διά τις θαλάσσης κανονικά αλλά αδιαφορούν για την τύχη των πληρωμάτων. Όσοι καταφέρνουν να ξεμπαρκάρουν αυτό γίνετε από γατοτρυπες σε κάποιες χώρες όπως Φιλιππίνες, Σιγκαπούρη και Ευρώπη.
Έχουν μέσα στα καράβια από χρόνο οι περισσότεροι και όλα καλά!!!!!!κανένας και πουθενά δεν κάνει τίποτα το ουσιαστικό παρά μόνο στέλνουν επιστολές έτσι για να δικαιολογούν τις γραβάτες και τα λεφτά που τρώνε!!!