Όταν πτήση που παρακολουθείς από τον υπολογιστή σου την πλατφόρμα των live πτήσεων σου κόβει η ανάσα από την αγωνία βλέποντας τις προσπάθειες του πιλότου, φανταστείτε τι περνάνε οι επιβάτες και κυρίως οι πιλότοι.
Τα προβλήματα στο Αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς δεν έχουν τέλος και αυτό είναι στην ευθύνη της Κυβέρνησης. Τις προάλλες δεν λειτουργούσαν τα φώτα στον διάδρομο προσγείωσης , σήμερα -σύμφωνα με πληροροφίες – δεν λειτουργούν οι ανεμοδείχτες (για άλλη μια φορά, χρόνιααααααα τώρα συνεχείς βλάβες).
Η πτήση της sky exress από Αθήνα προς το νησί μας έπεσε την ώρα ισχυρής τοπικής καταιγίδας, αυτό σε συνδυασμό με τη βλάβη στους ανεμοδείχτες δημιούργησε μεγάλες δυσκολίες στην προσγείωση.
Συγχαρητήρια στον πιλότο για τις προσπάθειές του και τη ψυχρααιμά του. Συγχαρητήρια και στους ανθρώπους του πύργου ελέγχου που προσπάθησαν ,για άλλη μια φορά, να «αντικαταστήσουν» τα μηχανήματα με τη ψυχή τους.
Δεν πάει άλλο όμως η κατάσταση. Έχουμε ένα υπερσύχρονο αεροδρόμιο αλλά με μηχανήματα της Πολιτικής Αεροπορίας περασμένων εποχών, με συνεχείς βλάβες.. Γιατί πληρώματα, επιβάτες και συγγενείς να περνάνε κάθε φορά αυτό το μαρτύριο , αυτή την αγωνία για τις ανθρώπινες ζωές που ταξιδεύουν; Γιατί δεν γίνεται η αντικατάσταση όλων των προβληματικών μηχανημάτων με σύγχρονα και ασφαλή;
Δείτε τις προσπάθειες του πιλότου να προσγειωθεί
Για την σωστή λειτουργία φωτισμού διαδρόμου υπεύθυνη είναι η εταιρεία διαχείρισης και λειτουργίας του αεροδρομίου. Δηλαδή η FRAPORT περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας Α Α.Ε.
Από τη Σύμβαση Παραχώρησης Αναβάθμιση, Συντήρηση, Διαχείριση και Λειτουργία περιφερειακών αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου. (ΦΕΚ Α’ 94/27.05.2016) άρθρο 4.7.6
“ο Παραχωρησιούχος θα συντηρεί και θα λειτουργεί τα συστήματα φωτισμού της προσέγγισης, των διαδρόμων, των τροχοδρόμων και λοιπών χώρων …”
Όντως κάτι πρέπει να γίνει. Αλλά ο καλός ο Καπετάνιος στην Φουρτούνα φαίνεται. Και μην ξεχνάμε ότι το Αεροπλάνο είναι εφοδιασμένο με αρκετά καύσιμα. Για επιστροφή. Η σε άλλο ασφαλή Αερολιμένα.