Σύμφωνα με πληροφορίες από επιβάτη Αναγνώστη μας, οι οποίες επιβεβαιώθηκαν από το kefaloniapress αρμοδίως, στο δρομολόγιο της Levante Ferries Ιθάκη-Σάμη – Πάτρα, στις 13 Ιουνίου ημέρα Κυριακή, καταγγέλθηκε στο Λιμεναρχείο της Πάτρας ότι το φέρι μποτ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ της Levante Ferries που εκτελούσε το δρομολόγιο, είχε υπεράριθμους επιβάτες.
Σύμφωνα μάλιστα με πηγές δηλώθηκε ότι το τηλεφώνημα προερχόταν από Ιθάκη ( Το Kefaloniapress έχει στη διάθεση του το όνομα που δηλώθηκε ότι έκανε την καταγγελία).
Ούτε λίγο ούτε πολύ καταγγέλθηκε στο Λιμεναρχείο Πάτρας ότι μάλλον «μετακόμισε» ο πληθυσμός της Ιθάκης για Πάτρα αφού ο υπεράριθμος αριθμός επιβατών λόγω covid πρέπει να υπερβαίνει τους 870 επιβάτες για το συγκεκριμένο πλοίο.
Οι επιβάτες με την άφιξή τους στην Πάτρα καταμετρήθηκαν από το Λιμεναρχείο της Πάτρας ένας ένας, με ότι σημαίνει αυτό σε καθυστέρηση και ταλαιπωρία. Καταμετρήθηκαν μόλις 260 περίπου επιβάτες όπως άκουσε από τους λιμενικούς ο Αναγνώστης μας! Λιγότεροι του ενός τρίτου του επιτρεπόμενου ορίου λόγω covid.
Το τηλεφώνημα λοιπόν, ως συνήθως, ήταν είτε κακόβουλο ψευδές ή κακόβουλη φάρσα.
Το Λιμεναρχείο της Πάτρας έκανε το καθήκον του να ελέγξει μια καταγγελία ανεξάρτητα αν ήταν επώνυμη ή όχι και να επιβάλει τα πρόστιμα σε περίπτωση διαπίστωσης παραπτώματος της εταιρείας.
√ Ομως ο Αναγνώστης μας θέτει ένα ερώτημα : Ο φαρσέρ ή ο κακόβουλος που έκανε την ψευδή όπως αποδείχτηκε τελικά, καταγγελία και ευθύνεται για την εσκεμμένη ταλαιπωρία των επιβατών, του πληρώματος αλλά και την απασχόληση των Λιμενικών, δεν θα έχει καμία επίπτωση;
Γιατί πχ ο πολίτης που άσκεφτα θα παραβεί τους κανόνες και θα θέσει τον εαυτό του σε κίνδυνο με αποτέλεσμα την κινητοποίηση της πολιτικής προστασίας (σε θάλασσα ή σε βουνό) να υποχρεώνεται με Νόμο να πληρώνει τα έξοδα του δημοσίου για την διάσωσή του, ενώ ο κακόβουλος ή φαρσέρ που θέτει σε ταλαιπωρία ή κίνδυνο πολίτες και δημόσιους λειτουργούς με ψευδείς καταγγελίες, να μην κοστολογείται ανάλογα;
Εάν συνεχίσει αυτή η κατάσταση, το ατιμώρητο δηλαδή των ψυεδών καταγγελιών, ο κάθε παλαβός για να περάσει την ώρα του μπορεί να τηλεφωνεί σε οποιαδήποτε Λιμεναρχείο της χώρας ή στα Αστυνομικά Τμήματα ή στα Αεροδρόμια και να καταγγέλλει διάφορα. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο άλλωστε τα τηλεφωνήματα – φάρσα.
Ο πολίτης πρέπει να ενθαρρύνεται και να προστατεύεται να καταγγέλλει παραβάσεις πόσο μάλλον αν αυτές αφορούν την ασφάλεια της ζωής δεκάδων ανθρώπων, αντίστοιχα πρέπει και να τιμωρείται όποιος δρα σε βάρος της ασφάλειας της ζωής πολιτών και ταλαιπωρεί πολίτες και κρατικούς λειτουργούς χωρίς λόγο, καταλήγει ο Αναγνώστης μας.
Τα νησιά μας η Κεφαλονιά και η Ιθάκη μετά βασάνων μπαίνουν στη θερινή σεζόν. Τα αεροπλάνα charters ακυρώνονται από την Αγγλία με κίνδυνο μηδενικών αφίξεων, ο εσωτερικός τουρισμός μπορεί να αναπληρώσει ένα μέρος της απώλειας και να κρατήσει στη ζωή τις τοπικές επιχειρήσεις.
Εάν συνεχίσουν παρόμοιες φάρσες ή ψευδείς καταγγελίες με την ταλαιπωρία που τις ακολουθεί , κινδυνεύουμε να χάσουμε και τους Έλληνες οδικούς τουρίστες που ταξιδεύουν με φέρι μποτ από Κυλλήνη, Πάτρα, Αστακό, Βασιλική.
Ίσως είναι καιρός αυτό να γίνει ένα θέμα που θα πρέπει να απασχολήσει το Υπουργείο Ναυτιλίας και να θεσπίσει ένα κώδικα δεοντολογίας στο χειρισμό παρόμοιων περιπτώσεων, γιατί παρόμοια περιστατικά συμβαίνουν και στο Αιγαίο. Όποιος παρανομεί, ή παραβατεί και μάλιστα σε βάρος άλλων πολιτών πρέπει να υπόκειται στις συνέπειες του νόμου, είτε πρόκειται για εταιρεία είτε για φαρσέρ και συκοφάντη.
Kefaloniapress