Με θερμοκρασίες που στο κατάστρωμα αγγίζουν τους 50οC , εργάζονται στο εσωτερικό του πλοίου δεκάδες εξειδικευμένα συνεργεία που έχουν αναλάβει την ολική αναβάθμιση του SMYRNA της Levante Ferries.
Τα ανοικτά στρογγυλά παράθυρα αφήνουν το θαλασσινό αεράκι να δροσίζει κάπως την ατμόσφαιρα ενώ δεκάδες ανεμιστήρες είναι διάσπαρτοι παντού.
Οι εργασίες έχουν εντατικοποιηθεί και έχουν περάσει σε άλλο στάδιο για να καλύψουν τις καθυστερήσεις που επέβαλλε η καραντίνα και τώρα οι υψηλές θερμοκρασίες.
Μαζί με τα συνεργεία όλη μέρα και ο πρόεδρος της Levante Ferries Γιώργος Θεοδόσης.
Τα πάντα υπό την επίβλεψη και έγκρισή του, δεν διστάζει να ξαναγκρεμίσει τοίχους, να ανοίξει νέα παράθυρα αν αυτό είναι πιο λειτουργικό για τους επιβάτες και το πλήρωμα.
Για την υλοποίηση του project “SMYRNA” δεν μοχθούν μόνο όσοι βρίσκονται στο πλοίο, ένα ολόκληρο επιτελείο στα γραφεία της Levante Ferries με επικεφαλή τον Γενικό Δ/ντη Στράτη Απέργη σχεδιάζει τις προμήθειες, τις πληρωμές, τις νομικές και οικονομικές υποχρεώσεις.
Οι καμπίνες του πληρώματος είναι ολοκαίνουργιες, τώρα φτιάχνονται και είναι σε όροφο με άπλετο φως. Η δε σουίτα του καπετάνιου είναι πέντε αστέρων!
Το πλοίο στη σημερινή μας επίσκεψη έχει διαμορφωθεί, «φαίνεται» πια καθαρά η αρχιτεκτονική του , τα δε μηχανολογικά και ηλεκτρικά του είναι να σαστίζεις από την πολυπλοκότητα. Σε αυτό το στάδιο που τα ηλεκτρολογικά και τα μηχανολογικά του συστήματα είναι «ανοικτά» , για λόγους ασφαλείας δεν επιτρέπονται οι φωτογραφίες.
Το SMYRNA διανύει τα τελευταία μίλια στην Δραπετσώνα. Το επόμενο διάστημα θα αρχίζουν να «κουμπώνουν» τα τμήματα, να καλύπτονται τα μηχανολογικά και ηλεκτρικά μέρη και να μπαίνουν τοίχοι και ταπετσαρίες.
Θα ακολουθήσει δεξαμενισμός και βάψιμο στα χρώματα της Levante Ferries.
Όλοι ανυπομονούν για την μεγάλη μέρα που το SMYRNA θα «γλιστρήσει» στην ανοικτή θάλασσα για τα ταξίδια του να ενώσει δυο πολιτισμούς, να συνδέσει την Σμύρνη της Τουρκίας με την Θεσσαλονίκη αναβιώνοντας την ιστορική εμπορική γραμμή Σμύρνη – Θεσσαλονίκη.
Ελένη Χ. Χιόνη