Ποιοι Βρετανοί; Οι Έλληνες θα σώσουν τη σεζόν.

1182

Σε πλήρη απογοήτευση οι ξενοδόχοι της Κεφαλονιάς για τις διανυκτερεύσεις του Ιουλίου. «Κατώτερες των προσδοκιών» της χαρακτήρισε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Γεράσιμος Τιμοθεάτος.

Περιμέναμε ότι ο Ιούλιος θα μας βοηθήσει να ανακάμψουμε, ακούγαμε ότι μετά την άρση των μέτρων από την Αγγλία, δεν θα ξέραμε που να βάλουμε τους Βρετανούς τουρίστες. Απογοητευτήκαμε με τα αποτελέσματα.

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΤΙΜΟΘΕΑΤΟΣ – ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΝΩΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ

Και επιβεβαιωθήκαμε ότι οι Βρετανοί δεν είναι τουρίστες της «τελευταίας στιγμής» αλλά προγραμματίζουν τις διακοπές τους από τα Χριστούγεννα. Οι Βρετανοί της «τελευταίας στιγμής» είναι ελάχιστοι , δεν μπορούν να καλύψουν τη ζημιά ούτε κατά διάνοια. Ο Μπόρις κατάφερε αυτό που ήθελε. Να κρατήσει τη λίρα στη χώρα του και να πάρει η Ευρώπη το μάθημά της για το τι σημαίνει Brexit. Ξενοδοχεία της Αγγλίας από το Βορρά έως το Νότο έχουν πληρότητες κατά μέσο όρο 60%, ξενοδοχεία που καρκινοβατούσαν χρόνια, εφέτος εν μεσω πανδημίας ανανεώθηκαν και γέμισαν με κόσμο..  ενώ ο πλανήτης περίμενε του Βρετανούς τουρίστες..

Ευτυχώς υπάρχουν οι Έλληνες.  Έχουμε κρατήσεις από  «τουρισμός για όλους», από «κοινωνικό τουρισμό» από ελεύθερους.. και εφέτος -όπως και το 2020- οι ελληνες θα σώσουν τη σεζόν», καταλήγει ο κ. Τιμοθεάτος.

Για την προσέλκυση όμως των Ελλήνων τουριστών κανένας τοπικός φορέας δεν έκανε οτιδήποτε. Ολοι φαίνεται να περιμένανε το Βρετανικό θαύμα που δεν ήρθε ποτέ.

Και εφέτος η Levante Ferries ήταν ο μόνος φορέας, ιδιωτικός φορέας , που ξεκίνησε  διαφημιστική καμπάνια σε όλα τα εθνικά και μεγάλα τοπικά τηλεοπτικά δίκτυα από τον Ιούνιο με ένα video χολιγουντιανών προδιαγραφών και κόστους,  που γυρίστηκε στο νησί μας το 2020 σε μια ιδέα του προέδρου της εταιρίας Γιώργου Θεοδόση.

Ο πρόεδρος της Levante Ferries Γιώργος Θεοδόσης σε ρόλο σκηνοθέτη – Φισκάρδο . Μαζί του διακρίνεται και ο Γιάννης Πυλαρινός (2020)

Βεβαίως και ο Θεοδόσης διαφημίζει τα καράβια του για να προσελκύσει επιβάτες , αλλά τα καράβια της Levante πιάνουν Κεφαλονιά, Ζάκυνθο και Ιθάκη… βεβαίως και διαφημίζει τα νησιά μας. Εξάλλου το σενάριο του video έχει πρωταγωνιστές την Κεφαλονιά και τους ανθρώπους της.

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις