6 Δεκέμβρη 2014… Στο λιμάνι της Ζακύνθου ακούγεται ένα καινούργιο σινιάλο καθώς ένα αστραφτερό, ολοκαίνουργιο, κίτρινο φερι μποτ δένει..
Η πόλη δεν πιστεύει στα μάτια της.. Τελικά το ΄πε και το ΄κανε. Ο Γιώργος Θεοδόσης ο γιος του Αναστάση του Φαροφύλακα και περιζήτητου λαϊκού τροβαδούρου , έφερε καράβι.. Τρία χρόνια το περιμένανε στη Ζάκυνθο, τόσο έκαμε να γίνει όπως το ονειρευότανε.. Ένα φερι μποτ – κρουαζιερόπλοιο, αντάξιο του νησιού και των επισκεπτών του..
Το Fior di Levante στις 6 Δεκέμβρη του 2014 ρίχνει άγκυρα στο λιμάνι της Ζακύνθου ανοίγοντας μια νέα σελίδα στην ιστορία της Επτανησιακής Ακτοπλοΐας .
Την ίδια ημέρα ιδρύεται και η Levante Ferries με πρόεδρο τον Γιώργο Θεοδόση και Γενικό Δ/ντη τον Στράτη Απέργη.
Η μικρή ναυτιλιακή εταιρία του Ιονίου αμέσως ξεχώρισε εξ αιτίας των νέων κανόνων που έθεσε στην τοπική ακτοπλοΐα : πολυτέλεια και ασφάλεια.
Και βραβεύτηκε για αυτό με δυο κορυφαία βραβεία..
Λίγους μήνες μετά την ναυπήγησή του το πρωτότοκο της Levante Ferries, κερδίζει το Διεθνές βραβείο Shippax Award του ωραιότερου φέρυ μποτ του κόσμου για το 2015! (Διαβάστε εδω )
Ενώ το 2019 έρχεται η διεθνής αναγνώριση της εταιρίας από τον διεθνή θεσμό Lloyd’s List Greek Shipping Awards! Η Levante Ferries ανακηρύσσεται ως η καλύτερη και πλέον αναπτυσσόμενη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία. Μια μεγάλη στιγμή για την Levante Ferries , για τον πρόεδρό της Γιώργο Θεοδόση , τους μετόχους , τα στελέχη και τους εργαζόμενους.
Σήμερα, επτά χρόνια μετά, ο στόλος της Levante Ferries αριθμεί πέντε φέρι μποτ όλα ιδιόκτητα , εξυπηρετώντας τρία νησιά και πέντε λιμάνια.
Fior di Levante
Mare di Levante
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
ΣΜΥΡΝΑ( βρίσκεται υπό γενική αναβάθμιση)
Η σκληρή δουλειά, η επιμονή στη ποιότητα και στην ασφάλεια , οι επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ για τη συνεχή αναβάθμιση του στόλου καθιστούν την Levante Ferries ηγέτη της ακτοπλοΐας για την Ζάκυνθο, την Κεφαλονιά και την Ιθάκη..
Στα εφτά χρόνια της λειτουργίας της η Levante Ferries επενδύει σε νέα καράβια , επενδύει στην ασφάλεια του ταξιδιού, στις νέες τεχνολογίες και στην ακτοπλοΐα των μηδενικών ρύπων.
Μαζί με τον Γιώργο Θεοδόση, ο συνεταίρος και Γενικός Δ/ντης Στράτης Απέργης , ανεβάζουν την εταιρία σκαλί σκαλί στις επιτυχίες. Μεγάλη προσπάθεια, σκληρή δουλειά και προσήλωση στο στόχο..
Εφτά χρόνια , χρόνια με τρομακτικές φουρτούνες και απολαυστικές μπουνάτσες , ο στόλος της Levante Ferries αρμενίζει αγέρωχα σε πέντε λιμάνια και τρία νησιά..
Ενώ το 2022 το πέμπτο καράβι της εταιρίας θα επανακινήσει την ιστορική εμπορική γραμμή Σμύρνη Τουρκίας – Θεσσαλονίκη. H πανδημία καθυστέρησε την έναρξη της γραμμής για την άνοιξη του 2022.
Δεν είναι όμως μόνο τα καράβια το επαγγελματικό ενδιαφέρον του Γιώργου Θεοδόση. Το 11880 είναι η μεγάλη του επιτυχία.. Ο αριθμός που άνοιξε νέα δεδομένα και υπηρεσίες για εκατομμύρια χρήστες .. Η ευφυία όμως του Ζακυνθινού επιχειρηματία κάνει τη διαφορά..
Με έναν εκπληκτικό τρόπο κατάφερε να «παντρέψει» διαφημιστικά το 11880 με τα καράβια του και με ακόμα ένα άλμα προς τα εμπρός να «εμπλέξει» και τους προορισμούς των καραβιών του.
Η διαφήμιση του «11880» σπάει ταμεία… Από χιουμοριστικές ατάκες έως τις υπερπαραγωγές του 2020 , ένα στόχο έχει : Να φέρει κόσμο στα καράβια του και κατά συνέπεια κόσμο στα νησιά που εξυπηρετεί.
Η αγορά τον δικαίωσε. Τα δυο δύσκολα καλοκαίρια , του 2020 και του 2021, οι τοπικές κοινωνίες κατάφεραν να επιβιώσουν από τον κόσμο που πήγαν τα καράβια του κίτρινου στόλου του Γιώργου Θεοδόση ως αποτέλεσμα της πολυδάπανης διαφήμισης των νησιών μας.
Μια ευφύαστατη σύνδεση με τους προορισμούς. Εκατομμύρια ευρώ δαπανήθηκαν αυτά τα εφτά χρόνια για τη διαφήμιση των πλοίων με ταυτόχρονη διαφήμιση των προορισμών. Οι τοπικές αγορές το εκτίμησαν και οι επιχειρηματίες δεν διστάζουν δημόσια να ευχαριστήσουν τη Levante Ferries για τη διαφήμισή της..
Τα καλύτερα έρχονται
Περάσαμε δυο δύσκολα χρόνια, όχι μόνο σαν τοπικές κοινωνίες αλλά όλος ο πλανήτης.. Για μεγάλο χρονικό διάστημα τα δρομολόγια μειώθηκαν σημαντικά εξ αιτίας των περιορισμών στις μετακινήσεις, ο τουρισμός δέχτηκε μεγάλο πλήγμα, κάποια σχέδια για επενδύσεις αντικειμενικά πήγαν και αυτά πίσω..
Όμως , εταιρία , προσωπικό και προορισμοί βγήκαν από την πανδημία με τις μικρότερες απώλειες . Τα σχέδια αναθερμάνθηκαν, οι αγορές άνοιξαν, ο ελληνικός οδικός τουρισμός έκανε δυναμικό come back , ενώ είδαμε τις νέες δυνατότητες του οδικού τουρισμού από τις Βαλκανικές ώρες με τουρίστες υψηλών εισοδημάτων..
Η Levante Ferries επτά αδιάληπτα χρόνια εξυπηρετεί τα νησιά μας. Αναπτύσσεται στηρίζοντας την δική τους ανάπτυξη.
Τα επόμενα χρόνια θα είναι ακόμα καλύτερα, ακόμα πιο δημιουργικά, ακόμα πιο συναρπαστικά για εκείνον τον 15χρονο που ξεκίνησε πριν 40 χρόνια ,
με λίγες δραχμούλες στην τσέπη από το το Φάρο της Ζακύνθου , για να δημιουργήσει εκ του μηδενός ένα πρωτοποριακό όμιλο επιχειρήσεων , με μοναδικό κεφάλαιο εκκίνησης το πείσμα του!
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Levante Ferries, ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!
Η Συντακτική Ομάδα του Kefaloniapress
Ναι, αλλά πείτε μας, γιατί Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα, κοστίζει ένα επαγγελματικό Vito 45 ευρώ με επιστροφή, ενώ για Κυλλήνη Ζάκυνθο, το ίδιο αυτοκίνητο 129 ευρώ; Σημειωτέον, η απόσταση Κυλλήνη-Ζάκυνθος, είναι περίπου 8 χλμ. Μικρότερη…