Το ελικόπτερο της βασιλικής οικογένειας του Ομαν στην Κεφαλονιά

832

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:ΜΑΚΗΣ ΛΕΚΑΤΣΑΣ

Το ολοκαίνουργιο ελικόπτερο της βασιλικής Αστυνομίας του Ομαν  σταμάτησε για ανεφοδιασμό σημερα  το πρωι στο Αεροδρόμιο της  Κεφαλονιας .

Ειναι ενα απο τα καινούργια  ελικόπτερα H-145 της AIRBUS που θα παραλάβει το κράτος του Ομαν ,και η Κεφαλλονια αποτελεί  ενα απο τα ενδιάμεσα  αεροδρόμια  ανεφοδιασμού , μαζι με της Κερκυρας  και του Ηρακλειου , και άλλα ενδιάμεσα αεροδρόμια  γιατι έχει να διανύσει 4.000χλμ πετώντας μεχρι το Ομαν .

Albus H- 145

Το συμπαγές αποτύπωμα του H145, η ανεμπόδιστη καμπίνα και το επίπεδο δάπεδο από τη μύτη μέχρι την ουρά προσφέρονται για μια πλήρη γκάμα εφαρμογών, προσφέροντας:

Μπορει να μεταφέρει  μαζι με τους δυο πιλότους και έως οκτώ επιβάτες στην τυπική διαμόρφωση,και έως 10 επιβάτες σε διάταξη υψηλότερης πυκνότητας.

Μια ευρεία γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού που εναλλάσσεται γρήγορα και εύκολα – όπως πλωτήρες έκτακτης ανάγκης, ανυψωτικά μηχανήματα διάσωσης, προβολέας και άγκιστρο φορτίου – είναι διαθέσιμο για το H145. Μαζί με την εγγενώς ευέλικτη διάταξη καμπίνας του, αυτό το ρότορα πολλαπλών χρήσεων είναι προσαρμοσμένο για  ιατρικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης  και  καθήκοντα επιβολής του νόμου, μαζί με  εναέριες εργασίες  και μεταφορά επιβατών, συμπεριλαμβανομένης της  ιδιωτικής και επιχειρηματικής αεροπορίας  καθώς και των  υπεράκτιων επιχειρήσεων .

Το 2020, μια νέα καινοτόμος έκδοση του H145 τέθηκε σε λειτουργία εξοπλισμένη με κύριο ρότορα πέντε πτερυγίων. Αυτό το νέο H145 ενσωματώνει μια σημαντική προσδοκία των πελατών: την ικανότητα να λειτουργεί ένα αεροσκάφος με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο. Σε αυτό το σημείο, το H145 έχει υπερεπιδόσεις και ξεπερνά όλους τους ανταγωνιστές της κατηγορίας του. Η τελευταία έκδοση της οικογένειας H145 της Airbus αύξησε το ωφέλιμο φορτίο κατά 150 κιλά σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, οδηγώντας στην καλύτερη αναλογία ωφέλιμου φορτίου προς μέγιστο βάρος απογείωσης (50%) για ένα ελαφρύ δίδυμο ελικόπτερο.

Η τιμή D του νέου H145 (η μεγαλύτερη συνολική διάσταση όταν περιστρέφονται οι ρότορες) μειώνεται περαιτέρω, επιτρέποντας στο αεροσκάφος να προσγειωθεί σε ακόμη πιο περιορισμένες περιοχές. Αυτή η ευελιξία καθιστά το H145 την καλύτερη επιλογή για προκλητικές αποστολές EMS και δημόσιας υπηρεσίας.

Το H145 προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις χάρη στους δύο κινητήριους σταθμούς Safran Arriel 2E, καθένας από τους οποίους διαχειρίζεται ένας διπλός ψηφιακός έλεγχος κινητήρα πλήρους εξουσιοδότησης (FADEC), μαζί με τα αναβαθμισμένα συστήματα κύριας και ουράς ρότορα του ελικοπτέρου.

Το H145 είναι το μόνο στροφείο της εμβέλειάς του που απογειώνεται και προσγειώνεται στα 20.000 πόδια – μια διάκριση που επιβεβαιώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2019 με μια πτήση πάνω από την Aconcagua στην οροσειρά των Άνδεων (22.840 πόδια) – όπου το H145 έδειξε το ασύγκριτο απόθεμα ισχύος του σε μεγάλο ύψος .

ΠΗΓΗ  τεχνικών πληροφοριών Airbus

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις