Αργοστόλι, 8 Ιουνίου 2017

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ GOOGLE.

Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων για πρώτη φορά συμμετείχε με ομάδα φοιτητών στον παγκόσμιο διαγωνισμό Google Online Marketing Challenge (GOMC  https://www.google.com/onlinechallenge/) για το 2017.

Ο διαγωνισμός διοργανώνεται σε ετήσια βάση από την Google τα τελευταία 9 χρόνια. Συμμετοχή μπορούν να υποβάλλουν φοιτητές της ανώτατης εκπαίδευσης, υπό την επίβλεψη ενός καθηγητή, δημιουργώντας ομάδες των 3-6 ατόμων. Η κάθε ομάδα που δηλώνει συμμετοχή, μπορεί να συνεργαστεί με μια επιχείρηση ή έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που θα επιλέξει, ώστε να δημιουργήσει και να υλοποιήσει μια καμπάνια online προώθησης με χρήση διαφημίσεων Google Adwords. Βασική προϋπόθεση για την επιλογή της εταιρείας, είναι να μην έχει χρησιμοποιήσει διαφημίσεις Google AdWords τους τελευταίους 6 μήνες. Η Google δίνει σε κάθε υποψήφια ομάδα το ποσό των $250 ώστε να δημιουργήσει καμπάνιες AdWords για διαφήμιση της εταιρείας που έχει επιλεγεί, είτε στο δίκτυο αναζήτησης (search network), είτε σε ιστοσελίδες που υποστηρίζουν διαφημίσεις Google (display network). Η κάθε ομάδα έχει στην διάθεση της έως 21 ημέρες για να διαμορφώσει όπως επιθυμεί τις διαφημίσεις της και να τις προβάλει στο κοινό που επιλέγει. Στόχος είναι η εκπαίδευση των φοιτητών (με πρακτική άσκηση) σε βασικές έννοιες του Digital Marketing και ταυτόχρονα την εισαγωγή επιχειρήσεων που δεν έχουν ακόμη εμπειρία, στον κόσμο της διαδικτυακής διαφήμισης.

Η Ελλάδα συμμετέχει ενεργά στον θεσμό. Το 2016 πραγματοποιήθηκαν 32 συμμετοχές ομάδων από όλα τα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Πολλές από τις ομάδες αυτές όμως προέρχονται από τα ίδια Πανεπιστήμια καθώς δεν υπάρχει όριο στις ομάδες που μπορούν να συμμετάσχουν από κάθε Πανεπιστήμιο. Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων από φέτος συμμετέχει σε αυτή τη μικρή ομάδα Πανεπιστημίων της χώρας καθώς το Digital Marketing αποτελεί βασικό πυλώνα του προγράμματος σπουδών του Τμήματος (δείτε το πρόγραμμα σπουδών εδώ: http://www.dmc.teiion.gr/?page_id=22). Σημειώνεται ότι ελάχιστες από τις Ελληνικές ομάδες που συμμετέχουν αποτελούνται από προπτυχιακούς φοιτητές. Οι περισσότερες αποτελούνται μόνο από μεταπτυχιακούς φοιτητές.

Η ομάδα από το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας, υπέβαλλε συμμετοχή στην διοργάνωση για το έτος 2017 επιλέγοντας να προωθήσει μια τουριστική επιχείρηση της Κεφαλονιάς, υποστηρίζοντας έτσι την τοπική οικονομία. Υπό την επίβλεψη του  Δρ. Αγησίλαου Κονιδάρη, δημιουργήθηκε η ομάδα στην οποία συμμετείχαν οι φοιτήτριες Βασιλειάδου Στεφανία, Ρούσσου Ηρώ, Διαμαντοπούλου Κωνσταντίνα και Γιάλβαρη Φωτεινή. Η συμμετοχή ολοκληρώθηκε επιτυχώς καθώς η ομάδα κατέθεσε όλα τα απαραίτητα reports στον διαγωνισμό. Η ομάδα δημιούργησε για την επιχείρηση 11 καμπάνιες με 56 διαφορετικές διαφημίσεις οι οποίες επέφεραν 258 clicks με πολύ καλό CTR σε διάστημα 21 ημερών. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού αναμένονται τα αποτελέσματα.

Η συμμετοχή στον διαγωνισμό είχε ως αποτέλεσμα την πρακτική άσκηση των φοιτητριών της ομάδας σε θεωρητικές γνώσεις σχετικά με το Digital Marketing που λαμβάνουν από πολλά σχετικά μαθήματα του προγράμματος σπουδών του Τμήματος. Την επόμενη χρονιά το Τμήμα έχει στόχο να συμμετάσχει στον διαγωνισμό με περισσότερες ομάδες και να έχει συνεργασία με περισσότερες επιχειρήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς της Κεφαλονιάς.

Ο προϊστάμενος του Τμήματος

Γεώργιος Π. Ηλιάδης

Αναπληρωτής καθηγητής

Ο υπεύθυνος καθηγητής

Δρ. Αγησίλαος Κονιδάρης

Καθηγητής Εφαρμογών

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις