ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ :ΜΑΚΗΣ  ΛΕΚΑΤΣΑΣ 

Με θρησκευτική κατάνυξη και ευλάβεια εορτάστηκε η εορτή του «Ακαθίστου Ύμνου » στην Ιερά Μονή  Υπεραγιας Θεοτόκου Σισσίων .

Στην αρχιερατική θεία λειτουργία  προεξάρχοντος  του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Κεφαλληνίας κ.κ Δημητρίου, συλλειτούργησαν ο  ηγούμενος της Ιερας Μονής Αρχιμανδρίτη Π. Γερασίμος Χαραλαμπατος  και Ιερείς παρουσία  πλήθους  ευσεβών χριστιανών  από όλα τα σημεία της Κεφαλλονιάς .

Η Μονή Σισσίων είναι από τα αγαπημένα Μοναστήρια της Κεφαλονιάς ιδιαίτερα τώρα που με το νέο ηγουμενείο έχει ανοίξει τις πόρτες της στον κόσμο με συνεχείς θρησκευτικές εκδηλώσεις.

Την Ιερά Πανήγυρι  τίμησαν με την παρουσία τους ο Βουλευτής Κεφαλλονιας & Ιθακης  Παναγης Καππάτος ,ο Αντιπεριφερειάρχης Σταυρος Τραυλός ,ο Δημαρχος Αργοστολίου  Θεόφιλος Μιχαλατος ,   ο περιφερειακός σύμβουλος και υποψήφιος βουλευτής με το ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ  Σπυρος Γαλιατσάτος  η Αντιδήμαρχος Λειβαθους Κρυσταλλια  Μιχαλατου ,ο καθηγητής και υποψήφιος βουλευτης με το ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νικόλαος Φαραντουρης , ,ο καθηγητής και υποψήφιος βουλευτής  με τη ΝΔ  Ναπολέων Μαραβέγιας ,   δημοτικοί τοπικοί σύμβουλοι του Δήμου Αργοστολίου καθώς και ο διοικητής του Νοσοκομείου Δημήτρης Μαρτίνης.

Ήταν μια θεία λειτουργία  με κατάνυξη και ελπίδα στο επιβλητικό περιβάλλον του Ναού.  

Και του χρόνου με Υγεία!

Θα ακολουθήσει ξεχωριστό ρεπορταζ απο τη σάλα και την τραπεζαρία..

 

Περισσότερες φωτογραφίες

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Σχόλιο

  1. ”Θεος οπου βουλεται νικαται φυσεως ταξις φησιν ο ασωματος και τα υπερ ανθρωπον διαπραττεται”( απο την υμνολογια της εορτης).Η εορτη του Ακαθιστου υμνου προς τιμη της Παναγιας που σημερα επιτελειται αυτο το μηνυμα και νοημα μεσα απο τους υμνους και τα καταπληκτικα χαιρε προς την Υπεραγια Θεοτοκο εκπεμπει και τονιζει ιδιαιτερως οτι Θεος οπου βουλεται νικαται φυσεως ταξις και τα υπερ ανθρωπον διαπραττεται.
    Θεος οπου βουλεται. Ειναι αληθεια και γεγονος αδιαμφισβητητο οτι οπου παρεμβαινει ο Θεος δια της ακαταμαχητου θειας δυναμεως Του εκει τα παντα κατορθωνονται και τελεσιουργουνται εκει το πικρον αλλαζει σε γλυκυ εκει ορη μεθιστανται εξ αλλου και ο Ιδιος ο ενανθρωπησας Κυριος πολλακις το διεκηρυξε στους Αποστολους του οτι” εαν εχητε πιστιν εως κοκκον συναπεως καν ειπητε το ορει τουτο αρθητι και βληθητι εις την θαλασσαν γενησεται”, εκει και ο ανθρωπος πολλακις απο τα αδιεξοδα του βγαινει νικητης τροπαιουχος.
    Αυτη η φραση Θεος οπου βουλεται επαληθευεται σε ολη την εκταση της Αγιας Γραφης με τα καταπληκτικα θαυματα που ενεργηθησαν δια της δεξιας του Υψιστου.
    Συμφωνα με την τυπικη διαταξη των ιερων ακολουθιων αυτης της περιοδου την παραμονη της εορτης αυτης στην ακολουθια των Προηγιασμενων Δωρων αναγινωσκεται πρωτα περικοπη απο το βιβλιο της Γενεσεως οπου γινεται λογος για την θυσια του Αβρααμ.Ο Ισαακ που ερμηνευεται γελως για τη χαρα στους γονεις του τιθεται στο θυσιαστηριο απο τον Αβρααμ κατ εντολη του Θεου για θυσια. Ο Ισαακ αποτελει την προτυπωση της θυσιας του Ιησου Χριστου για το υπηκοον προς τον πατερα του Αβρααμ ως και ο Χριστος ”εγενετο υπηκοος μεχρι θανατου, θανατου δε σταυρου”(Αποστολος Παυλος, επιστολη προς Φιλιππησιους).Ειναι αληθεια οτι ολη αυτη την περιοδο γινεται αναγνωση ολης της Γενεσεως στις ιερες ακολουθιες γιατι ολα τα γεγονοτα τα ιστορικα που αναφερονται αποτελουν προτυπωση της ενσαρκου του Χριστου-Λογου θειας οικονομιας.Ο Θεος ηβουληθη και ο Αβρααμ εδειξε υπακοη πρωτοφανη στη θελεση Του παρα την ψυχικη του οδυνη και ο Θεος δι Αγγελου βουληθεις (οπου εδω συναμα προτυπωνεται κατα τους πατερες το μυστηριο της ενανθρωπησεως του Μεγαλης βουλης Αγγελου- Χριστου εκ της Παρθενου οπως και στο οραμα της φλεγομενης και μη καιομενης βατου) εκωλυσε την θυσια εμφανιζοντας κριο για την προς Αυτον θυσια.
    Θεος οπου βουλεται. Ακομα επιπλειον αποδειξεις οτι νικαται φυσεως ταξις και τα υπερ ανθρωπον διαπραττεται ειναι και η ελευθερωση των Εβραιων απο τους Αιγυπτιους και η διαβαση της Ερυθρας θαλασσης οπου και εδω εικονιζεται το μυστηριο της προ τοκου εν τοκω και μετα τοκον αειπαρθενιας της Θεοτοκου.” Χαιρε θαλασσα ποντισασα Φαραω τον νοητον, χαιρε πετρα η ποτισασα τους διψωντας την ζωην χαιρε πυρινε στυλε οδηγων τους εν σκοτει χαιρε σκεπη του κοσμου πλατυτερα νεφελης”. Ολα τα παλαιοδιαθηκικα αυτα γεγονοτα το μυστηριο του Χριστου και την Θεοτοκο προεικονιζουν γιατι οπου Θεος βουλεται νικαται φυσεως ταξις.
    Και στην εποχη της Νεας Χαριτος της Καινης Διαθηκης Θεος οπου βουλεται νικαται φυσεως ταξις με πρωτο εκ των θαυματων την σαρκωση του Ενος της Τριαδος Θεου του Χριστου οπου ο Λυτρωτης Χριστος επεφανη τω κοσμω ”τας κλεις της Παρθενου μη λυμηναμενος”αλλα και ολα τα ιστορουμενα θαυματα και γεγονοτα με αποκορυφωμα ”τα εις Χριστον παθηματα και τας μετα ταυτα δοξας”(Α Καθολικη Επιστολη Πετρου).
    Θεος οπου βουλεται νικαται φυσεως ταξις . Αλλα και στην ιστορια της Εκκλησιας του Χριστου μεσα απο τους διωγμους και τα μαρτυρια των αγιων φαινεται περιτρανα αυτη η αληθεια οπου ”μεγαλα τα της πιστεως κατορθωματα”οπως μας διηγουνται τα συναξαρια των αγιων απ αιωνος μαρτυρων οπως του αγ Θεοδωρου οπου ”εν τη πηγη της φλογος ηγαλλετο ο μαρτυς ως επι υδατος αναπαυσεως” οπως και οι αγιοι τρεις παιδες εν τη καμινω,ο αγ Παντελεημων οπου ανεβλυσε αποτμηθεις την κεφαλην γαλακτομικτον αιμα, ο αγ Ισιδωρος οπου στον τοπο του μαρτυριου του ευδοκιμει και παραγεται η μαστιχη,και τοσων αλλων αγιων οπου στα μαρτυρια τους νικαται της φυσεως η ταξις και τα υπερ ανθρωπον διαπραττεται.Και ολα αυτα χαρη στην πιστη στον Κυριον ημων Ιησουν Χριστον τον εν αγιοις θαυμαστον εκ της Παρθενου τεχθεντα.
    Αλλα Θεος οπου βουλεται νικαται φυσεως ταξις και τα υπερ ανθρωπον διαπραττεται και στην ιστορια εθνων και λαων και στις κατα καιρους διασωσεις εκ θαυματος πολεων εκ θανατικου πολιορκιων και αλλων περιστασεων δυσμενων οπως αυτη η σημερον μνημονευομενη διασωση της Κωνσταντινουπολεως απο τους Αβαρους γεγονος που αποδοθηκε στην ιδια τη Θεομητορα Θεοτοκο η οποια και σαν σημερα αποδιδει τα σωστρα τη Αειπαρθενω.Αλλα και στην ιστορια της νεωτερας Ελλαδας εχουμε την διασωση της πολεως του Ορχομενου με επεμβαση της Θεοτοκου-γεγονος ειναι και η εορτη της αναμνησεως του θαυματος στο προσκυνημα Παναγια η Σκριπου Ορχομενιωτισσα και πολλα αλλα.
    Αυτα ολα με βαση τη σημερινη εορτη μας περνανε το μηνυμα οτι οπου Θεος βουλεται νικαται φυσεως ταξις και τα υπερ ανθρωπον διαπραττεται ακομα και στους καιρους μας με τα οποια προβληματα εθνικα κοινωνικα ατομικα συλλογικα και οικογενειακα αλλα και τα υπαρξιακα εκαστου εξ’υμων ερχεται η Υπεραγια Θεοτοκος η Υπερμαχος Στρατηγος η οποια τιμαται σημερα επι τη εορτη του Ακαθιστου προς Αυτην υμνου να μας το υπενθυμισει νοερα σαν λεπτη αυρα σαν απαλος ζεφυρος ως ηχος αυρας λεπτης οτι Θεος οπου βουλεται νικαται φυσεως ταξις και τα υπερ ανθρωπον διαπραττεται. Αμην.

Comments are closed.