Tις κύριες τάσεις στα πολυτελή ταξίδια που θα επικρατήσουν το 2018 είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν περισσότεροι από 5.600 ειδικοί από την τουριστική βιομηχανία κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Travel Week που διοργάνωσε στο Λας Βέγκας το μεγαλύτερο δίκτυο πολυτελών διακοπών στον κόσμο, Virtuoso.
-Τουριστικά γραφεία με σπα
H καθιέρωση του διαδικτύου ως βασικού «τόπου» όπου πραγματοποιούνται ταξιδιωτικές κρατήσεις, έχει αναγκάσει τα τουριστικά γραφεία να επαναπροσδιορίσουν την εμφάνιση και τις υπηρεσίες τους, διαθέτοντας πια εντυπωσιακό ντιζάιν και εμπειρίες ψυχαγωγίας στο κατάστημα, προκειμένου να ξανακερδίσουν τους ταξιδιώτες που λατρεύουν τις εμπειρίες περιπέτειας.
Ιδιαίτερα οι millennials, έχουν συνηθίσει σε προσωποποιημένες εμπειρίες όπως γυμναστική ή υπηρεσίες από στυλίστες.
Έτσι, η Select Collection στην Στοκχόλμη έχει όμορφους εσωτερικούς χώρους σχεδιασμένους από τους Jim Grundström και Alexander Lundfeldt, καθώς και ένα day spa. Η Atelier Voyage στο Μόναχο διαθέτει ειδικό ευεξίας και φυσιοθεραπευτή ενώ και η Pique Travel Design στη Μινεάπολις προσφέρει ένα ρουστίκ vibe διακόσμησης, με ξύλινα τραπέζια και τζάκι, καθώς και ένα μπαρ όπου μπορεί κανείς να απολαύσει τοπική μπύρα.
-Ακόμα περισσότερα αποκλειστικά ιδιωτικά τζετ
Η Surf Air, που αποτελεί την Uber των ιδιωτικών τζετ, στην Ευρώπη αποτελεί ένα κλαμπ μελών που δραστηριοποιείται στην οικονομία διαμοιρασμού όμως για πλουσίους, προσφέροντας απεριόριστη πρόσβαση σε ιδιωτικές προγραμματισμένες πτήσεις έναντι μηνιαίας αμοιβής 1.750 λιρών.
Το ιδιωτικό τζετ Crystal Skye του τμήματος αεροπορίας της Crystal Cruises προσφέρει αντίστοιχες εμπειρίες με Boeing 777, 88 θέσεων και με θέα, πολυτελή υφάσματα, αναπαυτικά μαξιλάρια αλλά και με υπηρεσία σομελιέ και σεφ ο οποίος ετοιμάζει πιάτα συνοδεία κρασιού στα 40.000 πόδια. Οι τιμές ποικίλουν ξεκινώντας από στις 42.685 λίρες την ώρα.
Επίσης, ο τουρ οπερέιτορ πολυτελών διακοπών Aman, διοργανώνει ταξίδια 22 ημερών (Remote Lands) με ιδιωτικό τζετ Airbus ACJ319 και κόστος από 89.000 λίρες το άτομο, για 16 ταξιδιώτες.
-Κρουαζιέρες για millennials
H Aqua Expeditions ανταποκρινόμενη στη ζήτηση για κρουαζιέρα από ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας διοργανώνει κρουαζιέρες-φεστιβάλ και μπουτίκ κρουαζιέρες ποταμού.
Το 2018, η Uniworld Boutique River Cruises ξεκινά το brand της U by Uniworld στοχεύοντας σε τουρίστες ηλικίας 21-45 ετών, και προσφέροντάς τους εξολοκλήρου μαύρα πλοία, με μουσική από διάσημους DJ και εκδρομές περιπέτειας και δραστηριοτήτων.
-Tαξίδια για τουρίστες με απόσταση 2 γενιών
Oι σύμβουλοι ταξιδίων παρατηρούν ότι η τάση των διακοπών από άτομα διαφορετικής γενιάς να μετατρέπεται σε τάση για ταξίδια 2 γενιών με απόσταση μιας ενδιάμεσης. Έτσι, όλο και περισσότεροι παππούδες κάνουν πολυτελείς διακοπές με τα εγγόνια τους, αφήνοντας πίσω τους γονείς.
Καθώς οι baby boomers συνταξιοδοτούνται, δύο από τις κύριες προτεραιότητές τους είναι η οικογένεια και τα ταξίδια και αυτού του είδους οι διακοπές συνδυάζουν και τα 2 αυτά.
-Οι ώριμοι νομάδες της τεχνολογίας
Εκτός από τους millennials, αύξηση παρατηρείται και στα ταξίδια των baby boomers στο εξωτερικό διάρκειας μερικών μηνών, κατά τα οποία εργάζονται. Για αυτό, η Brownell Travel λάνσαρε το sojourns, 3μηνιαία ταξίδια που περιλαμβάνουν διαμονή σε διαμερίσματα βραχυχρόνιας μίσθωσης και πρόσβαση σε χώρους εργασίας όπως το WeWork.
Πολλοί ταξιδιώτες που εργάζονται ως σύμβουλοι ή freelance επιθυμούν να ζήσουν και πάλι τα προγράμματα ανταλλαγών που ακολούθησαν στο πανεπιστήμιο, να μάθουν μια νέα γλώσσα ή να εξερευνήσουν το εξωτερικό για μερικούς μήνες, ενώ παράλληλα εργάζονται.
-Διακοπές λόγω χωρισμού
Όλο και περισσότερα τουριστικά γραφεία καταγράφουν μεγάλη ζήτηση για ταξίδια, ιδίως ευεξίας, σε περιόδους χωρισμού, μετά από ένα διαζύγιο ή όταν τα παιδιά φεύγουν από το σπίτι.
Τουλάχιστον το ένα τρίτο των πελατών μας έρχεται όταν περνά μια δύσκολη φάση, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της SHA Wellness Clinic in Alicante, Alejandro Bataller Pineda.