Η τεχνολογία αποτελεί κομβικό στοιχείο στη διαμόρφωση οικείας εμπειρίας διαμονής στο ξενοδοχείο, με το Wi-Fi και την τηλεόραση να είναι κορυφαία στη λίστα των χαρακτηριστικών στα δωμάτια.
Γράφει η
Αυτό αποκαλύπτει έκθεση με τίτλο «Home Away from Home» που διενήργησαν η Sky και η ένωση ξενοδόχων Ην. Βασιλείου, UKHospitality, με σκοπό να προσφέρουν στους ξενοδόχους καλύτερη κατανόηση σε σχέση με τις ανάγκες του επισκέπτη και πώς αυτές ικανοποιούνται στο πλαίσιο επενδύσεων και βελτιώσεων στο ξενοδοχείο.
Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει η έκθεση, το 76% των ταξιδιωτών επιλέξουν κατάλυμα βάσει των χαρακτηριστικών του δωματίου.
Οι επενδύσεις στην τεχνολογία μπορούν να βοηθήσουν ένα ξενοδοχείο να διασφαλίσει τις επιχειρήσεις του και να προσφέρει ξεκούραστες εμπειρίες μακριά από το σπίτι. Επίσης, η διασκέδαση Sky premium στο δωμάτιο μπορεί να αυξήσει τις δαπάνες επισκεπτών και να τους μετατρέψει σε επαναλαμβανόμενους.
Η έκθεση προβλέπει ότι οι έξυπνες εφαρμογές υποδοχής ξενοδοχείου, η ασύρματη φόρτιση και το Internet of Things – δηλαδή η διασύνδεση πολλαπλών συσκευών που επιτρέπει στους επισκέπτες να κοινοποιούν και να λαμβάνουν πληροφορίες μεταξύ τους – είναι οι μελλοντικές τάσεις στις οποίες οι ξενοδόχοι πρέπει να αρχίσουν να επενδύουν.
Ακόμα, η τεχνητή νοημοσύνη καθώς και η εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα είναι τάσεις που τα ξενοδοχεία πρέπει να παρακολουθούν στενά την ερχόμενη πενταετία.
Σημαντικά ευρήματα προέκυψαν για τις 3 κορυφαίες αγορές επισκεπτών στο Ην. Βασίλειο και τις απαιτήσεις τους από το ξενοδοχείο. Συγκεκριμένα οι Αμερικανοί επισκέπτες θεωρούν απαραίτητο σε ποσοστό 70% το κλιματισμό στο δωμάτιο, το 42% το wifi και το 26% την πισίνα. Οι Γάλλοι θεωρούν απαραίτητο το πρωινό, τον κλιματισμό και αντίστοιχα ποσοστά ισχύουν για τους Γερμανούς.
Δείτε τον πίνακα…