Η διαχείριση της online φήμης, η εμπειρία πλοήγησης από κινητά και οι απευθείας κρατήσεις είναι τα 3 κομβικά σημεία στα οποία εστιάζουν αυτή τη στιγμή επιχειρήσεις και υπηρεσίες των ΗΠΑ που συνδέονται με τον τουρισμό, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, εμπειρίες, ξεναγήσεις και ατραξιόν.
Αυτό είναι το συμπέρασμα της έρευνας Hospitality Sector Report που διενήργησε η TripAdvisor σε συνεργασία με την Ipsos MORI το πρώτο δίμηνο του 2018 σε δείγμα 2.395 ιδιοκτητών τουριστικών επιχειρήσεων στην TripAdvisor, αποκαλύπτοντας την κατεύθυνση στην οποία κινούνται οι επιχειρήσεις τους το 2018 για να αυξήσουν τα έσοδα.
Από τους ξενοδόχους, εστιάτορες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που προσφέρουν υπηρεσίες ταξιδιωτικών εμπειριών και ατραξιόν στις ΗΠΑ, το 87% δήλωσε ότι είναι σημαντικό το ότι διαθέτουν ιστοσελίδες φιλική στην πλοήγηση από κινητά τηλέφωνα και το 71% ότι οι διαδικτυακές κρατήσεις είναι σημαντικές.
Η διατήρηση θετικής παρουσίας στο διαδίκτυο και η προσέγγιση πελατών και δυνητικών πελατών τους, αξιολογείται ως εξής:
-To 97% αναφέρει ότι η φήμη στο διαδίκτυο είναι σημαντική για την επιχείρησή του/της
-Το 98% ότι οι online κριτικές είναι σημαντικές
-Το 92% ότι η εικόνα στα social media είναι σημαντική
Επίσης, οι ιδιοκτήτες δίνουν έμφαση στο να προηγούνται στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Το 89% αναφέρει ότι είναι σημαντικό η επιχείρηση να συμβαδίζει με τις τάσεις στο online μαρκετινγκ και το 80% θεωρεί ότι είναι σημαντική η συνεργασία με τη σωστή υπηρεσία online μαρκετινγκ.
Οι 3 περιοχές-κλειδιά στις οποίες εστιάζουν οι επιχειρήσεις φιλοξενίας το 2018 είναι:
-Η εξυπηρέτηση και η διατήρηση πελατών | 27%
-Το προσωπικό | 25%
-Οι προσπάθειες στο μάρκετινγκ | 20%
Οι 3 κορυφαίες ενέργειες που, όπως θεωρούν, έχουν θετικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τους είναι…
-Η πρόσληψη εξαιρετικού προσωπικού | 43%
-Οι παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες | 30%
-Ο υπερτουρισμός | 29%