Τουλάχιστον 25 δισ. δολάρια δαπάνησαν οι επισκέπτες της Airbnb σε εστιατόρια και καφέ το 2018 βάσει στοιχείων που συνέλλεξε η πλατφόρμα από 46 χώρες και προορισμούς στους οποίους δραστηριοποιείται.
Σε σχετική έρευνα που πραγματοποίησε η πλατφόρμα αναφέρεται ότι εάν τα επίπεδα δαπανών παραμείνουν τα ίδια, οι επισκέπτες των σπιτιών της Airbnb θα έχουν δαπανήσει πάνω από 30 δισ. δολάρια σε εστιατόρια και καφέ στους ίδιους προορισμούς ολόκληρο το 2019.
Το 84% των ιδιοκτητών ανέφεραν ότι προτείνουν εστιατόρια και καφέ στους επισκέπτες τους, οδηγώντας τους ταξιδιώτες σε νέα μέρη που διαφορετικά δε θα μπορούσαν να ανακαλύψουν.
Οι μισοί επισκέπτες δαπανούν τα χρήματα που εξοικονομούν από τη διαμονή σε Airbnb, σε μέρη που έχουν επισκεφθεί, πολλαπλασιάζοντας τα οικονομικά οφέλη της κοινότητας πέρα από την πλατφόρμα.
Κατά μέσο όρο, οι επισκέπτες της Airbnb δαπανούν το 42% των χρημάτων τους στις γειτονιές όπου μένουν, διαχέοντας τα οικονομικά οφέλη πέρα από τις παραδοσιακές τουριστικές περιοχές.
Το 77% των επισκεπτών ανέφεραν ότι επιθυμούν να ζήσουν σαν ντόπιοι και ότι αυτό επηρεάζει την απόφασή τους για κράτηση στην Airbnb.
Στην Ευρώπη, οι επισκέπτες της Airbnb δαπάνησαν τουλάχιστον 11 δισ. δολάρια στα εστιατόρια και τα καφέ που επισκέφθηκαν το 2018, εκ των οποίων 2,7 δις. δολάρια στη Γαλλία, 1,7 δισ. δολάρια στην Ισπανία και 1,3 δισ. δολάρια στο Ην. Βασίλειο.
Στην Αμερική, δαπάνησαν τουλάχιστον 10,2 δις. δολάρια σε εστιατόρια και καφέ, εκ των οποίων τα 7,6 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ, τα 989 εκατ. δολάρια στον Καναδά και τα 650 εκατ. δολάρια στο Μεξικό.
Στην Ασία δαπάνησαν 2,4 δισ. δολάρια, εκ των οποίων 755 εκατ. δολάρια στην Ιαπωνία και 493 εκατ. δολάρια στην Κίνα.
Στην Αυστραλία και τη Ν. Ζηλανδία δαπάνησαν 1,1 δισ. δολάρια και περί τα 156 εκατ. δολάρια στη Ν. Αφρική.