Στις προσφορές και την εξυπηρέτηση των πελατών τους πρέπει να αφοσιωθούν περισσότερο οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών, όπως προκύπτει από καταναλωτική έρευνα που πραγματοποίησε η Expedia Partner Solutions.
Η έρευνα Global Traveler Expectations, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 25.000 ταξιδιωτών, έδειξε οτι το 28% επιθυμεί μεγαλύτερη έμφαση στις προσφορές και το 26% στην εξυπηρέτηση πελατών.
Ακολουθή η προσφορά ταξιδιωτικών επιλογών προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους (14%).
Όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, η έρευνα αποκάλυψε οτι η δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είναι απόλυτη προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες (36%) και ακολουθεί η ταχύτητα απάντησης στις ερωτήσεις τους (το ένα τρίτο των ταξιδιωτών) και η δυνατότητα αλλαγής κράτησης από τους ίδιους (30%).
Οι συχνοί ταξιδιώτες όμως που ταξιδεύουν τουλάχιστον 10 φορές το χρόνο, δίνουν προτεραιότητα στην ταχύτητα απάντησης (40%).
Το 35% δήλωσε οτι η ευκολία επικοινωνίας και η εξυπηρέτηση πελατών που ανταποκρίνεται στα ερωτήματά τους είναι το σημαντικότερο στοιχείο που οδηγεί σε θετική εμπειρία κράτησης. Ακολουθεί η ευκολία πλοήγησης στις ιστοσελίδες και η ποιότητα περιεχομένου σε κάθε κατάλυμα (από 34% για καθένα).
Σε γενικές γραμμές, η έρευνα έδειξε οτι η εύκολη πλοήγηση είναι ένας από τους κορυφαίους παράγοντες που οδηγούν σε θετική εμπειρία κράτησης, με το οποίο συμφωνούν το 35% των ταξιδιωτών από την Αφρική, το 30% από τη Μ. Ανατολή, το 27% από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.