ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΠΑΘΗΣ : Το Επιμελητήριο στέκεται δίπλα στους επαγγελματίες στις μέρες του κοροναϊού

Μας έχουν εκπλήξει ευχάριστα οι πρωτοβουλίες  και οι δράσεις  του Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς και Ιθάκης , στις συνθήκες πανδημίας και το κλείσιμο του μεγαλύτερου μέρους των επιχειρήσεων λόγω των περιοριστικών μέτρων για τη προστασία του πληθυσμού από τον κοροναϊό.

Και εκεί που θα περίμενες ότι αφού έχουν κλείσει οι επιχειρήσεις – μέλη , θα κατέβαζε και το επιμελητήριο ρολά , άρχισε ο…. βομβαρδισμός με δράσεις για τις οποίες η ενημέρωση γίνεται με  δελτία τύπου.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτά που βλέπουμε στα email μας.. Το Επιμελητήριο με επικεφαλής τον πρόεδρό του Σταύρο Σπαθή όχι μόνο λειτουργεί «κανονικά»,  αλλά και με εντατικούς ρυθμούς για να καλύψει νέες άγνωστες μέχρι τώρα ανάγκες.

Δεδομένων των συνθηκών της πανδημίας επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά με τον πρόεδρο Σταύρο Σπαθή για να πάρουμε μια ιδέα για την νέα καθημερινότητα της λειτουργίας του Επιμελητηρίου τις τραγικές ημέρες της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων.

Καλημέρα πρόεδρε, καλημέρα Σταύρο Σπαθή, εκεί που περίμενα να κατεβάσετε τα ρολά στο επιμελητήριο εσείς πατήσατε γκάζια!!

Καλημέρα! Και τι γκάζια! Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε αυτή την αντίδραση από τους επιχειρηματίες μέλη μας.  Από την πρώτη στιγμή της κρίσης μας βομβάρδισαν με εμαιλ και τηλεφωνήματα. Ερωτηματικά, αγωνίες, ανησυχίες, καινούργια πρωτόγνωρα δεδομένα..  Βεβαίως επικοινωνούν και με τους Λογιστές τους αλλά επικοινωνούν και με εμάς..

Τι δείχνει αυτό πρόεδρε?

Εμπιστοσύνη. Συγκινητική εμπιστοσύνη στο Επιμελητήριο . Το θεωρούν πια ως τη βασική πηγή έγκυρης ενημέρωσης αλλά και ως όργανο διεκδίκησης των νέων αιτημάτων που προέκυψαν.

Μπορείτε να αναφέρετε   βασικά προβλήματα που για πρώτη φορά εμφανίστηκαν και διεκδικήσατε?

Η πρώτη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που αφορούσε τις επιχειρήσεις που  θα έκλειναν λόγω των μέτρων είχε πολλά κενά σε ΚΑΔ, σε επαγγέλματα και ειδικότητες που έπρεπε να κλείσουν για την προστασία της υγείας κοινού και εργαζομένων.

Τι κάνατε για αυτό?

Ξενυχτήσαμε όλο το team του Επιμελητηρίου να καταγράφουμε όλους τους ΚΑΔ που πρέπει να κλείσουν και να διαβάσουμε τα δεκάδες emails μελών που μας πρότειναν τους κλάδους τους.  Τα συγκεντρώσαμε σε υπόμνημα και τα στείλαμε στο Υπουργείο Οικονομικών..

Το Υπουργείο τα αποδέχτηκε?

Βεβαίως και μάλιστα όχι μόνο τη πρώτη αποστολή ΚΑΔ, αλλά ακολούθησαν και άλλες διαμορφωμένες από τα αιτήματα των μελών μας και τις δικές μας γνώσεις.  Τελικά καλύφθηκε το μεγαλύτερο μέρος των ΚΑΔ.

 Γίνεται μεγάλη προσπάθεια και ζητάμε από τους “πάνω” αυτό που θεωρούμε καλύτερο για όλους. Είναι σημαντικό να νιώθεις πρακτικά ότι μπορείς να στηρίξεις τους επαγγελματίες, άλλωστε πάντα  αυτό κάναμε ..αλλά τώρα είναι αλλιώς, γιατί  είμαστε στην αρχή μιας νέας  “κρίσης” και ξέρουμε ότι «Το Επιμελητήριο έχει ευθύνη» γιατί έχει  ύπαρξη και είναι δίπλα στα μέλη του »

Έχετε ζητήσει τη συνεργασία του βουλευτή κ. Παναγή Καππάτου?

Βεβαίως , του κοινοποιούμε τα αιτήματα μας και εκείνος με τη σειρά του έρχεται σε επικοινωνία με τους αρμοδίους.

Με τι τρόπους εξυπηρετείτε τα μέλη σας? Αφού μάλιστα δεν μπορούν και να σας επισκέπτονται.

Τηλεφωνικά πρωτίστως. Εκατοντάδες τηλεφωνήματα , εκατοντάδες ερωτήματα που δεν είχαμε όλες τις απαντήσεις, έπρεπε να μελετήσουμε , να ψάξουμε, να μιλήσουμε.

Με τα emails – Το inbox του Επιμελητηρίου είχε φρακάρει από τα πολλά εμαιλ έτσι πρότεινα και δημιουργήσαμε έναν νέο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  για την επικοινωνία μας με τα μέλη όσο αφορά τα ζητήματα που προκύπτουν από τα νέα μέτρα.  Στο  email epimelitirio247@eeki.gr  τα μέλη μας στέλνουν ερωτήματα, προτάσεις και λαμβάνουν ενημέρωση σε ότι τους απασχολεί.

Πόσα emails δέχεστε?

Περισσότερα από 100 την ημέρα.

Χαμός δηλαδή. Και μεγάλος όγκος δουλειάς , γιατί φαντάζομαι  η απάντησή τους δεν είναι κάτι το εύκολο.

Ακριβώς. Για τις απαντήσεις συνεργάζονται τα στελέχη του επιμελητήριου, είμαστε σε συνεχή επαφή με προέδρους κλαδικών συλλόγων και άλλα επιμελητήρια της χώρας. Οι απαντήσεις δεν είναι μονολεκτικές..

Μόνο για τα επαγγελματικά τους αιτήματα επικοινωνούν με το Επιμελητήριο τα μέλη σας?

Όχι βέβαια! Το προσωπικό μου κινητό δεν σταματά να κτυπά από τηλεφωνήματα συναδέλφων που ρωτάνε με αγωνία τι είναι αυτό που μας συμβαίνει, πόσο θα κρατήσει , άνθρωποι σαστισμένοι, άλλοι σε πανικό..  Όλοι θέλουν,  όλοι περιμένουν μια νότα αισιοδοξίας, μια ακτίνα αλληλεγγύης , την ψάχνουν στο τι θα τους πεις , στο πως το είπες..

Άνθρωποι που αναζητούν ψυχολογική στήριξη ..

Ακριβώς, όπως όλοι μας. Όλοι μας αναζητάμε μια ελπίδα, κάπου να πιαστούμε να περάσουμε αυτή την πρωτόγνωρη λαίλαπα …Να επιβιώσουμε .. Δεν έχει ξανασυμβεί αυτό στις τελευταίες γενιές. Να παλεύουμε για την υγεία από την μια άκρη του πλανήτη στην άλλη..  Δεκάδες  μηνύματα και τηλεφωνήματα..

Καλή δύναμη πρόεδρε.

Υγεία και δύναμη σε όλους μας.

Κάπου εδώ να θυμηθούμε το   ρεπορτάζ  του Kefaloniapress , με τίτλο «Κοσμοσυρροή στο επιμελητήριο» για την κοπή της πίτας,  για να διαπιστώσουμε ότι και στα καλά και στα δύσκολα , το Επιμελητήριο «γεμίζει»   με κόσμο, ακόμη κι όταν οι πόρτες είναι  « τυπικά κλειστές».

Το ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ είναι δίπλα σας !   Μπορείτε να απευθύνεστε τηλεφωνικά τις εργάσιμες μέρες και ώρες και οποιαδήποτε στιγμή μέσω email στο epimelitirio247@eeki.gr

Εσείς Μένετε σπίτι και φροντίζετε για την Υγεία σας!

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις