Τελεσίγραφο από την Ryanair – Ανακοίνωση «βόμβα»

1768

Σε μία ανακοίνωση «βόμβα» προέβη ο επικεφαλής της Ryanair Μάικλ Ο’Λίρι καθώς προειδοποίησε πως η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους δεν θα ξαναρχίσει τις πτήσεις αν είναι υποχρεωμένη να κρατάει άδεια τα μεσαία καθίσματα στα αεροπλάνα ώστε να διατηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας εξαιτίας του κορωνοϊού.

  • Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ATHENSMAGAZINE.GR

Σε συνέντευξή του στους Financial Times, ο Ο’Λίρι λέει πως προειδοποίησε την ιρλανδική κυβέρνηση πως, αν προβλέπει να επιβάλει τέτοιους κανόνες, «είτε θα πληρώσει το μεσαίο κάθισμα είτε δεν θα πετάξουμε, επειδή δεν μπορούμε να κερδίσουμε χρήματα με ποσοστό πληρότητας 66%».

Σύμφωνα με τον ίδιο, το να μείνουν κενά τα μεσαία καθίσματα δεν εγγυάται επαρκή απόσταση και συνεπώς «πρόκειται για μια ηλίθια ιδέα που σε κάθε περίπτωση δεν οδηγεί πουθενά», απατώντας ουσιαστικά στον Διευθύνων Σύμβουλό της EasyJet.

Ανακοίνωση «βόμβα» από την Air France-KLM

Σε μία ανακοίνωση «βόμβα» προχώρησε η αεροπορική εταιρεία Air France-KLM καθώς όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλός Μπέντζαμιν Σμιθ θα χρειαστεί υποστήριξη από το γαλλικό και το ολλανδικό κράτος για να μπορέσει ο όμιλος να ανακάμψει από την κρίση του κορωνοϊού. Ενώ, όπως ανακοινώθηκε χθες κατέρρευσε μεγάλη αεροπορική εταιρεία, με το συγκινητικό αντίο του πληρώματος στην τελευταία πτήση να «ραγίζει» καρδιές.

https://youtu.be/YT2T_CSFr5k

 

«Σήμερα, η Air France πραγματοποιεί λιγότερο από το 5% του προγράμματός της, η KLM λιγότερο από το 10%», δήλωσε. Οι όροι της προβλεπόμενης βοήθειας από τις κυβερνήσεις «προσφέρουν δυνατότητες δύο ειδών», «τραπεζικά δάνεια εγγυημένα από τα κράτη και επιπλέον άμεσα δάνεια (από τα κράτη) είναι εφικτά εάν είναι αναγκαία», διευκρίνισε.

undefined

«Δεν νομίζω ότι μπορούμε να συγχρονίσουμε τα δύο χρονοδιαγράμματα». Επικαλούμενος μια κατάσταση «εξαιρετικής σοβαρότητας» που συνδέεται με την Covid-19, ο Σμιθ δεσμεύτηκε να ολοκληρώσει το στρατηγικό του σχέδιο που παρουσίασε τον Νοέμβριο με ακόμη «μια επιτάχυνση των απαραίτητων μετατροπών».

«Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε» στο δίκτυο των εσωτερικών πτήσεων στη Γαλλία, συνέχισε. Η Air France έχασε 200 εκατομμύρια ευρώ πέρυσι λόγω του ανταγωνισμού από τραίνα υψηλής ταχύτητας και αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, δήλωσε η γενική διευθύντρια της Air France Αν Ριγκέλ.

Πρέπει το «δίκτυο των πτήσεων εσωτερικού να γίνει κερδοφόρο το συντομότερο δυνατό», δήλωσε ο Σμιθ. Όσον αφορά την ανάκαμψη, θα είναι «αργή και σταδιακή», είπε ο Σμιθ. «Τέλη Ιουνίου, αρχές Ιουλίου, προβλέπουμε μια ελαφρά υψηλότερη δραστηριότητα» πρώτα στη Γαλλία και στην Ευρώπη.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις