i-ΑGRIC: Πώς δουλεύει η εφαρμογή που «λύνει τα χέρια» στους αγρότες

135

Τη δυνατότητα να έχουν στην παλάμη του χεριού τους όλες τις υπηρεσίες του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων δίνει στους πολίτες αλλά και σε όσους απασχολούνται στον πρωτογενή τομέα μια νέα εφαρμογή για «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα.

Η συγκεκριμένη κίνηση εντάσσεται στο πλαίσιο αναμόρφωσης του συνόλου των ψηφιακών υπηρεσιών του υπουργείου, μια προσπάθεια που εντάσσεται στον συνολικό σχεδιασμό της κυβέρνησης για την ψηφιακή μεταρρύθμιση του δημόσιου τομέα.

Η εφαρμογή ονομάζεται iGRIC, έχει ήδη αναπτυχθεί και βρίσκεται στην τελική φάση παραμετροποίησης της και αναμένεται να είναι διαθέσιμη προς τους πολίτες το πρώτο δίμηνο του νέου έτους.

Το i-ΑGRIC έχει ήδη ενταχθεί στην ψηφιακή βίβλο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και με αυτή το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων γίνεται το πρώτο υπουργείο στην Ελλάδα που προσφέρει στους πολίτες εφαρμογή για έξυπνα κινητά.

Με την εγκατάστασή της σε ένα smartphone, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί σε μια σειρά υπηρεσιών τόσο του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης όσο και των φορέων που βρίσκονται υπό την εποπτεία του.

Ποιες υπηρεσίες παρέχει το i-ΑGRIC

Οι υπηρεσίες που θα παρέχονται μέσω του application χωρίζονται σε δυο κατηγορίες:

  • αυτές στις οποίες ο τελικός χρήστης θα εισέρχεται στην εφαρμογή χωρίς ταυτοποίηση
  • και σε αυτές με ταυτοποίηση, η οποία θα γίνεται με σύνδεση μέσω των κωδικών του TAXISNET.

Εφόσον ο χρήστης επιλέξει να περιηγηθεί στην εφαρμογή χωρίς να κάνει ταυτοποίηση, θα μπορεί να αποκτήσει μια γενική εικόνα των δράσεων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης.

Μεταξύ άλλων, ο χρήστης αποκτά πρόσβαση σε δελτία Τύπου, ανακοινώσεις αλλά και γεωργικές προειδοποιήσεις καθώς και επιλεκτικό υλικό από την ιστοσελίδα του ΥΠΑΑΤ, το οποίο και θα «ανεβαίνει» άμεσα στην εφαρμογή.

Εάν ο χρήστης συνδεθεί μέσω TAXISNET, μπορεί να λαμβάνει εξατομικευμένη ενημέρωση αλλά και να περιηγηθεί σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων τόσο του υπουργείου όσο και των φορέων του.

Θα μπορεί π.χ. να δέχεται μέσω ειδοποιήσεων που ο ίδιος θα επιλέγει, πληροφορίες και ανακοινώσεις για τη γεωγραφική περιοχή και τα θέματα που τον ενδιαφέρουν.

Το i-ΑGRIC παρέχει επίσης στον χρήστη την δυνατότητα να έχει πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης αναφορικά με την πορεία της εξέλιξης των αιτημάτων του, εφόσον αυτά έχουν αποτυπωθεί στα πληροφοριακά συστήματα του υπουργείου ή των εποπτευομένων φορέων.

Παράλληλα, μέσω του i-ΑGRIC, οι πολίτες θα έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή και θεμάτων που άπτονται της αρμοδιότητας του υπουργείου.

Αυτά θα είναι εφικτό να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος (geolocation data) και με την αποστολή τους θα παραλαμβάνονται από τις πύλες εισόδου αιτημάτων του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων, ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα οι αιτούντες να παίρνουν μέσω της εφαρμογής πιο άμεση απάντηση από τα αρμόδια τμήματα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης.

Οι χρήστες θα έχουν επίσης άμεση πρόσβαση σε δεδομένα όπως πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ αλλά και πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων από τον ΕΛΓΑ, ενισχύσεις και επενδύσεις, ενώ θα μπορούν να βλέπουν και δεδομένα αιτήσεων, την εξέλιξη αιτημάτων του καθώς και πλήθος άλλων θεμάτων χωρίς αίτηση.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις