Τις τελευταίες εβδομάδες μετά τις ανακοινώσεις πολλών κρατών για άνοιγμα του τουρισμού τους επόμενους μήνες και με την Ευρώπη να δρομολογεί τη διαδικασία για το πιστοποιητικό εμβολιασμού οι αεροπορικές εταιρείες προχώρησαν σε αναπροσαρμογή των προγραμμάτων τους ενώ ανακοίνωσαν και αρκετές νέες πτήσεις.

Οι προορισμοί του Ιονίου δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το σχεδιασμό των εταιρειών με την Κέρκυρα , το Άκτιο και τη Ζάκυνθο να προσθέτουν νέες συνδέσεις για το 2021.

Πιο αναλυτικά μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν ανακοινωθεί οι ακόλουθες πτήσεις:

ΚΕΡΚΥΡΑ

-ΣΟΦΙΑ/WIZZ AIR δύο πτήσεις την εβδομάδα.

-ΜΠΕΛΦΑΣΤ/EASYJET μία πτήση την εβδομάδα.

ΑΚΤΙΟ

-ΒΑΡΣΟΒΙΑ/WIZZ AIR δύο πτήσεις την εβδομάδα.

-ΠΑΡΙΣΙ/TRANSAVIA FRANCE δύο πτήσεις την εβδομάδα.

-ΛΟΝΔΙΝΟ-LUTON/EASYJET δύο πτήσεις την εβδομάδα.

-ΜΠΡΙΣΤΟΛ/EASYJET δύο πτήσεις την εβδομάδα.

-ΛΟΝΔΙΝΟ-STANSTED/RYANAIR δύο πτήσεις την εβδομάδα.

ΖΑΚΥΝΘΟΣ

-ΛΟΝΔΙΝΟ-LUTON/EASYJET δύο πτήσεις την εβδομάδα.

-ΛΟΝΔΙΝΟ-STANSTED/RYANAIR δύο πτήσεις την εβδομάδα.

-ΒΑΡΣΟΒΙΑ/WIZZ AIR δύο πτήσεις την εβδομάδα.

-ΚΛΟΥΖ ΝΑΠΟΚΑ/WIZZ AIR δύο πτήσεις την εβδομάδα.

Όπως προαναφέραμε οι παραπάνω πτήσεις ανακοινώθηκαν το τελευταίο χρονικό διάστημα καθώς και τους προηγούμενους μήνες είχαμε κάποιες νέες πτήσεις για τη φετινή τουριστική περίοδο.

Όπως γίνεται αντιληπτό η Κεφαλονιά απουσιάζει τελείως από τις παραπάνω θετικές εξελίξεις επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά την αδυναμία του νησιού μας έναντι των υπολοίπων προορισμών του Ιονίου.

Η τουριστική επιτροπή αναλώνεται στα μικρά και δεν ασχολείται με τα ουσιώδη ενώ συνεχίζει την τακτική των “επιτυχημένων” δελτίων τύπου τα οποία στην πράξη διαψεύδονται.

Το επιχείρημα ότι τα υπόλοιπα νησιά έχουν μεγαλύτερη δυναμικότητα φιλοξενίας τουριστών έχει πλέον κουράσει καθώς και το 2020 όπου είχαμε ελεύθερη διαθεσιμότητα οι εταιρείες προς την Κεφαλονιά είχαν ακυρώσει πολύ περισσότερες πτήσεις έναντι των άλλων νησιών.

Επίσης φαίνεται ξεκάθαρα ότι μέχρι τώρα δεν έχουμε αξιοποιήσει την καλύτερη εικόνα που παρουσιάζει η Κεφαλονιά από πλευράς κορονοιού καθώς και τις διεθνείς διακρίσεις που απέκτησε το νησί μας το τελευταίο χρονικό διάστημα. 

Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η φετινή χρονιά σαφώς θα είναι πολύ καλύτερη συγκριτικά με το 2020 και για το νησί μας αλλά θα μπορούσαν να υπάρχουν καλύτερες προοπτικές αν είχαν προστεθεί ακόμα περισσότερες νέες πτήσεις όπως συμβαίνει με τα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου.

Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή οι αρμόδιοι φορείς να ασχοληθούν ουσιαστικά με την τουριστική εξέλιξη της Κεφαλονιάς και να αφήσουν τις αδιέξοδες επιλογές παλαιότερων ετών.

Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ.