Χθες αργά το βράδυ εξανεμίστηκαν και οι τελευταίες ελπίδες για την αλλαγή της τουριστικής πολιτικής της Βρετανίας απέναντι σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Εκτός πράσινης λίστας η Ελλάδα και βεβαίως και η Κεφαλονιά.
Παράλληλα μεγάλα και μικρά ΜΜΕ της Βρετανίας έχουν ρεπορταζ για τις μαζικές εξόδους των Βρετανών στις δικές τους τοπικές παραλίες και τουριστικά θέρετρα τα οποία εξασφάλισαν πληρότητες που είχαν να δουν χρόνια.
Αφού λοιπόν οι Βρετανοί θα δυσκολευτούν να βγουν από τη χώρα τους για διακοπές χάρη στο brexit και όχι στην πανδημία, μήπως να ασχοληθούμε με την προσέλκυση Ελλήνων τουριστών , όχι μόνο αυτών του Κοινωνικού Τουρισμού αλλά κυρίως των Ελλήνων οδικών τουριστών που ταξιδεύουν με τα αυτοκίνητά τους και την ακτοπλοΐα;
Η νοοτροπία που φαίνεται να έχει κυριαρχήσει στην Κεφαλονιά και δυστυχώς έχει γίνει αντιληπτή και σε επισκέπτες, είναι η «ξινίλα» μας απέναντι στους Έλληνες τουρίστες με διάφορες «δικαιολογίες» και απόλυτους χαρακτηρισμούς.
Καιρός να την ξεπεράσουμε. Δεν μας «παίρνει» αλλιώς.
Δεν απευθυνόμαστε στις Τουριστικές Επιτροπές των Δήμων. Δεν είναι δουλειά τους. Απευθυνόμαστε στα ξενοδοχεία και στα καταλύματα . Διαφημίστε τα καταλύματά σας στα social media σε στοχευμένες περιοχές της Ελλάδας και σε τοχευμένο κοινό . Είναι μια διαφήμιση που μπορεί να ξεκινήσει εντός λίγων ωρών και μπορείτε να ρυθμίσετε το κόστος της εσείς.
Εστιάτορες διαφημίστε το εστιατόριό σας, διαφημίστε το μενού σας δίνοντας έμφαση στα τοπικά προϊόντα και στις τοπικές συνταγές.
Επιχειρηματίες του τουρισμού εξαντλείστε κάθε δυνατότητα συνεργασίας σε τοπικό επίπεδο με άλλους επαγγελματίες πχ διαμονή και βραδιά οινογνωσίας σε γειτονικό οινοποιείο , δελεάστε τους με επισκέψεις σε τυροκομεία και ελαιοτριβεία για αγορά τοπικών προϊόντων : λάδι, κρασί, τυρί, μάντολες, μέλι.
Επιχειρηματίες του πρωτογενούς τομέα , παραγωγοί λαδιού, μελιού, τυριών διαφημίστε τις μονάδες σας και ορίστε ημερομηνίες και ώρες επισκέψεων τηρώντας κάθε μέτρο προστασίας από τον κορονοϊό.
Την ευθύνη της διαφήμισης της επιχείρησής σας την έχετε εσείς και μόνο εσείς. Η υποχρέωση των Δήμων, της Περιφέρειας, των Υπουργείων είναι οι ασφαλείς και σύγχρονες υποδομές. Οι δρόμοι, οι γέφυρες, η καθαριότητα, οι διαγραμμίσεις, το πράσινο..
Το 3ήμερο του Αγίου Πνεύματος έδειξε ότι υπάρχουν πιθανότητες προσέγγισης Ελλήνων τουριστών με οικονομική επιφάνεια. Εξάλλου και το δύσκολο 2020 οι Ελληνες τουρίστες που ήρθαν στο νησί μας κυρίως μετά την μεγάλη διαφημιστική καμπάνια της Levante Ferries, έσωσαν αρκετές περιοχές, μειώθηκε η ζημιά σε πολλές επιχειρήσεις.
Ας μη κλαίμε τη μοίρα μας για την Βρετανική «επικυριαρχία» που χάθηκε.. Μπορεί τελικά να μας βγει σε καλό , μπορεί να μάθουμε κάτι χρήσιμο απο τα λάθη μας.
Χιλιάδες Ελληνες , εύποροι οικονομικά, που ταξίδευαν στο εξωτερικό, τώρα δεν μπορούν λόγω των μέτρων και αναζητούν εναλλακτικές στην Ελλάδα.
Συνεργαστείτε με ειδικούς και αναπροσαρμόστε τις υπηρεσίες σας και προς τους Έλληνες τουρίστες πριν είναι πολύ αργά..
Δεν υπάρχει περιθώριο καθυστερήσεων.
Ε.Χ.