Motor Oil – Το μεγαλύτερο αγκυροβόλιο ανοιχτής θαλάσσης της Ελλάδας έχει υπογραφή Ληξιουριώτη

Το μεγαλύτερο Αγκυροβόλιο Ανοικτής Θαλάσσης πολλαπλών ναυδέτων της Ελλάδας (Multi Buoy Mooring), τόσο από πλευράς μεγέθους πλοίων όσο και βάθους, ξεκίνησε τη λειτουργία του στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, στο διυλιστήριο της Motor Oil. Πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση, διευρυμένης αποδοτικότητας που προσδίδει μεγαλύτερη ευελιξία στο διυλιστήριο και μπορεί να εξυπηρετήσει πετρελαιοφόρα χωρητικότητας άνω των 300,000 […]

2523

 Το αγκυροβόλιο της Motor Oil  σχεδιάστηκε από την μελετητική  εταιρεία Τρίτων Σύμβουλοι Μηχανικοί Α.Ε. (www.tritonsa.com)   η οποία είναι  μια από τις κορυφαίες  Εταιρείες Τεχνικών  Συμβουλών στην Ελλάδα  στους τομείς αδειοδοτησης, σχεδιασμού, επίβλεψης και διαχείρισης λιμενικών έργων. Η εταιρεία έχει ξεπεράσει εδώ και χρόνια τα ελληνικά σύνορα έχοντας σχεδιάσει λιμενικές υποδομές σε  πάνω από 30 χώρες .

Διευθύνων σύμβουλος στην Τρίτων Σύμβουλοι Μηχανικοί Α.Ε είναι ο Ληξουριώτης Λιμενολόγος Πολιτικός Μηχανικός Λευτέρης Ρουχωτάς υπό τον συντονισμό και ευθύνη του οποίου σχεδιάστηκε το εν λόγω αγκυροβόλιο. 

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΡΟΥΧΩΤΑΣ Φωτογραφία κατά την εγκατάσταση του δίδυμου μεταλλικού αγωγού διαμέτρου 32 ιντσών

Eκ μέρους των Αναγνωστών του Kefaloniapress θερμά συγχαρητήρια στον Λευτέρη Ρουχωτά για την ηγεσία αυτού του σπουδαίου έργου,ευχόμαστε Υγεία και περισσότερα λιμάνια στο πελατολόγιο της εταιρίας!

====

Το μεγαλύτερο Αγκυροβόλιο Ανοικτής Θαλάσσης πολλαπλών ναυδέτων της Ελλάδας (Multi Buoy Mooring), τόσο από πλευράς μεγέθους πλοίων όσο και βάθους, ξεκίνησε τη λειτουργία του στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, στο διυλιστήριο της Motor Oil. Πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση, διευρυμένης αποδοτικότητας που προσδίδει μεγαλύτερη ευελιξία στο διυλιστήριο και μπορεί να εξυπηρετήσει πετρελαιοφόρα χωρητικότητας άνω των 300,000 DWT (Suezmax).

Το νέο Αγκυροβόλιο Ανοικτής Θαλάσσης της Motor Oil αποτελεί ορόσημο στις ειδικές λιμενικές εγκαταστάσεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη και αναπτύσσει την οικονομική δραστηριότητα στην ευρύτερη περιοχή. Ταυτόχρονα, διασφαλίζει τη μέγιστη ασφάλεια, μέσω παθητικών και ενεργητικών συστημάτων, ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιεί το αποτύπωμα στο περιβάλλον.

Η ασφάλεια με σύγχρονα και εξελιγμένα συστήματα επιτυγχάνεται μέσω εξοπλισμού με τα αρτιότερα συστήματα παρακολούθησης στα επτά πλωτά ναύδετα, τα οποία χρησιμοποιούνται για την πρόσδεση του πλοίου. Με αυτές τις δυνατότητες παρέχονται ασύρματα και σε πραγματικό χρόνο, από την ξηρά, συνεχής παρακολούθηση ελέγχου των δυνάμεων που ασκούνται σε κάθε κάβο του σκάφους και δυνατότητα απελευθέρωσης του σκάφους με τηλεχειρισμό. Επιπροσθέτως, τα σύγχρονα αυτά συστήματα διαθέτουν φωτοβολταϊκά πάνελς, κεραία ασύρματης επικοινωνίας, φάρο, ανακλαστήρα ραντάρ για τη ναυσιπλοΐα και διαρκή παρακολούθηση μετεωρολογικών δεδομένων.

Η διασφάλιση της περιβαλλοντικής αναβάθμισης είναι ένα ακόμα επίτευγμα της επένδυσης. Η εκφόρτωση του αργού πετρελαίου από το σκάφος γίνεται μέσω δύο ειδικών εύκαμπτων σωλήνων, διπλού τοιχώματος, και μέσω δύο υποθαλάσσιων αγωγών οδηγούνται σε χερσαίο βανοστάσιο και στις δεξαμενές του διυλιστηρίου. Οι δύο αγωγοί 32 ιντσών βρίσκονται σε βάθος 3 μέτρων κάτω από τον πυθμένα και είναι προστατευμένοι με εξωτερικό κάλυμμα και τσιμεντοστρώματα, ενώ η φυσική επιφάνεια του πυθμένα έχει αποκατασταθεί στην αρχική της μορφή.

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις