Eνδιαφέρουσα όπως πάντα η πρόσφατη ανάρτηση του Αγη Κονιδάρη , καθηγητή Ιόνιου Πανεπιστημίου, για το πως κινείται το Brand kefalonia το τελευταίο διάστημα .
Γράφει ο κ. Κονιδάρης :
Για πρώτη φορά μετά την πανδημία, το ενδιαφέρον για διακοπές στην Κεφαλονιά (kefalonia holidays) ξεπέρασε το αντίστοιχο ενδιαφέρον του 2019 στη μηχανή αναζήτησης Google.
Αυτό συνέβη την εβδομάδα που διανύουμε.
Ο όγκος και οι τάσεις στις αναζητήσεις της Google έχει παρατηρηθεί πως έχει σημαντικό αντίκτυπο στις κρατήσεις και τον αριθμό των τουριστών.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα έχουμε ολική επαναφορά στον Τουρισμό, λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αβεβαιότητα που υπάρχει παγκοσμίως.
Μπορούμε όμως να μιλάμε τουλάχιστον για καλές ενδείξεις.
Ακολουθήστε το
kefaloniapress.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις