Πώς θα προσελκύσετε κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας μέσω Instagram

112

Η Trivago παρουσιάζει τις έξι καλύτερες ιδέες για φωτογραφίες στο Instagram που πρέπει να ακολουθήσουν όλα τα καταλύματα, αν θέλουν να προσελκύσουν κρατήσεις.

Το Instagram, έχει τεράστια επιρροή στους καταναλωτές, ειδικά στους ταξιδιώτες που αναζητούν πληροφορίες και έμπνευση για ταξίδια.

Έχει 1 δις ενεργούς χρήστες μηνιαίως, καθώς και μια νέα λειτουργία που διευκολύνει τις απευθείας κρατήσεις.
Δεν τίθεται, λοιπόν, ερώτημα σχετικά με το αν ένα κατάλυμα πρέπει να έχει λογαριασμό στο Instagram. Φυσικά και πρέπει.

Ένα πιο δύσκολο ερώτημα είναι τι φωτογραφίες πρέπει να αναρτούν τα ανεξάρτητα καταλύματα στο Instagram.

Ως απάντηση, δείτε παρακάτω έξι ιδέες για φωτογραφίες ξενοδοχείων με σίγουρη επιτυχία στο Instagram, καθώς και ορισμένες γενικές συμβουλές για τα ξενοδοχεία όσον αφορά την παρουσία τους στην πλατφόρμα social media.

1. Οι lifestyle φωτογραφίες – Τι είδους εμπειρίες θα ζήσουν οι πελάτες στο κατάλυμα σας

Τι είναι: Αυθόρμητες, αυθεντικές φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί στο κατάλυμα σας και ταξιδεύουν τους πιθανούς πελάτες σας σε μια στιγμή που μπορεί να ζήσουν, τους εμπνέουν και τους κάνουν να θέλουν να βρεθούν εκεί.

Γιατί να τις αναρτήσετε στο Instagram του καταλύματος σας: Αυτού του τύπου οι εικόνες είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές στους εύπορους ταξιδιώτες με μεγάλη επιρροή που ανήκουν στη γενιά των millennial.

Και όντως, οι lifestyle φωτογραφίες είναι πολύ ελκυστικές για σχεδόν όλους τους πελάτες, ιδιαίτερα αυτούς που αναζητούν αξέχαστες εμπειρίες στα ταξίδια τους.
Για αυτόν τον λόγο, θα μπορούσατε να ανεβάζετε μόνο lifestyle φωτογραφίες στο Instagram του καταλύματος σας.

Παράδειγμα: Hotel Villa Carlotta | @hotelvillacarlottataormina

Πηγή: trivago.com

2. Οι φωτογραφίες του καταλύματος – Τι είναι αυτό που κάνει τα δωμάτια σας να ξεχωρίζουν, τις εγκαταστάσεις σας όμορφες και τις παροχές σας να ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών

Τι είναι: Φωτογραφίες των δωματίων, των χώρων, των παροχών και των εγκαταστάσεών σας, ιδίως όσες εστιάζουν σε απροσδόκητες λεπτομέρειες και ασυνήθιστα χαρακτηριστικά ντιζάιν.

Γιατί να τις αναρτήσετε στο Instagram του καταλύματος σας: Όταν ταξιδεύουν, οι άνθρωποι δεν θέλουν να μείνουν οπουδήποτε. Θέλουν να μείνουν κάπου ξεχωριστά. Φυσικά, θέλουν επίσης να έχουν μια λεπτομερή και πλήρη εικόνα του καταλύματος σας, προτού κάνουν κράτηση.

Οι φωτογραφίες δημιουργικών και μοναδικών στοιχείων ντιζάιν από όλες τις πτυχές του καταλύματος σας μπορούν να καλύψουν και τις δύο αυτές απαιτήσεις.

Παράδειγμα: Boutique Hotel Casa del Poeta | @casadelpoeta

Πηγή: trivago.com

3. Οι φωτογραφίες του προορισμού – Τι θα ανακαλύψουν οι πελάτες σας όταν θα εξερευνήσουν τη γύρω περιοχή

Τι είναι: Φωτογραφίες των σημείων ενδιαφέροντος γύρω από το κατάλυμα, τόσο των ήδη διάσημων όσο και των μέχρι σήμερα άγνωστων.

Γιατί να τις αναρτήσετε στο Instagram του καταλύματος σας: Τα ταξίδια εμπειρίας είναι μια ανερχόμενη ταξιδιωτική τάση. Σκοπός σας είναι οι πιθανοί πελάτες να εμπνευστούν από φωτογραφίες της γύρω περιοχής, των αξιοθέατων και των θεματικών δραστηριοτήτων, μέσω των οποίων θα μπορέσουν να νιώσουν έντονα την αίσθηση του μέρους όπου βρίσκεται το κατάλυμα σας.

Παράδειγμα: The Diplomat Boutique Hotel | @thehoteldiplomat

Πηγή: trivago.com

4. Οι φωτογραφίες των πελατών – Τι είδους πελάτες προσελκύει το κατάλυμα σας

Τι είναι: Φωτογραφίες που έχουν τραβήξει οι πελάτες σας, στις οποίες διασκεδάζουν και ποζάρουν στο κατάλυμα σας.

Γιατί να τις αναρτήσετε στο Instagram του καταλύματος σας: Αυτή είναι η ευκαιρία σας να δείξετε στους ταξιδιώτες το αξιοζήλευτο lifestyle που μπορούν να βιώσουν, αν κάνουν κράτηση στο κατάλυμα σας.

Είναι επίσης ένας εκπληκτικός τρόπος να απευθυνθείτε σε ένα ευρύτερο κοινό του Instagram μέσω διάσημων influencers.
Μην ξεχνάτε να ζητάτε την άδεια των πελατών σας για να κοινοποιείτε τις φωτογραφίες τους.

Παράδειγμα: Das Kronthaler | @daskronthaler

Πηγή: trivago.com

5. Οι φωτογραφίες του προσωπικού – Ποιοι είναι οι άνθρωποι που θα χαρίσουν μια αξέχαστη διαμονή στους πελάτες σας

Τι είναι: Φωτογραφίες τόσο των ανθρώπων που έχουν άμεση επαφή με τους πελάτες όσο και εκείνων που βρίσκονται στο «παρασκήνιο» και οι οποίοι προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες στους πελάτες σας.

Γιατί να τις αναρτήσετε στο Instagram του καταλύματος σας: Οι πελάτες αναζητούν ολοένα και περισσότερο τις διαπροσωπικές σχέσεις ως μέρος των εμπειριών τους από ένα ταξίδι. Παρουσιάζοντας το προσωπικό σας στο Instagram, αναδεικνύεται περαιτέρω τον χαρακτήρα του καταλύματος σας, προβάλλοντας την πιο εξωστρεφή και ανθρώπινη πλευρά του.

Παράδειγμα: Traumhotel Alpina @traumhotel_alpina

Πηγή: trivago.com

6. Οι φωτογραφίες των φαγητών – Τι λαχταριστά φαγητά σερβίρονται στο κατάλυμα σας

Τι είναι: Καλλιτεχνικές λήψεις των φαγητών που μπορούν να απολαύσουν οι πελάτες στο κατάλυμα σας, είτε πρόκειται για ένα απλό πρωινό είτε για ένα δείπνο με αστέρι Michelin.

Γιατί να τις αναρτήσετε στο Instagram του καταλύματος σας: Η γαστρονομία είναι μια ακόμη σημαντική ταξιδιωτική τάση που δεν πρέπει να αγνοήσετε.
Αν το κατάλυμα σας δεν σερβίρει φαγητό, τότε οι φωτογραφίες από ένα γεύμα που μπορούν να απολαύσουν οι πελάτες σε κοντινή απόσταση αποτελούν μια καλή εναλλακτική λύση.

Παράδειγμα: Spicers Vineyards Estate | @spicersretreats

Πηγή: trivago.com

Πώς θα προσελκύσετε κρατήσεις στο κατάλυμα σας με την ανάρτηση φωτογραφιών στο Instagram

  • Σωστή χρονική στιγμή και συχνότητα: Τα μικρά ανεξάρτητα καταλύματα πρέπει να έχουν ως στόχο να αναρτούν περίπου τρεις φωτογραφίες ανά εβδομάδα.
  • Καλός φωτισμός: Είναι σημαντικό οι φωτογραφίες του καταλύματος σας στο Instagram να έχουν ληφθεί με τον σωστό φωτισμό, ώστε να τραβούν τα βλέμματα και να είναι δελεαστικές.
  • Βελτιωμένες, αλλά όχι αψεγάδιαστες: Δεν είναι κακό να επεξεργάζεστε τις φωτογραφίες του καταλύματος σας για το Instagram, ειδικά όταν βελτιώνεται η ποιότητα της εικόνας. Απλώς μην το παρακάνετε. Πρέπει να εξακολουθούν να φαίνονται αυθεντικές.
  • Hashtag: Μην υποτιμάτε τη δύναμη και τη σημασία της χρήσης ενός hashtag που σχετίζεται αποκλειστικά με το κατάλυμα σας, κάθε φορά που κάνετε μια ανάρτηση.
  • Ιστορίες στο Instagram: Υπάρχουν 500 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά που ασχολούνται με αυτήν τη νέα μορφή αναρτήσεων του Instagram. Δείτε εδώ τι είναι, γιατί είναι αποτελεσματικές για τα καταλύματα και πώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε κι εσείς.
  • Εμπνευστείτε από άλλους λογαριασμούς ξενοδοχείων στο Instagram: Είναι ένας εκπληκτικός τρόπος να παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό και να παίρνετε ιδέες για νέες αναρτήσεις στο Instagram του δικού σας καταλύματος.

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις