Δώδεκα ημέρες απομένουν για την έναρξη της φετινής τουριστικής περιόδου με την αεροπορική εταιρεία Easyjet να πραγματοποιεί στις 27 Μαρτίου την πρώτη της πτήση από το Λονδίνο.
Ωστόσο εμείς σήμερα θα εστιάσουμε στο πως αναμένεται να εξελιχθεί η γερμανική αγορά προς το νησί μας.
Στα τέλη του περασμένου φθινοπώρου ο προγραμματισμός των πτήσεων από τα αεροδρόμια της Γερμανίας προς την Κεφαλονιά έδειχνε μια περαιτέρω αύξηση για το 2023.
Θα συνεχίζονταν το πρόγραμμα από τη Φρανκφούρτη , το Ντίσελντορφ και τη Στουτγάρδη με μία σύνδεση την εβδομάδα ενώ από το Μόναχο είχε ανακοινωθεί και δεύτερη πτήση.
Δυστυχώς όμως κατά τη διάρκεια του χειμώνα προέκυψαν κάποιες αρνητικές εξελίξεις τις οποίες οι αρμόδιοι προσπάθησαν να αποκρύψουν.
Αρχικά είχαμε την αναπροσαρμογή του προγράμματος από το Μόναχο και τη διατήρηση τελικά μίας μόνο πτήσης την εβδομάδα από δύο που είχαν προγραμματιστεί ενώ στη συνέχεια η εταιρεία Condor ανακοίνωσε ότι για το 2023 διακόπτει και τη σύνδεση από τη Στουτγκάρδη την οποία είχε ξεκινήσει για πρώτη φορά την περασμένη χρονιά.
Οι δηλώσεις κάποιων τουριστικών παραγόντων και εκπροσώπων της τοπικής εξουσίας για προσθήκη σύνδεσης και από το Αμβούργο αποδείχθηκαν τελικά μόνο λόγια.
Το 2022 η εταιρεία Easyjet είχε επαναφέρει τις πτήσεις από το Βερολίνο ενώ για τη φετινή χρονιά και παρόλο που έχει ανακοινώσει πρόγραμμα για τα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου προς την Κεφαλονιά με τα έως τώρα δεδομένα δεν έχει προγραμματίσει καμία απολύτως πτήση.
Συνοψίζοντας λοιπόν η εταιρεία Condor θα συνεχίσει τις πτήσεις από τη Φρανκφούρτη και το Ντίσελντορφ ενώ το πρόγραμμα της από το Μόναχο θα το εκτελεί η θυγατρική της εταιρεία Marabu ωστόσο η έλλειψη πτήσεων από τη Στουτγκάρδη και το Βερολίνο θα έχει ως αποτέλεσμα να έχουμε αρνητικό πρόσημο στο συνολικό αριθμό πτήσεων για το 2023.
Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τις πτήσεις που είχαμε το 2022 και εκείνες που αναμένουμε το 2023 καθώς και τις διαφορές που προκύπτουν ανά αεροδρόμιο με την πτώση να αναμένεται να κυμανθεί στο 31%: