Στο πλαίσιο της προσπάθειας πάταξης του φαινομένου αγοράς και εμπορίας προϊόντων αντιγραφής, ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ), σε συνεργασία με το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO), συμμετέχει στο Πρόγραμμα Ideas Powered. Στόχος του προγράμματος είναι η προστασία της Διανοητικής Ιδιοκτησίας και η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη σημασία της αγοράς αποκλειστικά αυθεντικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ενημέρωση και την ενίσχυση της συνείδησης των καταναλωτών, ώστε να αναγνωρίζουν τη συμβολή των αυθεντικών προϊόντων στην ποιότητα, την καινοτομία και την ενίσχυση της οικονομίας.
Στο βίντεο της καμπάνιας, ο αγαπημένος σε όλους μας κωμικός Αλέξανδρος Τσουβέλας χρησιμοποιεί τον χαρακτηριστικό του χιούμορ για να επικοινωνήσει έμμεσα τη σημασία της προστασίας των ιδεών από την αντιγραφή. Μέσα από ευρηματικές αναφορές, μας υπενθυμίζει την αναγκαιότητα για υπεύθυνη καταναλωτική συμπεριφορά, που εστιάζει αποκλειστικά στην αγορά αυθεντικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Αυτή η πρωτοβουλία αναδεικνύει το μήνυμα ότι η προστασία της διανοητικής ιδιοκτησίας είναι ζήτημα που μας αφορά όλους, διασφαλίζοντας την καινοτομία και τον σεβασμό στις δημιουργικές ιδέες.