Στη Ζάκυνθο έφτασε χθες Τρίτη λίγο μετά τις 8 το εντυπωσιακό Smyrna Di Levante που είναι και το μεγαλύτερο πλοίο της Levante Ferries. Το πλοίο ξεκίνησε το βράδυ της Δευτέρας από τον Πειραιά με προορισμό την Κυλλήνη όπου κατέπλευσε λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, ενώ απόψε το βράδυ έφτασε στο νησί μας, έπειτα από ανεφοδιασμό καυσίμων που πραγματοποίησε στο λιμάνι της Κυλλήνης.
Το πλοίο αποτελεί ένα από τα «στολίδια» της Levante Ferries με ολική χωρητικότητα 14.000 τόνων, μήκος 158 μέτρα, πλάτος 22 μέτρα και ταχύτητα 20 κόμβων. Τον Οκτώβριο του 2022 έκανε το παρθενικό του ταξίδι από τη Θεσσαλονίκη προς τη Σμύρνη και υπήρξαν διθυραμβικά σχόλια για το design του αλλά και το πώς είναι διαμορφωμένοι οι εσωτερικοί του χώροι.
Ο εκπρόσωπος της Levante Ferries Γιάννης Πυλαρινός αναφερόμενος στο Smyrna Di Levante δήλωσε πως πρόκειται για ένα πλοίο κόσμημα για την εταιρία ενώ η παρουσία του στο Ιόνιο συμπίπτει με τα 10 χρόνια της Levante Ferries.
“Καταρχάς να τα χιλιάσει η εταιρία καθώς κλείνει 10 χρόνια στις 6 Δεκεμβρίου. Να πούμε ότι το Smyrna Di Levante ήρθε για δοκιμαστικό για να δούμε τα λιμάνια και τους ντόκους ώστε να δούμε αν μπορεί να εξυπηρετήσει τη γραμμή Ζάκυνθος-Κυλλήνη. Το καράβι είναι άψογο. Έχει χωρητικότητα μεγάλη. Είναι ένα καράβι που έχει φτιαχτεί το 2022 και είναι πολύ μεγάλο σε σχέση με τα άλλα καράβια της εταιρίας. Χωράει πάνω από 400 Ι.Χ. και αυτή τη στιγμή χωράει περίπου στους 1.000 επιβάτες αλλά μπορεί να αναβαθμιστεί και να πάρει 1.400 επιβάτες»
Για την εταιρεία Levante Ferries ο κ. Πραρινός δήλωσε πως συνεχώς αναβαθμίζεται και ότι έχει πάει κόντρα σε αντιξοότητες και προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια.
«Η εταιρία συνεχώς αναβαθμίζεται σε δύσκολους καιρούς και παρά τις κρίσεις και τον κορωνοϊό, έφτιαξε το Smyrna Di Levante, έκανε και άλλες αγορές, πήρε και τo Contessina di Levante. Για να μπορείς να σταθείς το 2024 στο επίπεδο της ακτοπλοΐας και να μπορείς να εξυπηρετήσεις πρέπει να αναβαθμίζεσαι συνέχεια»
Χρήστος Μωραΐτης, καπετάνιος , Smyrna Di Levante
Ο καπετάνιος του Smyrna Di Levante Χρήστος Μωραΐτης αναφέρθηκε στο καράβι με τα καλύτερα λόγια και τόνισε ότι είναι το μεγαλύτερο καράβι που έχει μπει στο λιμάνι της Ζακύνθου.
«Η Levante Ferries όπως πάντα φροντίζει για να εξυπηρετήσει το επιβατικό της κοινό και για αυτόν τον σκοπό κάναμε δοκιμαστικό ταξίδι με το Smyrna Di Levante το πιο μεγάλο πλοίο της εταιρίας μας για να δούμε πως ανταποκρίνεται στα λιμάνια ώστε να δούμε όταν είμαστε έτοιμοι και όποτε απαιτηθεί να το χρησιμοποιήσουμε στο Ιόνιο. Πάντα με γνώμονα την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Είναι το μεγαλύτερο καράβι που έχει μπει ποτέ στη Ζάκυνθο, είναι στα 160 μέτρα. Πρόκειται για ένα μεγάλο εγχείρημα από τη Levante Ferries».
Ο κ. Μωραΐτης στάθηκε και στα τεχνικά του χαρακτηριστικά αλλά και στο γεγονός ότι σε πολύ πιο σύντομο χρονικό διάστημα θα μπορεί να κάνει τη διαδρομή Ζακύνθου-Κυλλήνης.
«Η διαφορά του είναι ότι το Mare Di Levante είναι στα 120 μέτρα, ενώ αυτό το καράβι φτάνει στα 160 μέτρα. Το Smyrna χωράει 55 φορτηγά και Ι.Χ. περίπου φτάνει στα 330. Το καλοκαίρι φτάνει στους 1.000 επιβάτες. Η εκφόρτωση μπορεί να γίνει πολύ γρήγορα γιατί ξεφορτώνει ταυτόχρονα και από το κυρίως γκαράζ και από το πάνω γκαράζ. Σε 15 λεπτά μπορεί να γίνει εκφόρτωση. Αυτό εξαρτάται από το λιμάνι βέβαια. Είναι ένα υπερσύγχρονο καράβι, έχει καταπληκτικό σαλόνι και είναι ένα αριστούργημα στους εσωτερικούς του χώρους. Υπολογίζουμε ότι μπορεί να κάνει σε 1 ώρα και 10 λεπτά το δρομολόγιο Κυλλήνη- Ζάκυνθος».
Η σπουδαία βράβευση που έχει το Smyrna Di Levante
Θυμίζουμε ότι το 2023 το πλοίο Smyrna Di Levante της Levante Ferries είχε διακριθεί με το παγκόσμιο βραβείο Shippax Retrofit Award 2023, δηλαδή με το βραβείο της καλύτερης μετασκευής της χρονιάς σε διεθνές επίπεδο.
Η ανακοίνωση της εταιρίας για αυτό το γεγονός ανέφερε: «Η Levante Ferries με υπερηφάνεια ανακοινώνει ότι το πλοίο της Smyrna di Levante διακρίθηκε στα Shippax Awards με το παγκόσμιο βραβείο Shippax Retrofit Award 2023, δηλαδή με το βραβείο της καλύτερης μετασκευής της χρονιάς σε διεθνές επίπεδο. Η εκδήλωση έλαβε χώρα τη Δευτέρα 24 Απριλίου στη Βαρκελώνη, στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου του ομώνυμου ναυτιλιακού φορέα. Λίγα χρόνια μετά την αντίστοιχη βράβευση του Fior di Levante, λοιπόν, ένα ακόμη πλοίο του ομίλου μας διακρίνεται για το μέγεθος, την ποιότητα και την αισθητική της μετασκευής του, την οποία μάλιστα φέραμε εις πέρας εν μέσω της ιδιαίτερα δυσχερούς κατάστασης που δημιούργησε η πανδημία και των πολλαπλών εμποδίων που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε λόγω αυτής. Οι εργασίες έλαβαν χώρα στον Νέο Μόλο Δραπετσώνας, στα ναυπηγεία Αυλίδας και στα ναυπηγεία Περάματος, με τη συμβολή πληθώρας συνεργείων και ναυτικών μας, καθώς και των Molindris & Associates και Kopoukis Naval architects, που έδωσαν πνοή στο όραμα μας, ενώ χρησιμοποιήθηκαν υψηλής αισθητικής και κορυφαίας ποιότητας υλικά, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, ώστε σήμερα να μιλάμε για ένα πλοίο-κόσμημα».
ΠΗΓΗ https://www.imerazante.gr