Ο Σύλλογος Ναυτικών Κεφαλονιάς ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ για το “ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ 2”

756
  • ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
  •             ‘’ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ’’
  • ΑΝΤ.ΤΡΙΤΣΗ 50, ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ, 281 00
  • ΤΗΛ/ΦΑΞ: 2671025656
  • Email: somkenaf@yahoo.gr
  • Διαδίκτυο: www.alidromos.gr

                                                                              Αργοστόλι     20/9/2017

                                                      ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ‘’ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ’’

«Ένα πλοίον ταξιδεύον με υπέροχον καιρόν, αιφνιδίως εξοκέλλει ανοικτά των Αζορών…..».

Το «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ 2» δεν εξόκελλε, βούλιαξε αγκυροβολημένο, με «υπέροχον καιρόν», μέσα στην «Ελληνική Ριβιέρα».

Η ρύπανση που προκλήθηκε πρωτοφανής για την περιοχή και η καταστροφή αδιανόητη και μακρόχρονη. Ως συνήθως, κατόπιν εορτής ο κάθε φανφαρόνος πολιτικός, ο κάθε άσχετος επιστήμονας, ο κάθε παντογνώστης δημοσιογράφος, όλοι με ύφος περισπούδαστο, κάποτε μπλαζέ, βγαίνουν και βγάζουν συμπεράσματα, καταμερίζουν ευθύνες, συσκοτίζοντας αντί να ξεκαθαρίζουν την ιστορία. Και οι κατεξοχήν γνώστες , οι ναυτικοί, όπως πάντα , στην άκρη.

Όμως όλοι αυτοί, που ζούσαν τόσο καιρό, πριν συμβεί το κακό; Τι είχαν προτείνει, πόσο πίεσαν το κράτος;  Άραγε φταίει μόνο ο πλοιοκτήτης, κι’όχι τα σκουριασμένα κρατικά γρανάζια, οι μανδαρίνοι του υπουργείου, τα τελωνεία, η Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων, εκεί όπου από της ιδρύσεως τους φύτρωσε, άνθισε  και γιγαντώθηκε η διαφθορά, η διαπλοκή και το λαθρεμπόριο καυσίμων, που κανείς δεν κινεί το δαχτυλάκι του να περιοριστεί; Το συγκεκριμένο σχεδόν πενηντάχρονο σαπάκι, που θάπρεπε νάχει διαλυθεί πριν από δεκαετίες η Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων το έκρινε κατάλληλο (με ποιας εθνικότητας πλήρωμα; ) να περιφέρεται μέσα στον Σαρωνικό, χώρο πυκνής ναυσιπλοΐας που φέτος έγιναν και δύο εμβολισμοί, προς δόξα της Υπηρεσίας Ελέγχου Ναυσιπλοΐας, να μανουβράρει και να πλευρίζει ντόκους και πλοία προς ανεφοδιασμό καυσίμων, την ίδια ώρα που τα ποντοπόρα δεξαμενόπλοια, πολλά με διπλά τοιχώματα, έχουν διάρκεια ζωής 25 χρόνια και στα Ευρωπαϊκά και Αμερικάνικα λιμάνια δεν γίνονται δεκτά αν υπερβαίνουν τα 15 χρόνια.

Στον Σαρωνικό υπάρχουν τρία διυλιστήρια πετρελαίου, άρα ο κίνδυνος από ανθρώπινο λάθος ή από άλλη αιτία ακόμη μεγαλύτερης οικολογικής καταστροφής , υπαρκτός. Οι άρχοντες του Υπουργείου Ναυτιλίας, των οποίων η μόνη επαφή τους με την θάλασσα και την ναυτιλία είναι όταν κολυμπούν στο «Super Paradise» στην Μύκονο, έχουν προνοήσει για κάποια ουσιαστικά, εφαρμόσιμα μέτρα, αντιγραφή παρόμοιων κάποιου σοβαρού κράτους, κι’όχι τα συνηθισμένα εν Ελλάδι, ανεπαρκή ρουτίνας, της πλάκας.

Με υπουργούς Εμπορικής Ναυτιλίας δικηγόρους, φαρμακοποιούς, βιβλιοπώλες, ανεπάγγελτους μπον-βιβέρ, γυναικολόγους και τραπεζικούς, άρα κατά τεκμήριο άσχετους με το αντικείμενο και συμβούλους και επιτροπές άσχετους επίσης , ανίκανους να μοιράσουν δύο γαϊδουριών άχυρα, ποια προβλήματα του χώρου μπορούν να επιλύσουν ; Προφανώς κανένα.

Κι’ οι ναυτιλιακές εταιρείες, για να βρούν άκρη μ’αυτό το «βαθύ κράτος» της γραφειοκρατίας και του υπερβολικού λιπαντικού που χρειάζονται τα σκουριασμένα γρανάζια για να κινηθούν, προσλαμβάνουν συνταξιούχους ναυάρχους λιμενικούς, που μπορεί να μην έχουν ιδιαίτερη σχέση με την ποντοπόρα ναυτιλία, όμως γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα και το πώς να κινηθούν μέσα στους λαβύρινθους της δημόσιας διοίκησης.

Στην χώρα που ποτέ δεν λύνεται κανένα πρόβλημα, που μόνιμα κάνει κουμάντο η κομπίνα, η διαφθορά κι’οι διασυνδέσεις, καταστρέφουμε την μια κατόπιν της άλλης τις πηγές πλούτου της χώρας, τις «βαρειές βιομηχανίες» μας , προηγούμενα την ναυτιλία, τώρα τον τουρισμό. Και η μόνη που μένει είναι η βιομηχανία παραγωγής νόμων, άχρηστων, ανούσιων, ανεφάρμοστων, αφού ήδη οι «βάρβαροι» που βρίσκονται μέσα στην πόλη, νομοθετούν αυτοί.

                                                                Το  Δ.Σ.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

3 Σχόλια

  1. Έτσι είναι και ακόμα χειρότερα τα πράγματα.
    Η ανακοίνωσή σας όμως είναι για να μάθει ο κόσμος πως δουλεύει – (ή μάλλον πως δεν δουλεύει τίποτα) – το σύστημα ? Γιατί, λίγο έως πολύ, αυτά είναι ίδια για όλα τα υπουργεία (γ@@ώ τα υπουργεία μου μέσα) και για τον “φοβερό” κρατικό μηχανισμό που έχουμε. Και αφού είστε ένας εκλεγμένος, νόμιμος και με υπόσταση σύλλογος (σωματείο) ναυτικών που γνωρίζετε πως πρέπει να δουλεύει σωστά το σύστημα, καλό θα ήταν να στέλνετε αυτές τις “καυστικές” ανακοινώσεις, δελτία τύπου κλπ, πρώτα προς στα υπουργεία και τους αρμόδιους φορείς – με ανάρτηση σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα – σε τακτά χρονικά διαστήματα και όχι μόνο μετά από μια καταστροφή !
    Ευχαριστώ πολύ !

  2. ακριβωσ ετσι ειναι. η σαπιλα εχει στεριωσει ετσι ,που ειναι αδυνατον να ξεριζωθει και μαλιστα απο τουσ πολιτικουσ. η μονη ελπιδα για αυτον τον τοπο ειναι ο ιδιοσ ο λαοσ του.

  3. Τα εξόχως αληθινά λόγια των ναυτικών του νησιού μας σπάνε κόκκαλα
    Οι ευαίσθητοι Έλληνες ας ρίξουν ένα δάκρυ αποχαιρετώντας την υπέροχη ελληνική Ριβιερα

Comments are closed.