Και ενώ η Πάτρα την περασμένη Τετάρτη υπέγραψε για τα τη σύμβασης παραχώρησης του δικαιώματος της διαχείρισης και λειτουργίας των υποδομών και υπηρεσιών υδατοδρομίου , το Ιόνιο χάθηκε στη… μετάβαση!
Μια σοβαρή καταγγελία από τον πρώην Περιφερειάρχη Θόδωρο Γαλιατσάτο στην διαδικτυακή συνέντευξή του με ΜΜΕ από τα Ιόνια Νησιά. Η υπόθεση υδατοδρόμια είναι στον αέρα! Εκδικάστηκε από την αρμόδια επιτροπή η ένσταση της ΑΝΑΣΑ , της περιφερειακής παράταξης που ηγείται ο Θόδωρος Γαλιατσάτος, η ένσταση κατά της απόφασης του ΠΣ το οποίο παραχωρούσε σε εταιρεία τη μελέτη για τα υδατοδρόμια με ένα υπέρογκο τίμημα όταν όλα ήταν αίτημα από την θητεία του Θόδωρου Γαλιατσάτου και το μόνο που έμενε ήταν οι διαγωνισμοί για την εγκατάσταση των υποδομών.
Μια απίστευτη κατάσταση. Να έχει περάσει ο προκάτοχός σου τα πάνδεινα για να ξεκαθαρίσει όλα τα θέματα της γραφειοκρατίας, να έχουν οριστεί ακόμα και οι θέσεις των υδατοδρομίων και εσύ να τα αγνοείς όλα αυτά και να ξεκινάς νέα μελέτη και σύμβαση πολλαπλάσιας αξίας από την προηγούμενη.
Χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Γαλιατσάτος ανάμεσα στα άλλα :
Όμως έγινε η ανατροπή απο την σημερινή Περιφερειακή Αρχή Κράτσα, που μεταβλήθηκε σε μεσίτη, καθώς ανέλαβε να φέρει σε επαφή τα Λιμενικά ταμεία με την ΔΕΠΑΝ “Δίκτυο Ελληνικών Πόλεων για την Ανάπτυξη” που θα αναλάμβανε να εκτελέσει το έργο με κόστος αυξημένο κατά 400%. Υπήρχε λοιπόν μία κραυγαλέα εκτίναξη του κόστους.
Το Περιφερειακό Συμβούλιο έλαβε απόφαση να προβεί σε προγραμματική σύμβαση με την ΔΕΠΑΝ και να αλλάξει τον προγραμματισμό. Εμείς κάναμε προσφυγή στην απόφαση αυτή που δημιουργεί προβλήματα στα συμφέροντα των πολιτών και του τόπου. Η επιτροπή έκανε δεκτούς τρεις όρους που είχαμε θέση και η συγκεκριμένη απόφαση καταργείται.
Υποστηρίξαμε και αποδέχθηκαν στην επιτροπή ότι η ΔΕΠΑΝ δεν ήταν αρμόδιο να λειτουργεί ως αναθέτουσα αρχή. Με αυτό τον τρόπο η επιτροπή εξαφανίζει την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου. Σε αυτή την μάλιστα την περίφημη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, είχε φροντίσει ο υπουργός κ. Γεωργιάδης να στείλει τον σύμβουλό του και να μας πει για το πόσο σημαντική ήταν η προγραμματική σύμβαση με την ΔΕΠΑΝ. Άρα την ίδια λογική είχε και το Υπουργείο Ανάπτυξης.
Πρόκειται , λοιπόν, για μία συνειδητή προσπάθεια από την κα Κράτσα και τον κ. Αδωνι Γεωργιάδη για παραπλάνηση του Περιφερειακού συμβουλίου όσο αφορά την ΔΕΠΑΝ.
Στόχος τους δεν ήταν η αδειοδότηση των αεροδρομίων, αλλά η παροχή ευκαιρίας κερδοσκοπίας στην ΔΕΠΑΝ με την εκτίναξη του κόστους. Επιχείρησαν περιφέρεια και υπουργός με σειρά από παρεμβάσεις για την λαφυραγώγηση του δημοσίου χρήματος.
H ΑΝΑΣΑ θεώρησε καλό να ενημερώσει και να αποκαλύψει την συμπαιγνία αυτή.
Αν θέλουν λοιπόν, την ταχύτερη λύση για την εγκατάσταση των υδατοδρομίων, να το πιάσουν απο εκεί που το είχαμε αφήσει εμείς
Και τώρα τι γίνεται ? Ξεχνάμε τα υδατοδρόμια ή η περιφερειακή αρχή θα δει ότι απλά πρέπει να συνεχίσει από εκεί που το άφησε ο Γαλιατσάτος??
Ακούστε τη συζήτηση