Μιλώντας ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, καταλόγισς ευθύνες στον τέως υπουργό ΥΠΟΜΕ. «Ο κ. Σπίρτζης ευθύνεται (για τις καθυστερήσεις), που ακύρωσε τον διαγωνισμό. Είναι απερίγραπτο αυτή τη στιγμή το χάλι στον συγκεκριμένο δρόμο. Το οδόστρωμα είναι πιο ανώμαλο από τη χειρότερη επαρχιακή οδό«, είπε χαρακτηριστικά. Διέψευσε τον κ. Σπίρτζη περί ύπαρξης ευρωπαϊκού κανονισμού που απαγορεύει να προχωρήσει το έργο με διενέργεια ενιαίου διαγωνισμού και τον κατηγόρησε ότι ήθεε να δώσει το έργο σε μεσαίου μεγέθους τεχνικές εταιρείες.
Που βρισκόμαστε με το έργο
Το έργο που έχει απασχολήσει την επικαιρότητα με τις θανατηφόρες επιδόσεις του, όντας ένας από τους χειρότερους δρόμους της χώρας έχει περάσει από πολλές φάσεις, χωρίς μέχρι σήμερα να φτάσουμε στο ζητούμενο που είναι η αναβάθμιση του δρόμου.
Στο σημερινό σημείο αυτό που αναμένει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι να δοθεί η έγκριση από την Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς, Βιομηχανίας, Επιχειρηματικότητας και ΜΜΕ (DG Grow), για να φτάσουμε στην τελική έγκριση από τη DG Comp (εκεί θα εξεταστεί εάν η συμφωνία που έχει πραγματοποιήσει το Δημόσιο με τον παραχωρησιούχο ενέχει ζητήματα μη συμβατής κρατικής ενίσχυσης).
Η ενσωμάτωση του Πάτρα-Πύργος στην Ολυμπία Οδό θα ολοκληρωθεί με την κύρωση της τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης. Στόχος είναι να μπουν μπουλντόζες μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 310 εκατ.ευρώ.
Τις τελευταίες ημέρες με αλλεπάληλες αποφάσεις, το υπουργείο Υποδομών ανακάλεσε τους διαγωνισμούς της περιόδου 2015-2018, ρίχνοντας αυλαία στην επιλογή της προηγούμενης κυβέρνησης.
Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας-Πύργου ξεκινά από το τέλος της Περιμετρικής Πάτρας, περνά από τη ΒΙΠΕ της περιοχής, την Κάτω Αχαγιά, τη Βάρδα, την Κυλλήνη, την Αμαλιάδα για να καταλήξει στον Πύργο, λίγα χιλιόμετρα πριν την περιοχή της Ολυμπίας.