Εισήγηση ΛΑΣΥ στο ΔΣ Ληξουρίου για το κυκλοφοριακό πρόβλημα

169

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ

Είναι γνωστό ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα ταλανίζει την πόλη του Ληξουρίου και συνολικά  την περιοχή μας, όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά ακόμα και τους χειμερινούς.

Τα μποτιλιαρίσματα, τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα, τα πρόστιμα για παράνομη στάθμευση κ.α., δημιουργούν ένα σκηνικό χάους ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Οι χρήστες του οδικού δικτύου – οδηγοί, πεζοί και ποδηλάτες – αντιμετωπίζουν πρόβλημα στις  μετακινήσεις καθώς δεν υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές στο παραλιακό μέτωπο και ειδικά στην πρόσβαση από και προς το λιμάνι, όπως και κατά τη διάρκεια επιβίβασης – αποβίβασης οχημάτων από το φέριμποτ, με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση, άγχος, εκνευρισμός και επιθετικότητα. Αυτό το πρόβλημα δεν έχει μόνο τεχνική διάσταση, αλλά έχει  και οικονομική – πολιτική, αφού επιδρά κοινωνικά και φυσικά, η επίλυσή του απαιτεί σοβαρές παρεμβάσεις με τις ανάλογες δαπάνες.

Στοιχεία του προβλήματος είναι:

  1. Το προβληματικό ρυμοτομικό σχέδιο της πόλης, οι στενοί και ακατάλληλοι δρόμοι, οι αδιέξοδοι και οι μη διανοιγμένοι, οι μη ασφαλτοστρωμένοι και τσιμεντοστρωμένοι, οι δρόμοι χωρίς διαγράμμιση, η προβληματική οριζοντιογραφία τους, τα οικοδομικά τετράγωνα που έχουν παρωχημένη σχεδίαση, κ.α. Η πρόσφατη ασφαλτόστρωση ελάχιστων δρόμων μέσα στην πόλη του Ληξουρίου και οι σημειακές παρεμβάσεις, δεν αλλάζουν την εικόνα. Σε όλα τα χωριά της Παλικής, ιδιαίτερα της Ανωγής, μετά τους σεισμούς του ‘14 και τον Ιανό, η άσχημη κατάσταση του οδικού δικτύου έγινε ακόμη πιο εμφανής και προβληματική.
  2. Γενικότερα το υπάρχον οδικό δίκτυο είναι κακοσυντηρημένο και πεπαλαιωμένο, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, χωρίς ράμπες για ΑΜΕΑ και με σημαντικές φθορές.
  3. Η ανυπαρξία οριοθετημένων και σηματοδοτημένων χώρων στάθμευσης, έχει αποτέλεσμα τα διπλά και επικίνδυνα παρκαρίσματα, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες και ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες, το παρκάρισμα στην πόλη του Ληξουρίου γίνεται ένας εφιάλτης για τον κάθε συμπολίτη μας. Εικόνες όπως αυτές που ακόμη και το άγαλμα Λασκαράτου να καλύπτεται από αυτοκίνητα υψώνοντας τείχος προς την θάλασσα, είναι ενδεικτικές του προβλήματος.
  4. Η αποβίβαση και η επιβίβαση επίσης στο φέριμποτ μετατρέπεται σε επικίνδυνη οδύσσεια για τους επιβάτες και τα πληρώματα, που διαχειρίζονται με κινδύνους και δυσκολία την κατάσταση, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής.
  5. Το γεγονός επίσης ότι δεν υπάρχει πιάτσα ΤΑΧΙ στο Λιμάνι αποτελεί διεθνή πρωτοτυπία που ταλαιπωρεί κατοίκους και επισκέπτες.
  6. Κράτος, Περιφέρεια και Δήμος παρέχουν ελλιπή έως και ανύπαρκτη οδική παιδεία και κουλτούρα. Δηλαδή δεν υπάρχουν δράσεις εκπαίδευσης και επιμόρφωσης που να ξεκινούν από τα δημοτικά σχολεία και να ολοκληρώνονται με την ηλικία της απόκτησης άδειας οδήγησης, αλλά και να συνεχίζονται με διάφορου τύπου επιμορφώσεις.

Μπορείτε να διαβάσετε την συνέχεια της εισήγησης εδω κυκλοφοριακό ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ – εισήγηση ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις