Δήμητρα Ευθυμιάδου
Απαγόρευση εισόδου στους ανεμβολίαστους σε όλους τους κλειστούς χώρους έχει αποφασίσει η κυβέρνηση, σύμφωνα με πληροφορίες του HealthReport.gr, καθώς στις τελευταίες συσκέψεις ελήφθη η απόφαση να μην υπάρξει κανέναν περιθώριο χαλάρωσης για όσους αρνούνται να κάνουν το εμβόλιο. Οι απαγορεύσεις δεν θα εφαρμοσθούν μόνο στη διασκέδαση αλλά και στο εμπόριο.
Συγκεκριμένα ιδιαίτερα σκληρά μέτρα έχει αποφασίσει η κυβέρνηση να λάβει από τις αρχές Σεπτεμβρίου, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του HealthReport.gr, στο Μέγαρο Μαξίμου έχουν καταλήξει να μην κάνουν βήμα πίσω και να εφαρμόσουν τα πιο βαριά μέτρα για όσους δεν έχουν εμβολιαστεί.
Ειδικότερα όπως τονίζουν υψηλόβαθμες κυβερνητικές πηγές του HealthReport.gr, στο κυβερνητικό επιτελείο έχουν αποφασίσει να μην επιτραπεί η είσοδος στους ανεμβολίαστους σε κανέναν κλειστό χώρο, συμπεριλαμβανόμενων και των εμπορικών κέντρων και των καταστημάτων λιανικής.
Βασική λεπτομέρεια που απομένει, η οποία μάλιστα θα συζητηθεί τις επόμενες ημέρες μετά τις πυρκαγιές αναφέρουν πηγές του HealthReport.gr, είναι εάν θα επιτρέπεται η είσοδος με rapid test ή PCR test.
Και στις δύο περιπτώσεις πάντως η δυσκολία θα είναι πολύ μεγάλη για όσους δεν έχουν εμβολιαστεί, γεγονός που είναι και ο στόχος του Μεγάρου Μαξίμου, να σφίξει περαιτέρω τον κλοιό σε όσους αρνούνται να εμβολιαστούν.
Άλλωστε στην περίπτωση που αποφασισθεί η είσοδος στους κλειστούς χώρους των εμπορικών καταστημάτων, το κόστος για τα τεστ θα βαρύνει τον πελάτη. Κάτι που θεωρείται μάλλον αποτρεπτικό.
Τα σούπερ μάρκετ
Πάντως όπως μεταφέρουν υψηλόβαθμες κυβερνητικές πηγές του HealthReport.gr, πολλοί υπουργοί της κυβέρνησης πιέζουν να εφαρμοσθούν σκληρά μέτρα ώστε να λειτουργήσει η αγορά χωρίς εμπόδια για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού που έχει εμβολιαστεί.
Σε ότι αφορά τα σούπερ μάρκετ όμως αναμένεται να είναι ελεύθερα για όλους, καθώς αποτελούν και τη μοναδική πρόσβαση του πληθυσμού στα βασικά αγαθά.
Εξάλλου δεν θα μπορούσε στην περίπτωση των σούπερ μάρκετ να εφαρμοσθεί απαγόρευση για όσους δεν έχουν εμβολιαστεί, αφού οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας θα είχαν δυσκολία να κάνουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά και αντίστοιχα τα σούπερ μάρκετ να ανταπεξέλθουν στον μεγάλο αριθμό των διαδικτυακών πελατών.