Το Λιμενικό Ταμείο πάντα ήταν ,και θα συνεχίζει να είναι,  στη προσοχή μας καθώς ως νησιά η Κεφαλονιά και η Ιθάκη επικοινωνούμε με την υπόλοιπη Ελλάδα και τον κόσμο κυρίως μέσω των λιμανιών μας για τα οποία την ευθύνη τους έχει το Λιμενικό Ταμείο Κεφαλονιάς και Ιθάκης.

Οι δημόσιες συζητήσεις που έχει κάνει το kefaloniapress για τις υποδομές στα λιμάνια , έχουν δείξει την ανάγκη σοβαρών παρεμβάσεων στις υποδομές τους , παρεμβάσεων που απαιτούνται για την ασφάλεια των επιβατών, των πληρωμάτων, των πλοίων αλλά και για την εικόνα τους στους ξένους επισκέπτες.

Για την κατάσταση στα λιμάνια της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης έχει ασχοληθεί και η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων κατατάσσοντας μάλιστα το λιμάνι του Πόρου στα 10 πιο επικίνδυνα νησιωτικά λιμάνια της χώρας.  (Διάβασε εδώ την έκθεση : ΕΚΘΕΣΗ – ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΛΙΜΕΝΩΝ 2021_0-3  )

To Λιμενικό Ταμείο Κεφαλονιάς και Ιθάκης σαν πρώτο μέλημά του θα πρέπει να έχει την ασφάλεια και μόνο την ΑΣΦΑΛΕΙΑ των λιμανιών και να ακολουθούν τα κλαδέματα και οι λογιστικές υπηρεσίες των χιλιάδων ευρώ.

Δυστυχώς κανένα από τα αιτήματα ασφάλειας της Ένωσης των Πλοιάρχων δεν έγιναν αποδεκτά , κανένα δεν λύθηκε. Για άλλη μια φορά αγνοήθηκε  η ασφάλεια των επιβατών, των πληρωμάτων και των πλοίων.

Καταγράψαμε (με κάθε επιφύλαξη για τυχόν παραλείψεις στην καταγραφή) τα έργα που έχουν γίνει στα λιμάνια της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης στη διάρκεια της θητείας του Θεόφιλου Μιχαλάτου ως προέδρου του από 27/11/2019 ΕΩΣ 31/12/2021

Να υπενθυμίσουμε ότι παρόλο που ο κ. Μιχαλάτος δημόσια είχε δεσμευτεί ότι θα κράταγε την προεδρεία του Λιμενικού Ταμείου για λίγους μήνες μέχρι να «το μάθει», τελικά 2 ½ χρόνια μετά (!) δεν φαίνεται όχι μόνο να «το έχει μάθει» αλλά κυρίως να θέλει να το παραδώσει σε κάποιον που να έχει γνώσεις ναυτοσύνης, ακτοπλοΐας, θάλασσας, λιμανιών… Βλέπετε, μέσω του Λιμενικού Ταμείου «διαφεντεύει» όλη την Κεφαλονιά και  παρηγοριέται που δεν είναι δήμαρχος όλου του νησιού.

Αμα δεν ξέρεις τι σημαίνει λιμάνι και ασφάλεια , τότε συνεχίζεις το έργο των «Ισχυρών» προκατόχων σου με τον ίδιο “ζήλο”, έστω και αν τους κατάγγελλες καθημερινά … Απευθείας αναθέσεις για χρώματα, μπαλώματα, καθαρισμούς, λάμπες και κλαδέματα..

Οι απευθείας αναθέσεις έργων, προμηθειών και υπηρεσιών, είναι νόμιμη διαδικασία , όμως οι σώφρονες πολιτικοί θα πρέπει να την χρησιμοποιούν με φειδώ τόσο για την εξασφάλιση καλύτερων τιμών μέσω ανταγωνισμού όσο και για «δίκαιη» μοιρασιά της πίτας σε τοπικές επιχειρήσεις..

Βέβαια, τι να πει κανείς για τις απευθείας αναθέσεις του Θεόφιλου όταν το κεντρικό κράτος έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο με το πρόσχημα του covid με απευθείας αναθέσεις δισεκατομμυρίων ευρώ!

Στους 29 μήνες λοιπόν προεδρίας Θεόφιλου Μιχαλάτου στο Λιμενικό Ταμείο(από τις 6/11/2010 που ανέλαβε έως τις 31/12/2021), έχει υπογράψει 211 απευθείας αναθέσεις (ΑΑ) έργων, προμηθειών ειδών  και υπηρεσιών συνολικού κόστους 1.225.089,72

Ένα μεγάλο ποσό που μια καλύτερη κατανομή θα μπορούσε να είχε λύσει σοβαρά δομικά προβλήματα των λιμανιών μας.

Στη συνέχεια σας παραθέτουμε τα έργα που έγιναν σε κάθε λιμάνι σύμφωνα με τις ΑΔΑ από την ΔΙΑΥΓΕΙΑ του Λιμενικού Ταμείου.

Στο επόμενο διάστημα , όπως κάνουμε με κάθε έργο άλλωστε, θα κάνουμε ρεπορτάζ ανά λιμάνι ώστε να φωτογραφίσουμε τα έργα …όσα φωτογραφίζονται τέλος πάντων.. .

Πάντως οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι τόσα χρόνια που ασχολούμαστε με τα δημόσια έργα μεσω απευθείας αναθέσεων  καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι από τα πιο κερδοφόρα επαγγέλματα είναι ο ..κουρέας δένδρων / θάμνων και ο ηλεκτρολόγος , ενώ οι πιο αποδοτικές κοινωνικές σχέσεις είναι οι κουμπαριές!

TO TAMEΙΟ του ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ

Με βάση τον προϋπολογισμό του ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ του 2022 (απόφαση 9/22  με ΑΔΑ: 9Λ10ΟΡΗ0-ΟΝΓ) τα έσοδα του  είναι 2.668.256,43 ευρώ εκ των οποίων:

  •  695.938,10 ευρώ είναι το χρηματικό υπόλοιπο του 2021 δηλαδή το ταμείο του για το 2022.
  •  836.713,98 ευρώ τακτικά έσοδα,
  • 465.422,06 ευρώ έκτακτα έσοδα,
  • 613.482,29 ευρώ εισπρακτέα υπόλοιπα από βεβαιωθέντα και
  • 56.700 ευρώ εισπράξεις υπέρ του δημοσίου.  

Η βασική πηγή εσόδων του Λιμενικού Ταμείου είναι η ακτοπλοϊα και τα κρουαζιερόπλοια. Στα έργα θα έπρεπε να ανταποκρίνεται αυτό και να αποδίδονται τα έσοδα σε αντίστοιχα έργα. Αλλά …

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΕΡΓΩΝ / ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ανά λιμάνι:   

Τα έργα (ΑΑ) και τα ποσά έχουν μοιραστεί ως εξής στα λιμάνια:

ΛΙΜΑΝΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΩΝ (ΑΑ) ΠΟΣΟ €
     
ΣΑΜΗ 22 87.372,37 €
ΙΘΑΚΗ 39 268.360,85 €
ΦΙΣΚΑΡΔΟ 16 111.693, 72 € 
ΛΗΞΟΥΡΙ 21 179.975, 82 € 
ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ 31 203. 366, 05 €
ΠΕΣΣΑΔΑ 2 4.043, 90 € 
ΠΟΡΟΣ 13 119. 788,68 €
 ΓΕΝΙΚΑ/ΔΙΑΦΟΡΑ  67  250. 489, 33 €
ΣΥΝΟΛΟ 211 1.225.089,72 €

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑ ΛΙΜΑΝΙ

Επειδή πρόκειται για αρχείο μεγαλύτερο των 35 σελίδων τεχνικά παρουσιάζει προβλήμετα δημοσιεύσεις καθώς κατά την “μεταφορά” των αρχείων χάνονται αριθμοί.  Με τους δυο παρακάτω τρόπους μπορείτε να διαβάσετε ή και να κατεβάστε το αρχείο.  Τις επόμενες μέρες θα έχουμε αναλυτικό ρεπορτάζ των έργων με ξεχωριστές αναρτήσεις για κάθε λιμάνι.

√  Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο με ενεργούς συνδέσμους των ΑΔΑ , εδω :  ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΕΡΓΑ

ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΕΡΓΑ 

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις