O Σταύρος Τραυλός , ξεχωρίζει για την ευγένειά του, τους χαμηλούς τόνους στις αντιπαραθέσεις, την “τόλμη” να προσφέρει στους καλεσμένους του βιβλία ποίησης και τις ιδέες του για καινοτομίες στις δημόσιες υποδομές.. Και για την υπομονή του σε μια συνέντευξη που κράτησε μέρες μέχρι να ολοκληρωθεί!

Η συζήτηση του Αντιπεριφερειάρχη Σταύρου Τραυλού με την Ελένη Χιόνη που θα διαβάσετε στη συνέχεια,   αφορά τις μελέτες και τα έργα τα οποία θα ολοκληρωθούν μέχρι τη λήξη της θητείας της Περιφερειακής Αρχής, τον Δεκέμβρη του 2023 σε μια προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών αλλά και καλύτερου ελέγχου για την πορεία τους.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Αντιπεριφερειάρχη  Σταύρου Τραυλού  και της Περιφερειακής αρχής , εκτός όλων των άλλων έργων, τρία μεγάλα έργα στην Κεφαλονιά και δυο στην Ιθάκη θα αλλάξουν άρδην τις δημόσιες υποδομές στα νησιά μας . Ποιά είναι αυτά;

 

ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΡΑΥΛΟΣ – ΕΛΕΝΗ ΧΙΟΝΗ KEFALONIAPRESS

Κύριε Αντιπεριφερειάρχη, διανύετε τα τελευταία χιλιόμετρα της πρώτης θητείας σας στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων , θα θέλαμε να μας πείτε πως βιώσατε αυτά τα τρία χρόνια..

Ηταν τρία επεισοδιακά χρόνια.. Δεν συμφωνείτε; Με το που αναλάβαμε ήρθε η μεγάλη πλημμύρα το  2019  , ακολούθησε ο ΙΑΝΟΣ το 2020 , επαναζήσαμε ώρες αγωνίας με τον ΜΠΑΛΛΟ το 2021 και όλα αυτά με το απίστευτο περιτύλιγμα μιας παγκόσμιας πανδημίας covid  με καραντίνες, περιορισμούς και κυρίως με κρούσματα και στα νησιά μας.

Όλα αυτά τα γεγονότα ανάγκασαν να τρέχουμε πίσω από τον προγραμματισμό μας ..Είχαν ως συνέπεια να μη μπορούμε να υλοποιήσουμε στόχους που είχαμε σχεδιάσει όταν αναλάβαμε. Δεν είχαμε ούτε μια στιγμή ηρεμίας να σχεδιάσουμε για το μέλλον , γιατί έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το σκληρό “παρόν” σε συνθήκες κινδύνου της ανθρώπινης ζωής. Ποιός απο μας μπορούσε να περιμένει ότι θα αντιμετωπίζαμε όλα αυτά;

Μήπως χρησιμοποιείτε αυτά τα επιχείρηματα για να δικαιολογήσετε ολιγορίες;  

Οχι, κυρία Χιόνη. Δεν έχουμε να δικαιολογήσουμε τίποτε. Παρόλο που βρεθήκαμε αντιμέτωποι με πολύ δύσκολες, με πρωτοφανείς τοπικές και παγκόσμιες καταστασεις , δεν μας αδρανοποίησαν, τις παλέψαμε και καταφέραμε πολλά αλλά μας ροκάνισαν πολύτιμο χρόνο σε πολλά ακόμα που είχαμε προγραμματίσει να κάνουμε.

Μέσα σε αυτό το κλίμα , μέσα σε αυτές τις αντιξοότητες καταφέραμε να θέσουμε τις βάσεις πολύ σπουδαίων αναπτυξιακών έργων, όπως το έργο του οδικού άξονα  Αργοστολίου-Πόρου , όπως το Οδυσσειακό Κέντρο στην Ιθάκη.

Θυμηθείτε , τα έχετε καλύψει όλα με ρεπορτάζ, θυμηθείτε τα βαρυσήμαντα αντιπλημμυρικά έργα που έχουμε ήδη φέρει εις πέρας αλλά και σε όσα ακόμα πρόκειται να επιληφθούμε στην περιοχή της Πυλάρου και όχι μόνο. Έργα τη σημασία των οποίων μπορεί να αντιληφθεί ο καθένας, πόσο μάλλον εν όψει του χειμώνα που πλησιάζει, αλλά και των ακραίων φυσικών φαινομένων που τα τελευταία χρόνια κάνουν την παρουσία τους στην περιοχή μας όλο και πιο αισθητή.

Εξηγείστε μας τον ρόλο της Επιτροπής Παρακολούθησης έργων στην Κεφαλονιά σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου και κυρίως τι σημαίνει πολιτικά αυτή η κίνηση για την Περιφέρεια..

Κατά την πρόσφατη επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Κεφαλονιά,  ζητήσαμε επιτακτικά  τα αντιπλημμυρικά έργα της Κεφαλονιάς & της Ιθάκης  να συμπεριληφθούν στα Εθνικά έργα, με την ευθύνη του υπουργείου Υποδομών, λόγω του μεγέθους αλλά και της σημαντικότητάς τους ,κάτι ανάλογο με αυτό που έγινε στην Καρδίτσα.

Ο Πρωθυπουργός ενστερνιζόμενος αυτό το δίκαιο αίτημα συνέστησε μια Κυβερνητική Επιτροπή με επικεφαλής τον Υφυπουργό κ. Τριαντόπουλο, με σκοπό να διευκολύνει τις διαδικασίες ώστε τα έργα που αφορούν στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη να δρομολογηθούν με το βέλτιστο δυνατό τρόπο.

Με την Επιτροπή έχουμε αγαστή συνεργασία και ήδη έχουμε υπερκεράσει πολλούς γραφειοκρατικούς σκοπέλους . Πρόσφατα όπως και εσείς δημοσιοποιήσατε , η επιτροπή έδωσε λύση να αποζημιωθούν επιχειρήσεις που είχαν ζημιές από τον ΙΑΝΟ επειδή λόγο πανδημίας οι επιτροπές μας δεν είχαν προλάβει να κάνουν αυτοψία στον προβλεπόμενο χρόνο.

Είδαμε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ απόφασή σας με την οποία μετακινείτε προς τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας , το σύνολο σχεδόν των πολιτικών μηχανικών  που υπηρετούσαν σε διάφορες θέσεις. Σε τι αποσκοπεί αυτή η κίνηση;

Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι η ΠΕ Κεφαλονιάς & Ιθάκης είναι υποστελεχωμένη και η Τεχνική Υπηρεσία, η καρδιά της ΠΕ,  δυστυχώς δεν αποτελεί εξαίρεση.

Για να αντιληφθείτε το μέγεθος του προβλήματος, αρκεί να σας αναφέρω πως αυτή τη στιγμή στο δυναμικό μας  έχουμε 60 υπαλλήλους, αντί των 185 που διέθετε η πρώην Νομαρχία. Φυσικό και επόμενο είναι οι ελλείψεις αυτές να αποτυπώνονται και να «στοιχίζουν» σε κάθε μας Υπηρεσία, πόσο μάλλον στην Τεχνική!

Πρόσφατα το εν λόγω τμήμα, που οριακά παλεύει να ανταπεξέλθει στην πληθώρα έργων, έπληξαν 2 ακόμη απώλειες (1 παραίτηση και 1 υποχρεωτική απόσπαση). Υπό αυτές τις αντίξοες συνθήκες και έχοντας πάντα αυξημένο το αίσθημα ευσυνειδησίας, δεν υπήρχε άλλος δρόμος πέραν της επαναφοράς όλων των συναδέλφων Μηχανικών της Περιφέρειας, στην Τεχνική Υπηρεσία, προς άμεση ενίσχυσή της. Εργα χωρίς μηχανικούς δεν μπορεί να γίνουν.  Αυτό έπρεπε να γίνει για να επιτευχθούν τα μέγιστα επίπεδα λειτουργικότητας της Τεχνικής Υπηρεσίας και αυτό κάναμε.

ΑΓΙΑ ΕΥΦΗΜΙΑ

Ο ΙΑΝΟΣ ήταν μια μεγάλη εμπειρία για όλους μας και μια μεγάλη δοκιμασία.  Δοκιμάστηκαν οι αντοχές των δημόσιων υποδομών, των κτιρίων αλλά και του ίδιου του νησιού μας. Η φύση ίσως μας επέτρεψε να δούμε το μέλλον που μας περιμένει στα χρόνια της κλιματικής κρίσης που εντείνεται..  Εσείς σαν Αντιπεριφερειάρχης και σαν πολιτικός μηχανικός, τι «μάθημα» πήρατε από αυτή την καταστροφή;

Ο Ιανός ήταν ομολογουμένως ένα πρωτόγνωρο φυσικό φαινόμενο με καταστροφικές συνέπειες. Το ύψος της βροχής μέσα σε 24 ώρες έφτασε τα 467 mm, γεγονός που αποτελεί ρεκόρ για τα -ως τώρα- δεδομένα παρόμοιων φυσικών φαινομένων.

Αυτός ο Μεσογειακός κυκλώνας αποτελεί για εμάς μια μεγάλη προειδοποίηση αναφορικά με τη δυναμική και τις «διαθέσεις» της φύσης.

Η κλιματική κρίση, που τόσο μεγάλος λόγος γίνεται για εκείνη, δυστυχώς «μας συστήθηκε» με τρομακτικό τρόπο, μην αφήνοντάς μας κανένα περιθώριο εφησυχασμού μιας και θεωρείται δεδομένο ότι ανάλογα φαινόμενα μπορεί να επαναληφθούν και αύριο για αυτό οφείλουμε -αν μη τι άλλο- να είμαστε προετοιμασμένοι.

Στο πλαίσιο αυτό επιχειρούμε να δημιουργήσουμε τις βάσεις με μελέτες, παρατηρήσεις και συνεργασίες με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, βάσει των οποίων θα διενεργηθούν τα μεγάλα έργα προστασίας που χρειάζονται τα νησιά μας, ώστε να θωρακιστούν έναντι πάσης φύσεως περιβαλλοντικής πρόκλησης. Ένα παράδειγμα, στην Ιθάκη σε συνεργασία με το Υπουργείου Πολιτικής  προστασίας  και τον Δήμο Ιθάκης  γίνεται  πρότυπη μελέτη προστασίας των οικισμών από πλημμύρες και φωτιές , έργο που θα αποτελέσει οδηγό για την υπόλοιπη χώρα.

Το εγχείρημα δεν είναι εύκολο, ούτε ο δρόμος προς την ολοκλήρωσή του ανέφελος, έχουμε όμως κάνει μια πολύ καλή αρχή, εξασφαλίζοντας μετά τον Ιανό, ποσό της τάξης των  24.000.000 ευρώ που μας έχει δώσει τη δυνατότητα να προχωρήσουμε σε σοβαρές μελέτες αλλά και να διενεργήσουμε τα πρώτα επείγοντα έργα.

Δύο χρόνια μετά τον ΙΑΝΟ όμως και ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί σημαντικά έργα…

Οχι, όχι.. Δεν συμφωνώ …Δεν είναι έτσι.

Σας θυμίζω ότι το 2019 που αναλάβαμε αντιμετωπίσαμε με επιτυχία πλημμυρικά φαινόμενα τόσο στην Αγία Ευφημία, όσο και στο Νύφι, με ένα ύψος βροχής πολύ μικρότερο από αυτό του Μπάλου (2021) , κατά τον οποίον καμία από τις δύο αυτές περιοχές δεν αντιμετώπισε προβλήματα, γεγονός που οφείλεται στην επιτυχημένη παρέμβασή μας στα αντιπλημμυρικά έργα τα οποία στάθηκαν ικανά να προστατέψουν τους οικισμούς αλλά και να δώσουν σε εμάς μία πολύτιμη πίστωση χρόνου για την ολοκλήρωση των επόμενων έργων που προετοιμάζουμε με τέσσερις μελέτες, τα οποία θα λύσουν οριστικά το πρόβλημα.

Ο τρόπος της δράσης μας ήταν:  Να αντιμετωπίσουμε εκείνη τη στιγμή τις συνέπειες των φαινομένων προστατεύοντας με κάθε τρόπο ανθρώπινες ζωές και περιουσίες και το πετύχαμε και ταυτόχρονα να μελετήσουμε έργα που θα μας θωρακίσουν όσο το δυνατόν ασφαλέστερα απέναντι σε κάθε νέο φαινόμενο..Σε αυτή την φάση είμαστε τώρα…

Από ότι αντιλαμβάνομαι προσδοκάτε πολλά στις μελέτες που καταρτίζει αυτό το διάστημα η Τεχνική Υπηρεσία της ΠΕ…

Προσδοκάμε τα μέγιστα! Ποτέ στο παρελθόν η Κεφαλονιά δεν είχε παρόμοια ευκαιρία. Δυστυχώς αυτή η ευκαιρία ήρθε μέσα από καταστροφές. Δείτε πως έχει το θέμα με τις μελέτες που ετοιμάζουμε..

Μετά τον ΙΑΝΟ μας δόθηκαν από την Κυβέρνηση, μετά από σχετικό τεκμηριωμένο αίτημά μας, 118.000.000,00 (εκατό δεκαοχτώ εκατομμύρια) ευρώ. Ζητήσαμε περισσότερα αλλά αυτά μας δόθηκαν και είναι ένα πολύ μεγάλο ποσόν.  Αυτά τα εκατομμύρια θα απορροφηθούν σε μελέτες  αλλά το μεγαλύτερο μέρος τους θα κατευθυνθεί σε έργα υποδομών στα δυο νησιά Κεφαλονιά και Ιθάκη.

Τα έργα  λοιπόν που θα θωρακίσουν τα νησιά μας απέναντι στις θεομηνίες θα προσδιοριστούν στις τέσσερις μελέτες που ετοιμάζει η Τεχνική Υπηρεσία. Ποτέ άλλοτε -επαναλαμβάνω- ποτέ άλλοτε , δεν είχε η Περιφέρεια τέτοια ευκαιρία. Με αυτά τα έργα θα αλλάξουν , θα εκσυγχρονιστούν αλλά θα δούμε και καινοτομίες , οι δημόσιες υποδομές της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης.

Περιμένουμε με ενδιαφέρον τις μελέτες… Παράλληλα όμως με τα μεγάλα έργα, πρέπει να ολοκληρωθούν και κάποια μικρά τα οποία βασανίζουν την καθημερινότητων των κατοίκων και των επικεπτών του νησιού μας. Θέλουμε λοιπόν να σας θέσουμε κάποιες εκκρεμότητες έργων …

Να αρχίσουμε απο τη νέα Γέφυρα του Χειμωνικού που κινδυνεύει να γίνει νέος Χάρακας…

Εμείς σαν Περιφέρεια καταφέραμε να εγκαταστήσουμε τη στρατιωτική γέφυρα που υπάρχει σήμερα, ώστε να μη διακοπεί η κυκλοφορία έως ότου κατασκευαστεί η νέα. Και καταφέραμε να γίνει αυτό πολύ γρήγορα..

Το έργο της νέας γέφυρας στο Χειμωνικό είναι έργο του Υπουργείου Υποδομών, όχι της Περιφέρειας. Βρισκόμαστε στη φάση που ολοκληρώνεται η μελέτη η οποία έχει δοθεί από το Υπουργείο σε συγκεκριμένη εταιρεία σαν μελέτη/ κατασκευή. Το έργο πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα.

Ξέρετε κ. Αντιπεριφερειάρχη αυτό το μπαλάκι μεταξύ Υπουργείων και Περιφέρειας , Περιφέρειας και Δήμων , στο χορό και η Αποκεντρωμένη,  έχει κουράσει τον κόσμο ο οποιος δεν εμπιστεύεται πια κανέναν.. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην δική μας Περιφέρεια. Είναι μια παιδική ασθένεια της αυτοδιοίκησης όλων των βαθμών που δεν φαίνεται να επιλύεται…

Για αυτό ακριβώς ζήτησα προσωπικά απο τον Πρωθυπουργό να αναλάβει τα σοβαρά αντιπλημμυρικά έργα Επιτροπή με αυξημένες αρμοδιότητες ώστε να κερδίσουμε χρόνο και να αποφύγουμε όσο γίνεται τις γραφειοκρατικές αγκυλώσεις,  και το καταφέραμε έστω και σε ένα τομέα έργων.

 Συνεχίζουμε .. Ο δρόμος από το Δράπανο μέχρι διασταύρωση για Ληξούρι, o δρόμος  προς τα Δαυγάτα , ο δρόμος Σάμη – Πόρος. Οδικά έργα στο δρόμο από Αγκώνα προς Φισκάρδο, στα Διβαράτα – Αγ. Ευφημία στη  Φάλαρη αλλά και ο δρόμος προς την Ασσο.. Έχουμε τα αντιπλημμυρικά έργα σε ρέματα Καραβομύλου ,  Σάμης και Πυλάρου. Εχουμε μια ξεχασμένη εργολαβία 300.000 ευρώ για τα προστατευτικά στους επαρχιακούς δρόμους..

Η Περιφερειακή Ενότητα έχει εξασφαλίσει 7.000.000 ευρώ για το επαρχιακό δίκτυο το οποίο θα δημοπρατήσουμε σύντομα και θα περιλαμβάνει επιδιορθώσεις και ασφαλτοστρώσεις σε όλους τους οδικούς άξονες Κεφαλονιάς και Ιθάκης.

Όσον αφορά τώρα στα αντιπλημμυρικά έργα, όπως είπα και προηγουμένως, έχουμε ήδη προβεί σε σοβαρές αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις στις περιοχές που έχουν πληγεί, ειδικά στην Πύλαρο.

Σε τι φάση θα «παραδώσετε» το νέο έργο που ανακοινώθηκε επί θητείας σας και είστε ο εμπνευστής του; Aναφέρομαι στον επαρχιακό δρόμο Αργοστόλι – Πόρος.

Η μελέτη για το έργο Αργοστολίου-Πόρου, όπως προανέφερα, θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους (2022). Έχει ήδη εξασφαλιστεί το ποσό των 55.000.000 (πενήντα πέντε εκατομ.) ευρώ, με δημόσια δέσμευση του Πρωθυπουργού, ποσό ρεκόρ για τα δεδομένα της Κεφαλονιάς. Τμήματα του οδικού άξονα θα αρχίσουν να δημοπρατούνται  το 2023. Θα παραδώσουμε λοιπόν τη μελέτη του έργου αλλά και μέρος του έργου.

Πως εκτιμάτε την κατάσταση των υποδομών των λιμανιών της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης; Γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την Περιφέρεια για τα λιμάνια;

Η άποψη ότι η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων δεν ενδιαφέρεται για τα λιμάνια με βρίσκει εκ διαμέτρου αντίθετο!

Κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει αν αναλογιστείτε ότι με τη δική μας συνδρομή και μέριμνα  ολοκληρώθηκε το έργο του λιμανιού του Πίσω Αετού στην Ιθάκη, έργο βέβαια που για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, ξεκίνησε υπό την αιγίδα των προηγούμενων Περιφερειακών Αρχών.

Επίσης, προτείναμε και έγινε αποδεκτό το αίτημά μας για χρηματοδότηση των λιμανιών στις Φρίκες Ιθάκης και στην  Πεσσάδα, με χρηματοδότηση από το Τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενώ συμβάλλαμε μαζί με το Δήμαρχο Αργοστολίου και το Βουλευτή στην αλλαγή του “master plan” για το λιμάνι του Αργοστολίου.

Θα συμφωνείτε όμως ότι η εικόνα των λιμανιών μας όχι μόνο δεν είναι «καλή» , αλλά δεν είναι ούτε ασφαλής για επιβάτες, πλοία και πληρώματα.  Θα έχετε διαβάσει τα ρεπορταζ μας για το λιμάνι του Πόρου, της Σάμης, για το μπαστούνι στο Αργοστόλι..

Θα συμφωνήσω ότι η Κεφαλονιά και η Ιθάκη αξίζουν το καλύτερο και αυτό πρέπει να τους προσφέρουμε. Ναι στα λιμάνια μας απαιτούνται άμεσες βελτιώσεις στις υποδομές τους αλλά και στις υπηρεσίες τους. Με δεδομένο το αυξημένο κύμα οδικού τουρισμού από Βαλκανικές χώρες , από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, και από Ιταλία φυσικά, θα πρέπει να δούμε τις υποδομές και τις λειτουργίες των λιμανιών μας με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Είμαστε ανοικτοί , είμαι εγω προσωπικά στην διάθεσή των δημάρχων , του Λιμενικού Ταμείου και των ακτοπλόων, να ακούσουμε προτάσεις και να περάσουμε σε έργα για την ουσιαστική αναβάθμιση των λιμανιών μας.

ΡΕΜΑ ΣΤΑ ΖΟΛΑ

Τα ρέματα. Μια νέα τρομακτική πραγματικότητα! Καταγράφοντας στα ρεπορτάζ του kefaloniapress τις ζημιές μετά από νεροποντές διαπιστώσαμε ότι μια νέα απειλή εμφανίστηκε στην Κεφαλονιά εξ αιτίας της κλιματικής κρίσης: Τα ρέματα. Και έτσι όπως είναι το ανάγλυφο της Κεφαλονιάς όλα τα μεγάλα ρέματα καταλήγουν σε κεντρικούς οδικούς άξονες του νησιού μας και άλλα σε οικισμούς.  Ποια είναι η εικόνα που έχετε εσείς για αυτό το πρόβλημα ;  Ποιά ρέματα θεωρείτε πιο επικίνδυνα και για άμεση παρέμβαση; Είναι στις προτεραιότητές σας τα ρέματα πάνω από την Άσσο και το Φισκάρδο τα οποία έδωσαν πολύ επικίνδυνα φαινόμενα;

Πράγματι, τα ρέματα αποτελούν μια νέα τρομακτική πραγματικότητα, ειδικά για την Κεφαλονιά, το ανάγλυφο της οποίας διαθέτει πέντε βουνοκορφές με ύψος άνω των 1000m  και μία άνω των 1500m (Αίνος), όταν τα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου διαθέτουν μόλις μία βουνοκορφή και αυτή πολύ μικρότερη του Αίνου…Εμάς μας απασχολεί καθημερινά το μείζον ζήτημα των ρεμάτων και μόνο με σταυρωμένα τα χέρια δεν καθόμαστε. Είναι άλλωστε γνωστό ότι αυτές τις μέρες κάναμε εξαιρετικές παρεμβάσεις σε πολλά ρέματα όπως: Αγριλιά, Καμπίσια, Ποταμός, Καραβόμυλος, Άσσος, Θέματα, Ξηροπόταμο Πυλάρου, Αγία Ειρήνη και στην περιοχή της Παλλικής: Ζόλα-Αγία Κυριακή, Κεχριώνας, Μέγα Λάκος, Βουτσινίχας, Ριτσάτα-Υπαπαντή, Ξι, κεντρική γέφυρα προς Χαβδάτα, Σουλάροι-από Χολου- Αι Γιάννης…και συνεχίζουμε! Εδώ θέλω να ευχαριστήσω όλους τους τοπικούς χειριστές μηχανημάτων που με μεράκι και το φιλότιμο τους έχουν κάνει πραγματικά εξαιρετική δουλειά στα ρέματα.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΡΟΔΗ ΚΡΑΤΣΑ ΤΣΑΓΚΑΡΟΠΟΥΛΟΥ – ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΡΑΥΛΟΣ

Πως θέλετε τον επίλογο αυτής της συζήτησης; Που θα επικεντρωθούμε;

Θα μου επιτρέψετε κα Χιόνη να επισημάνω στον επίλογο ότι με την ολοκλήρωση αυτής μας της θητείας οι πολίτες θα δουν να υλοποιούνται όλα εκείνα για τα οποία 3 χρόνια έχουμε κοπιάσει και στο μυαλό του κόσμου ήταν πολιτικά «θα».

Τέσσερα πακέτα μεγάλων έργων  στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη,  θα έχουν την σφραγίδα της θητείας μας και θα αλλάξουν άρδην τις υποδομές των νησιών μας προς το πολύ καλύτερο..

√Στην Κεφαλονιά :

  • Το πακέτο των έργων που θα προσδιορίσουν οι μελέτες για την θωράκιση των δημόσιων υποδομών της Κεφαλονιάς και Ιθάκης απέναντι στις θεομηνίες.
  • Η αναβάθμιση του οδικού άξονα Αργοστόλι – Πόρος
  • Η ολοκλήρωση της μελέτης της νέας οδού Κρανιά – Αεροδρόμιο

√ Στην Ιθάκη

  • Ολοκλήρωση Πρότυπης μελέτης προστασίας των οικισμών από πλημμύρες και φωτιές,  Οδυσσειακό κέντρο Ιθάκης

Αυτά τα έργα υποδομών θα αφήσουμε πίσω μας με τη πεποίθηση ότι θα μας δώσουν οι πολίτες ακόμα μια 4ετία για να τα ολοκληρώσουμε..

Εμείς , κ. Αντιπεριφερειάρχη, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την εξέλιξη των έργων, να αναδεικνύουμε προβλήματα , να προβάλουμε τα αιτήματα των φορέων και των πολιτών, να καταγράφουμε δράσεις..

Εκαστος εφ’ ω ετάχθη

Ακριβώς !

Σας ευχαριστούμε για αυτή τη πολύωρη συζήτηση..

Και εγώ σας ευχαριστώ…

Για το Kefaloniapress ΕΛΕΝΗ Δ. ΧΙΟΝΗ

==========

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Τα έργα της Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλονιάς – Ιθάκης που θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της θητείας της Περιφερειακής Αρχής, είναι:

ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

  • Πολλές παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας σε όλο το επαρχιακό δίκτυο (όπως  παλιός ενετικός , Αργοστόλι _ Ληξούρι , Αργοστόλι- Σάμη, Φρίκιες-Κιονι  )
  • Ξεκίνημα του μεγάλου έργου Πόρου Αργοστολίου,
  • Ολοκλήρωση μελέτης νέου άξονα Κρανιά – Αεροδρόμιο
  • Ασφαλτόστρωση του παραλιακού άξονα  Ρατζακλι-Σκάλα- Πόρος

Υποδομές_

  • Ολοκλήρωση μελετών για τα μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα του νομού
  • Ολοκλήρωση αμέσων αντιπλημμυρικών παρεμβάσεων σε περιοχές υψηλού κινδύνου
  • Ολοκλήρωση οριοθέτησης ρεμάτων Δραπάνου και Σιμωτάτων
  • Οδυσσειακό κέντρο Ιθάκης

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ

  • Ανοικτό Γήπεδα μπάσκετ τένις Αργοστολίου ( έχουμε ήδη εργολάβο)
  • Αλλαγή ταρτάν στο στάδιο Ανδρέας Βεργωτής Αργοστολίου
  • Αλλαγή παρκέ στο Ληξούρι
  • Νέο γήπεδο 8χ8 ομαλά
  • Νέος χλοοτάπητας γηπέδων Ίθακης και Φαρακλατων
  • Γήπεδα τένις Βλαχάτων

Eχουν επίσης περάσει στο πρόγραμμα Αντώνης Τρίτης τα παρακάτω αθλητικά έργα :

  • ΣΤΑΔΙΟ ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΕΡΓΩΤΗΣ – ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ , αλλαγή ταρτάν στίβου
  • ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ – αλλαγή ξύλινου παρκέ
  • ΓΗΠΕΔΟ ΒΑΘΥ ΙΘΑΚΗΣ – αλλαγή χλοοτάπητα
  • ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 8Χ8 –ΟΜΑΛΑ- Νέος συνθετικός χλοοτάπητας
  • ΓΗΠΕΔΟ ΦΑΡΑΚΛΑΤΩΝ _ αλλαγή χλοοτάπητα

 

 

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις