Τείνει να γίνει κανόνας πως ότι είναι ευλογία για τις περισσότερες χώρες του κόσμου, στη δική μας χώρα εξελίσσεται σε κατάρα και καταστροφή.
Τι πιο φυσικό, οι μήνες Νοέμβρης και Δεκέμβρης στις χώρες της βόρειας εύκρατης ζώνης, να φέρνουν βροχές, χιόνι και χαμηλές θερμοκρασίες. Ο απαραίτητος κύκλος της φύσης.
Το καθεστώς Μητσοτάκη και οι εργολάβοι του, όμως, έχουν φροντίσει τον εφιάλτη. Μία νεροποντή (έστω και βίαιη λόγω κλιματικής μεταστροφής) να παρασύρει υποδομές, να καταστρέφει περιουσίες και καλλιέργειες, να αφανίζει λιμάνια και χωριά και το χειρότερο από όλα να σκορπάει τον θάνατο.
Απολογισμός της κακοκαιρίας “Bora”, τρεις νεκροί. Πατάμε όμως όλο χαμόγελο το κουμπί εκκίνησης του Μετρό Θεσσαλονίκης κύριε Μητσοτάκη…
Τρεις ακόμα νεκροί στην ατελείωτη λίστα αδικοχαμένων λόγω αδιαφορίας, εξυπηρέτησης συμφερόντων ημετέρων και διασπάθισης δημόσιου χρήματος, που οδηγούν στην καθημερινή υποβάθμιση υποδομών και ζωής.
Και όλα αυτά γιατί? Διότι έχει φροντίσει ο κύριος Μητσοτάκης και οι ακόλουθοί του, να έχει παραδοθεί όλο το μερίδιο της αγοράς υποδομών – κατασκευών σε τέσσερα μεγαθήρια: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ, ΜΕΤΚΑ.
Στους ίδιους ακριβώς, που ο κύριος Σταϊκουρας ανέθεσε το σύνολο των έργων αποκατάστασης υποδομών στη Θεσσαλία, ύψους 1.4 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Παραβαίνοντας όλες τις ευρωπαϊκές οδηγίες (αλήθεια, είναι τελικά φιλοευρωπαϊκή η ΝΔ;), τη βασική αρχή της αναλογικότητας και αποκλείοντας τη συμμετοχή μικρότερων εργοληπτικών εταιρειών , το αποτέλεσμα είναι η μεγάλη χρονική καθυστέρηση στην εκτέλεση κάθε απαραίτητου έργου.
Είναι γνωστό πως οι τέσσερις εργοληπτικές εταιρείες που αναφέραμε, έχουν ήδη συγκεντρώσει ένα υψηλότατο ανεκτέλεστο συμβάσεων τεχνικών έργων ύψους 18 δισεκατομμυρίων ευρώ και υφίσταται σοβαρός προβληματισμός για το εάν και πότε θα έχουν τη δυνατότητα να ανταπεξέλθουν σε ότι έχουν αναλάβει , αφού ο μέσος όρος κύκλου εργασιών τους την τελευταία τριετία είναι μόλις 2 δις.
Φυσικά, με τη σημερινή πολιτική ηγεσία το φαγοπότι θα συνεχιστεί. Οι συγκεκριμένοι μεγαλοεργολάβοι θεωρούνται “έβδομης βαθμίδας” (απλά να το πούμε – υλοποιούν έργα πολύ μεγάλης κλίμακας και προϋπολογισμών) και με εντελώς αντισυνταγματικό τρόπο (ρωτήστε την κυβέρνηση να σας αναλύσει τον τρόπο) δεν υπάρχει γι αυτούς ρήτρα ή περιορισμός ανεκτέλεστου. Ο νοών νοείτω…
Οι ετοιμοπαράδοτες γέφυρες θα συνεχίζουν να πέφτουν μία μέρα πριν δοθούν στη δημόσια χρήση, οι δρόμοι θα παθαίνουν καθιζήσεις ή θα κόβονται στα δύο, τα μπαζωμένα ρέματα θα πνίγουν κόσμο και τα ετοιμόρροπα αντιπλημμυρικά ολόκληρους κάμπους, για το χατίρι του ενός και των τεσσάρων του.
Ας μην ανοίξουμε (ακόμα) το θέμα “Μετρό Θεσσαλονίκης”…
Η νομαρχιακή επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κεφαλονιάς και Ιθάκης”