ΓΚΙΣΓΚΙΝΗΣ: ΓΕΦΥΡΑ ΧΕΙΜΩΝΙΚΟΥ: ΤΟ «ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ» & Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ…

257
https://lsionionnison.com/

ΘΕΜΑ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ:

ΓΕΦΥΡΑ ΧΕΙΜΩΝΙΚΟΥ: ΤΟ «ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ» & Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ…

Ποντάρουν στην λήθη, την σύγχυση, τον αποπροσανατολισμό και στην εικονική αντιπαράθεση οι πολιτικές δυνάμεις, σε επίπεδο κυβέρνησης αλλά και των παρατάξεων τους στο Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων, για την κατάσταση που υπάρχει στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο της Κεφαλονιάς και συγκεκριμένα στην γέφυρα Χειμωνικού.

Για την κατασκευή του έργου υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση και συνυπεύθυνη η Περιφερειακή Αρχή Ιονίων Νήσων που έχει την αρμοδιότητα του Επαρχιακού αυτού δρόμου. Επίσης πολιτικά συνυπεύθυνοι είναι και οι 3 Δήμοι της Κεφαλονιάς αφού το συγκεκριμένο σημείο είτε είναι στα χωρικά τους όρια, είτε αφορά την προσπελασιμότητα των κατοίκων των Δήμων τους.

Τι κάνουν οι πολιτικές δυνάμεις και οι παρατάξεις τους στο Π.Σ. που κυβέρνησαν και κυβερνούν την χώρα και την Π.Ι.Ν.;

Η παράταξη της κ. Κράτσας (ΝΔ) κάνει Επερωτήσεις και αναρωτιέται γιατί δεν ολοκληρώνεται το έργο.

Η παράταξη της κ. Δρυ (ΠΑΣΟΚ) και η Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ Κεφαλονιάς κάνουν Επερωτήσεις και βγάζουν Ανακοινώσεις και ζητούν να μάθουν γιατί δεν προχωράει το έργο.

Η παράταξη της ΑΝΑΣΑ (ΣΥΡΙΖΑ) και πρώην στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και νυν του κ. Κασελάκη επερωτούν, βγάζουν φωτογραφίες και ρίχνουν «δάκρυα» για την μη ολοκλήρωση του έργου.

Η Περιφερειακή Αρχή Τρεπεκλή (ΝΔ) καθησυχάζει και εφησυχάζει τους κατοίκους κερδίζοντας χρόνο για λογαριασμό της κυβέρνησης.

Ο κυβερνητικός Βουλευτής της ΝΔ στην Κεφαλονιά «σφυρίζει αδιάφορα».

Η ίδια η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει προτεραιότητα την άμεση και ασφαλή ολοκλήρωση της κατασκευής της γέφυρας Χειμωνικού αφού κόβει την χρηματοδότηση, δεν δημιουργεί μια ασφαλή εναλλακτική λύση, διατηρεί υποστελεχωμένες τις αρμόδιες υπηρεσίες που δεν έχουν τα απαραίτητα μέσα να εποπτεύσουν και να υλοποιήσουν αντίστοιχα έργα.

Όλοι τους συνυπεύθυνοι στον ένα ή στον άλλο βαθμό -με υποκριτικό ενδιαφέρον όταν βρίσκονται στην αντιπολίτευση- αφού δεν έκαναν και δεν κάνουν τα αναγκαία, όταν ασκούν την εξουσία.]

Προκύπτουν αμείλικτα τα ερωτήματα:

Γιατί από το 1972 που κατασκευάστηκε η γέφυρα δεν είχε γίνει κανένα ουσιαστικό έργο στην περιοχή για την προστασία και την συντήρηση της γέφυρας από τις κυβερνήσεις της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ. του ΣΥΡΙΖΑ;

Γιατί καμιά Νομαρχιακή & Περιφερειακή Αρχή της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ & ΠΑΣΟΚ μαζί, του ΣΥΡΙΖΑ δεν ασχολήθηκε και δεν συντήρησε επί χρόνια την γέφυρα; 

Το χρονικό της πορείας του έργου:

17.09.2020 «ΙΑΝΟΣ» και κατάρρευση της γέφυρας, κλείνει ο δρόμος για 2 χρόνια σχεδόν.

17.07.2022 Μπαίνει η στρατιωτική γέφυρα.

31.10.2023 κλείνει ο δρόμος στο Χειμωνικό έως την 31.05.2024 για να αφαιρεθεί η στρατιωτική γέφυρα και να κατασκευαστεί η καινούργια.

01.06.2024 νέα παράταση της διακοπής κυκλοφορίας από το Χειμωνικό έως τις 30.09.2024 για την συνέχιση κατασκευής του έργου.

01.10.2024 νέα παράταση της διακοπής κυκλοφορίας λόγω μη ολοκλήρωσης του έργου έως τις 31.12.2024.

31.12.2024 νέα παράταση διακοπής κυκλοφορίας έως 28.02.2025 λόγω μη ολοκλήρωσης του έργου.

 Κλειστός ο δρόμος για 16 μήνες με την νέα παράταση.

Με βάση τις αυτοψίες που έχουμε κάνει ως Λαϊκή Συσπείρωση και τα δημοσιεύματα των τοπικών ΜΜΕ προκύπτει ότι το έργο είναι ουσιαστικά σταματημένο εδώ και αρκετό διάστημα. Αυτό στην πράξη σημαίνει, ότι είναι βάσιμη η ανησυχία των κατοίκων της περιοχής και ευρύτερα του λαού της Κεφαλονιάς, ότι όχι μόνο δεν θα έχει ολοκληρωθεί ούτε στην προβλεπόμενη 4η ημερομηνία παράτασης, αλλά θα πάει ακόμη πολύ ποιο πίσω.

Η μη ύπαρξη οργανισμού σε επίπεδο κράτους ή της Π.Ι.Ν. που να έχει την αρμοδιότητα της Μελέτης, της συντήρησης και της κατασκευής αντίστοιχων έργων είναι μια συνειδητή επιλογή όλων των κυβερνήσεων και Περιφερειακών Αρχών. Ευθυγραμμισμένες στις οδηγίες της Ε.Ε. για την ιδιωτικοποίηση και αυτού του τομέα για να τον «ξεκοκαλίζουν» οι επιχειρηματικοί όμιλοι του κλάδου αυξάνοντας τα κέρδη τους και την ανταγωνιστικότητα τους. Από τη μια η υποστελέχωση των εναπομεινάντων υπηρεσιών από την άλλη η λογική του «κόστους οφέλους», παραδίδουν τα έργα στους ιδιώτες οι οποίοι ενδιαφέρονται για την ανάληψη και την ταχύτερη ολοκλήρωσή τους εκεί που η κερδοφορία είναι μεγάλη, όπως π.χ. αν υπήρχαν Διόδια ο δρόμος θα είχε τελειώσει.

Αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχισθεί άλλο. Είναι πρόκληση και εμπαιγμός. Καταδικάζει και επιβαρύνει ένα ολόκληρο νησί, δημιουργεί προβλήματα ασφάλειας των μετακινήσεων από την εναλλακτική κίνηση σε ένα ορεινό οδικό δίκτυο (Φάλαρη), ιδίως τώρα το χειμώνα. Λαμβάνοντας υπόψη και την έλλειψή μέσων και προσωπικού στον τομέα της Υγείας γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνο για την ζωή των κατοίκων και των επισκεπτών.

Καλούμε τον λαό να πάρει την υπόθεση στα χέρια του. Μην περιμένει βοήθεια και λύσεις στα προβλήματα από αυτούς που τα δημιουργούν. Από αυτούς που κρύβουν τις πραγματικές αιτίες της μη επίλυσης τους. Που είναι και με τους επιχειρηματικούς ομίλους και την ιδιωτικοποίηση και παράλληλα λένε και παλεύουν για φιλολαϊκές λύσεις. Αυτήν την αυταπάτη καλλιεργούν στον λαό.

Για αυτό απαιτούμε:

  • Να πάρει θέση η Περιφερειακή Αρχή για την άμεση επίλυση του προβλήματος.
  • Να χρηματοδοτήσει άμεσα η κυβέρνηση με όλα τα αναγκαία χρήματα για την ολοκλήρωση του έργου.
  • Να γίνουν όλα τα συνοδά έργα που χρειάζονται για την ασφαλή λειτουργία του δρόμου.
  • Να αποζημιωθούν άμεσα οι κάτοικοι και οι επιχειρήσεις για τις οικονομικές επιπτώσεις που έχουν.
  • Άμεσα να υπάρξει εναλλακτική δίοδος πρόσβασης του δρόμου μέχρι την ολοκλήρωση του έργου.

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης

Νίκος Γκισγκίνης

08.01.2025

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!