“ΦΑΡΟΣ”: Ανοικτή Επιστολή προς τον Βουλευτή και τον Δήμαρχο Αργοστολίου.

148
Φάρος Πολιτισμού συμμετοχής Αργοστολίου.
  Ανοικτή Επιστολή προς τον Βουλευτή και τον Δήμαρχο Αργοστολίου.
 Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι το δημόσιο σχολείο έχει υποστεί τα πάνδεινα από τους πειραματισμούς,  τους ερασιτεχνισμούς και τις αστοχίες της Πολιτείας. Οι πολίτες έχουν διαπιστώσει ότι η Παιδεία  δεν αποτελεί προτεραιότητα της Πολιτείας και της Τοπικής αυτοδιοίκησης. Αυτό αποδεικνύεται και σε τοπικό επίπεδο με τις άθλιες υποδομές όπως προκάτ, κτίρια πεπαλαιωμένα, δρόμοι που χρησιμοποιούν οι μαθητές άκρως επικίνδυνοι, μειωμένο προσωπικό για να εξασφαλισθούν οι κανόνες  υγιεινής, τεράστιες ανάγκες σε χώρους άθλησης και αθλητικού υλικού αλλά και απουσία συνεργασίας του Δήμου με την εκπαιδευτική και σχολική κοινότητα.
Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε τα αναχρονιστικά αναλυτικά προγράμματα, τον μεγάλο αριθμό αναπληρωτών,  τον αγώνα επιβίωσης αυτών με τεράστιες επιπτώσεις   στην εκπαιδευτική διαδικασία, την εγκατάλειψη καλλιτεχνικών μαθημάτων και την τεράστια γραφειοκρατία, την απουσία ψυχολόγων, νοσηλευτών κλπ.
Το δημόσιο σχολείο στριμώχθηκε στα σχοινιά για να δώσει χώρο στα ιδιωτικά, στα πρότυπα, στα πειραματικά και τώρα στα Ωνάσεια.
Από την έναρξη του σχολικού έτους οι σχολικές μονάδες του Δήμου μας έχουν υποστεί ένα επιπλέον πλήγμα . Αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες τους σε στοιχειώδη αναλώσιμα υλικά όπως χαρτί υγείας και κουζίνας, σακούλες απορριμμάτων, είδη καθαρισμού, φάρμακα, χαρτί Α4 κλπ. Εκπαιδευτικοί αναφέρουν ότι «ντρεπόμαστε όταν τα παιδιά αναζητούν depon και χαρτί υγείας κι  δεν ξέρουμε τι να πούμε. Δίνουμε από τα δικά μας». Οι καθαρίστριες αγωνιούν καθημερινά εάν θα βρουν το απαραίτητο υλικό για να εξασφαλίσουν τη στοιχειώδη υγιεινή. Οι διαμαρτυρίες τους δεν εισακούονται. Μήπως θα πρέπει να ανησυχήσουμε και για την υγιεινή στα σχολεία μας εν μέσω κυμάτων ιώσεων κι άλλων ασθενειών;
Σε πολλά σχολεία οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί συγκεντρώνουν χρήματα για να αγοραστεί χαρτί υγείας και φάρμακα.
Η κυβέρνηση με πανουργία διαλύει τις σχολικές επιτροπές μέσω των οποίων η κάθε σχολική μονάδα διέθετε τα ποσά για να καλύπτει τις ανάγκες της, αναζητώντας  προμηθευτές με τις καλύτερες τιμές, ποιότητα και άμεση διάθεση. Ενώ η κυβέρνηση ευαγγελίζεται την αποκέντρωση στα σχολεία, δίνει με απόλυτα συγκεντρωτικό τρόπο την αρμοδιότητα στον Δήμο.
Ο Δήμος με χαρά το δέχεται διότι έτσι θα παραχωρήσει την προμήθεια του υλικού στους φίλους και χρηματοδότες του προμηθευτές με αμοιβαίο όφελος. Δεν είναι δυνατόν ο Δήμος  να γνωρίζει τις ανάγκες του κάθε σχολείου, πολλές από τις οποίες  εμφανίζονται απρόσμενα και απαιτούν άμεση κάλυψη. Εάν π.χ το σχολείο χρειαστεί Depon, λόγω μιας αιφνιδιαστικής ίωσης, δεν θα μπορεί  να προμηθευτεί το φάρμακο. Θα περιμένει για μακρό διάστημα όταν Δήμος θα ολοκληρώσει τη διαδικασία προμήθειας φαρμακευτικού υλικού και φυσικά σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια.
Απευθύνουμε έκκληση στον κ. Καππάτο να μεταφέρει στην Κυβέρνηση την αγωνία των εκπαιδευτικών και το μέγεθος του προβλήματος που ταλανίζει τα σχολεία. Δεν έχει σπαταληθεί ποτέ ένα ευρώ από τη προηγούμενη αποτελεσματική διαδικασία. Αντιθέτως η τροποποίηση αυτής, εκτός από τα άλυτα προβλήματα, δημιουργεί υπόνοιες για τη παραχώρηση σε δήμους το περιθώριο για συναλλαγή και αμοιβαίες εξυπηρετήσεις.
Καλούμε επίσης τον Δήμαρχο να διεκδικήσει την απλούστευση της διαδικασία προμήθειας υλικού, δίνοντας  την αρμοδιότητα στη κάθε σχολική μονάδα. Να επισκεφτεί το κάθε σχολείο, που δεν έχει κάνει ποτέ, να θυσιάσει τα συμφέροντα  για το κοινό καλό και μάλιστα τη μόρφωση των παιδιών. Μάλιστα θα προτείναμε να σταθεί μπροστά από τους μαθητές στην πρωινή προσευχή και να εξηγήσει το στοιχειώδες:
Εάν τελικά  θα καλύψει τις ανάγκες των σχολείων  ούτως ώστε εκπαιδευτικοί και μαθητές να συνεχίσουν απερίσπαστοι τη δουλειά τους, καταρρίπτοντας παράλληλα την  εδραιωμένη πεποίθησή τους ότι ο Δήμος επιδεικνύει μειωμένο ενδιαφέρον για την Παιδεία.
             Με τιμή
Ομάδα Επικοινωνίας
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!