ΕΝΕΕΓΥ-Λ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ: Μαθήματα ζωής!

200

ΕΝΕΕΓΥ-Λ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ-ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Σήμερα,4 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκαν στο χώρο του σχολείου μας ποικίλες δράσεις ενημέρωσης αλλά και ευαισθητοποίησης στα πλαίσια της Παγκόσμιας ημέρας ατόμων με αναπηρία. Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου μας αλλά και στον προαύλιο χώρο.

Υπεύθυνοι καθηγητές υλοποίησης των δράσεων ήταν ο κύριος Ηλιάδης Βασίλης και η κυρία Αραβαντινού Αντζουλέτα ενώ ο σύλλογος των εκπαιδευτικών του σχολείου μας αγκάλιασε και υποστήριξε εγκάρδια το σύνολο των δράσεων.

Το ΕΝΕΕΓΥ΄-Λ επισκέφτηκαν οι δύο τάξεις Ε’και ΣΤ’ του 2ου Δημοτικού Αργοστολίου μαζί με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τάξεών τους. Τα παιδιά των δύο σχολείων χωρίστηκαν σε μικτές ομάδες και παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με διάφορες μορφές αναπηρίας, είδαν ”ιδίοις όμμασι” πώς είναι το αλφάβητο Braille τυπωμένο στα ειδικά φύλλα γραφομηχανής, μίλησαν με νοηματική και παρουσίασαν στους συμμαθητές τους τα ονόματά τους, δημιούργησαν συνθήματα στο αλφάβητο των τυφλών.

Εν συνεχεία, τα παιδιά παρακολούθησαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου βιωματική δράση καθοδήγησης ενός τυφλού συνανθρώπου μας παίρνοντας τα ίδια το ρόλο του τυφλού ή του οδηγού του. Με τη λήξη του προγράμματος και των σημερινών δράσεων μαθητές και εκπαιδευτικοί υποσχέθηκαν μελλοντικές συμπράξεις για δράσεις και κοινές δραστηριότητες των δύο σχολείων. Η επίγευση της σημερινής ημέρας άφησε συναισθήματα χαράς, πληρότητας και συνεργασίας και φυσικά ένα άρωμα αλληλεγγύης και αποδοχής σε έναν κόσμο σκληρό και άδικο που τελικά μόνο τα παιδικά χαμόγελα μπορούν να ομορφύνουν. Αυτό που μένει από τη σημερινή μέρα δεν είναι άλλο από τα δυο συνθήματα που δημιούργησαν οι μεγάλοι και μικροί μαθητές μας:

“MΠΑΙΝΩ ΣΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΟΥ, ΜΠΕΣ ΣΤΑΔΙΚΑ ΜΟΥ”

”ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ , ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ”

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!