Γυμνάσιο με Λ.Τ. Μεσοβουνίων: εκπαιδευτικό σεμινάριο Erasmus στη Βαρκελώνη

41

Το διάστημα Δευτέρα 8 Απριλίου-13 Απριλίου, o εκπαιδευτικός του Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Μεσοβουνίων, Κωνσταντίνος Λεοντίου, μετακινήθηκε στη Βαρκελώνη στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus + για να συμμετάσχει στο σεμινάριο που προάγει τις δεξιότητες του 21ου αιώνα. Το σεμινάριο, με τίτλο Classroom Management Solutions for Teachers: New Methodologies, Effective Motivation, Cooperation and Evaluation Strategies, που διοργανώθηκε από τον οργανισμό Europass Teaching Academy προσέφερε μια πολύτιμη ευκαιρία για επιμόρφωση και ανταλλαγή γνώσεων με εκπαιδευτικούς από όλη την Ευρώπη. Συγκεκριμένα το σεμινάριο επικεντρώθηκε στους εξής τομείς:

Διαχείριση τάξης

Το σεμινάριο δημιουργήθηκε για καθηγητές που θέλουν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τη διαχείριση μιας αποτελεσματικής και ενημερωμένης τάξης που ενθαρρύνει τη συμμετοχή και την στοχοποιημένη μάθηση χρησιμοποιώντας τις πιο πρόσφατες τεχνικές και εργαλεία.

Παρακολούθηση και ανατροφοδότηση

Οι εκπαιδευτικοί εμβαθύνουν στη διαχείριση μιας τάξης μέσω του προβληματισμού, της παρατήρησης των εκπαιδευτών και των σεναριακών περιπτώσεων, που ενθαρρύνουν τη συζήτηση και την επίλυση των πιο κοινών προβλημάτων στην τάξη.

Κινητοποίηση

Μέσα από διαδραστικές και ελκυστικές δραστηριότητες (χρήση λογισμικού όπως Kahoot, Goosechase, Edpuzzle) οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να ενισχύουν το κίνητρο της τάξης συνολικά, να καθιερώνουν κανόνες στην τάξη, να παρέχουν σαφείς οδηγίες. Η χρήση του λογισμικού εξυπηρετεί την ανάπτυξη εκπαιδευτικών σχέσεων μέσω της εργασίας σε ζευγάρια ή σε ομαδικές εργασίες και ενθαρρύνει τους μαθητές να αναλογιστούν τη δική τους συμπεριφορά στην τάξη.

Διαφορετικότητα τάξης

Το μάθημα περιλαμβάνει μια συζήτηση σχετικά με το τι ακριβώς είναι η Ανατρεπόμενη Τάξη και πώς αυτή η νέα μέθοδος διδασκαλίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί με το αντικείμενο που διδάσκεται. Τέλος, η αξιολόγηση και η πρόοδος εξετάζονται με τις εργασίες μαθητών και των στρατηγικών παρουσίασης.

Μέσω του σεμιναρίου Διαχείρισης Τάξης, οι συμμετέχοντες/ουσες αποκτούν καλύτερη εικόνα για το πως μια τάξη μπορεί να λειτουργεί ομαλά και τι χρειάζεται για να «αναποδογυρίσουν» τις δικές τους τάξεις. Εξοικειώνονται επίσης με τη μάθηση βάσει έργου και εργασίας και παίρνουν ιδέες για την αποτελεσματική αξιολόγηση της μάθησης και της συμμετοχής των μαθητών.

Το πλήρες κείμενο του άρθρου εδω ΑΡΘΡΟ ERASMUS_ΛΕΟΝΤΙΟΥ(1)

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!