Κεφαλονιά, Ζάκυνθος και Ιθάκη έχουν γεμίσει από Έλληνες τουρίστες χάρη στην τηλεοπτική και ραδιοφωνική διαφήμιση του 11880 απο την αρχή της σεζόν.
Ενώ Δήμοι και Περιφέρεια έμειναν στην ουσία αδρανείς στην διαφήμιση των νησιών μας στο εσωτερικό της χώρας για προσέγγιση Ελλήνων τουριστών , ο Γιώργος Θεοδόσης , πρόεδρος της Levante Ferries, από τον Μάιο προβάλλει τα νησιά μας σε όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά κανάλια της Ελλάδας.
Η Χολιγουντιανών προδιαγραφών τηλεοπτική διαφήμιση που γυρίστηκε το 2020 σε Ζάκυνθο και Κεφαλονιά με σκηνοθέτη τον διάσημο Οδυσσέα Λάππα και τη συμμετοχή εκατοντάδων κομπάρσων , προβλήθηκε και εφέτος από τις αρχές της σεζόν σημειώνοντας τεράστια επιτυχία.
Ο Mr 11880 και πρόεδρος της Levante Ferries βρίσκεται αυτές τις ημέρες στην Κεφαλονιά και στην Ιθάκη στις ετήσιες οικογενειακές διακοπές του στα νησιά μας. Χθες σουλατσάρισε στο Λιθόστρωτο, ήπιε το καφεδάκι του στο αγαπημένο του στέκι στο Antico , έκανε τα ψώνια του στα τοπικά καταστήματα και βεβαίως επισκέφτηκε το γραφείο της εταιρίας στην Πλατεία για μια καλημέρα στο προσωπικό.
Καταστηματάρχες του Αργοστολίου τον χαιρετούσαν και τον ευχαριστούσαν για τη διάφημισή του νησιού μας , «Σώσατε τη σεζόν» , « Δουλεύουμε χάρη στο 11880» , «Σας ευχαριστούμε , μόνο εσείς διαφημίσατε το νησί μας», ήταν μερικά από τα σχόλια που άκουσε ενώ έλαβε από φίλους κρασιά και τοπικά εδέσματα . Για άλλη μια φορά καταστηματάρχες του πρότειναν να συμμετέχουν και αυτοί οικονομικά στην επόμενη διαφήμιση .
Ο Γιώργος Θεοδόσης , ιδιαίτερα σεμνός και χαμηλών τόνων επιχειρηματίας και άνθρωπος, χαμογελούσε απλόχερα και τους ευχαριστούσε για τα καλά τους λόγια.
Στις τοπικές κοινωνίες μετά απο τις συνεχόμενες επιτυχίες της διαφήμισής ιδιαίτερα τα δυο τελευταία κρίσημα χρόνια, φαίνεται να ξεπερνιέται η αντίληψη ότι οι Ελληνες είναι φτωχοί τουρίστες και δεν ξοδεύουν. Ο Mr 11880 απέδειξε ότι μια στοχευμένη διαφήμιση προσελκύει στοχευμένο κοινό και έχει πάντα επιτυχία.
Στο Antico του Λιθόστρωτου ο Γιώργος Θεοδόσης συναντήθηκε τυχαία με τον βουλευτή Παναγή Καππάτο όπου και αυτός τον ευχαρίστησε για την διαφήμισή της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης.
Το ίδιο σκηνικό και στην Ζάκυνθο από τους επαγγελματίες του τουρισμού προς τον συμπατριώτη τους αλλά και στην Ιθάκη
όπου το νησί «βουλιάζει» από Έλληνες τουρίστες όπως και από τα δεικάδες σκάφη στις παραλίες του.
«Στην κρίση αντιδράς με επίθεση», είναι ένα από τα επιχειρήματα που συχνά λέει ο Γιώργος Θεοδόσης και βεβαίως δεν το λέει μόνο , το πράττει..
Αλλά σας έχουμε νέα… Ήδη έχει σκέφτεται το σενάριο για την διαφήμιση των νησιών μας το 2022 … Παίρνει ιδέες, επισκέπτεται καινούργια μέρη , συνομιλεί με τον κόσμο, καταγράφει και ετοιμάζεται !
Στις φωτογραφίες βλέπετε στιγμιότυπα απο τη βόλτα του Γιώργου Θεοδόση στο Αργοστόλι:
Στο Melograno της Πλατείας με τον Σταύρο Σπαθή ιδιοκτήτη του newbrand εστιατορίου και πρόεδρο του Επιμελητηρίου και της ΔΕΥΑΚ και τον Ζακυνθινό chef Γιάννη Μάργαρη.