Tα «έξυπνα ταξίδια», το Blockchain και το Facebook βρέθηκαν στο επίκεντρο της τελευταίας ημέρας διεξαγωγής του Travel Tech Show που διεξήχθη στο πλαίσιο της έκθεσης WTM του Λονδίνου.
Ειδικοί μίλησαν για το πώς εφαρμόζονται μερικές από τις νεότερες τεχνολογίες όπως η επαυξημένη πραγματικότητα και η εικονική πραγματικότητα στην προσέλκυση τουριστών και την ενθάρρυνσή τους να χρησιμοποιούν τα ίδια ταξιδιωτικά brand.
Kατά τις συζητήσεις στο Digital Travel Think Tank για την εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα, ο Chris Elson της Diverse Interactive εξήγησε ότι οι επιχειρήσεις που δεν χρησιμοποιούν εικονικό περιεχόμενο χάνουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα, και, όπως είπε, η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας συμβάλλει στη συναισθηματική προσέγγιση των ταξιδιωτών διατηρώντας το ενδιαφέρον τους.
Περιέγραψε την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας ως παράγοντα που φέρνει τη μεγαλύτερη μεταστροφή στον τρόπο που χρησιμοποιούμε τα κινητά και τα τάμπλετ από τότε που οι άνθρωποι άρχισαν να τα χρησιμοποιούν πριν μια δεκαετία.
Οι ειδικοί τόνισαν ότι βρισκόμαστε στην εποχή που οι 2 αυτές τεχνολογίες δεν πρέπει απλώς να θεωρούνται ως κάτι διασκεδαστικό, συμβουλεύοντας τις εταιρίες να αναβαθμίσουν τα χαρακτηριστικά που τους έκαναν να ερωτευθούν τα ταξίδια, όπως τους ανθρώπους και τις ιστορίες, σε περιεχόμενο εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
Ωστόσο, υπογράμμισαν ότι πρέπει να αντιμετωπίζουν τις νέες τεχνολογίες ως κάθε άλλο μέσο, διαφορετικά δεν θα αποδώσουν.
Οι ειδικοί τόνισαν ακόμη ότι η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών είναι μια ακριβή διαδικασία και ότι ανυπομονούν να τις δουν να εφαρμόζονται από ανεξάρτητους παρόχους ταξιδίων και ξενοδοχεία.
Για το Facebook, η Vanessa Fitzgerald στέλεχος της μεγάλης πλατφόρμας social media, αναφέρθηκε στα κινητά, το βίντεο και τις εμπλουτισμένες εμπειρίες, στα οποία πρέπει να στραφεί το μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων.
300 εκατ. άνθρωποι ανεβάζουν βίντεο στο Instagram Stories καθημερινά, έναντι 250 εκατ. πριν 3 μήνες, δείχνοντας τη ραγδαία αύξηση της εφαρμογής του Facebook.
Αναφέρθηκε δε σε τρόπους με τους οποίους οι εταιρίες μπορούν να χρησιμοποιούν περιεχόμενό τους προκειμένου να προσελκύσουν την προσοχή καταναλωτών, όπως με σύντομα βίντεο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και εκτενέστερο περιεχόμενο κατά τη φάση χαλάρωσής τους.