PHOCUSWIRE: Η πρόθεση ταξιδιού μετά το πέρας της πανδημίας

290

Η έγκριτη ιστοσελίδα PhocusWire, πραγματοποίησε ένα εξαιρετικό διαδικτυακό σεμινάριο, σχετικά με την πρόθεση ταξιδιού με το πέρας της κρίσης του Κορωνοϊού, καταλήγοντας σε σημαντικά αποτελέσματα από έρευνες, που πραγματοποιήθηκαν στις ΗΠΑ, τη Γερμανία, τη Γαλλία και τη Βρετανία.

Το money-tourism.gr, εξασφάλισε τα βασικά στοιχεία της έρευνας και τα δημοσιεύει, αφού αποτελούν πολύ σοβαρή ενημέρωση και πληροφόρηση για όσα πρόκειται να συμβούν.

Τα τρία πολύ βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν, είναι τα εξής:

  • οι πρώτοι τουρίστες που θα ταξιδέψουν θα ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα έως 34 ετών.
  • οι τουρίστες που θα ταξιδέψουν θα επιλέξουν χώρες με λίγα κρούσματα και καλή διαχείριση της πανδημίας
  • θα θέλουν να έχουν πρόσβαση σε δραστηριότητες (εκδρομές, εστιατόρια, μουσεία, κ.λπ).
Τα στοιχεία

Ως προς την έγκριση των ταξιδιωτικών περιορισμών εκ μέρους των κυβερνήσεων προκύπτουν τα εξής:

  • ΗΠΑ: Το 32% δεν τα θεωρεί τόσο αυστηρά, το 44% τα θεωρεί επαρκή και το 24% τα θεωρεί αυστηρά
  • Βρετανία: Το 35% δεν τα θεωρεί τόσο αυστηρά, το 46% τα θεωρεί επαρκή  και το 19% τα θεωρεί αυστηρά
  • Γερμανία: Το 34% δεν τα θεωρεί τόσο αυστηρά, το 47% τα θεωρεί επαρκή  και το 19% τα θεωρεί αυστηρά
  • Γαλλία: Το 36% δεν τα θεωρεί τόσο αυστηρά, το 50% τα θεωρεί επαρκή  και το 14% τα θεωρεί αυστηρά

Συμπέρασμα: Λιγότερο από το 1/5 των ερωτηθέντων θεωρεί τα μέτρα αυστηρά, ενώ πάνω από το 1/3 ζητάει πιο αυστηρά μέτρα και σχεδόν οι μισοί θεωρούν, ότι οι κυβερνήσεις έχουν πράξει σωστά.

Αναφορικά με τις ακυρώσεις και τις αναβολές ταξιδιών προκύπτει:

  • ΗΠΑ: 33% προχώρησαν σε αναβολή και 29% σε ακύρωση
  • Βρετανία: 39% προχώρησαν σε αναβολή και 30% σε ακύρωση
  • Γερμανία:  25% προχώρησαν σε αναβολή και 36% σε ακύρωση
  • Γαλλία:  37% προχώρησαν σε αναβολή και 26% σε ακύρωση

Όσον αφορά στην ηλικία και τη συμπεριφορά προκύπτει, ότι:

  • Στις ΗΠΑ η ηλικιακή ομάδα 18-35 ήταν εξίσου πιθανό να ακυρώσουν/αναβάλουν το ταξίδι τους ή να μην αλλάξουν τα σχέδιά τους. Η ηλικιακή ομάδα 35-54 κατά 46% ανέβαλε τα ταξίδια της, ενώ οι μισοί (24%) τα ακύρωσαν.
  • Στη Βρετανία η προτιμότερη λύση ήταν η μεταφορά των ταξιδιών σε μελλοντικές ημερομηνίες για όλες τις ηλικιακές ομάδες, ενώ οι άνω των 55 ετών ακύρωσαν ή ανέβαλαν το ταξίδι τους αντίστοιχα κατά 38%.
  • Στη Γερμανία σημειώθηκε μεγάλη διαφορά στη συμπεριφορά ανάλογα την ηλικία. Σχεδόν το 25% από όλες τις ηλικιακές ομάδες ανέβαλε τα ταξίδια του και το 33% τα ακύρωσε, ενώ το 22% είναι αναποφάσιστοι.
  • Στη Γαλλία παρατηρήθηκε η μεγαλύτερη αισιοδοξία. Το 35% της ομάδας 55+ ετών ανέβαλε τα ταξίδια του και ομοίως έπραξε το 40% της ηλικιακής ομάδας 18-34 ετών. Το 29% της ομάδας 18-54 ακύρωσε το ταξίδι και το 26% των 55+ ετών είναι αναποφάσιστοι.

Στην πλειοψηφία τους τα ταξίδια αναβλήθηκαν για 1 με 6 μήνες. Στις ΗΠΑ το ποσοστό αναβολής ανήλθε στο 61%, στη Βρετανία στο 48%, στη Γερμανία στο 64% και στη Γαλλία στο 74%.

Τα μέτρα περιορισμού φαίνεται να είχαν μεγάλη επιρροή, καθώς στην πλειοψηφία τους οι ερωτηθέντες προσάρμοσαν την καθημερινότητα τους στη νέα πραγματικότητα.

Πιο συγκεκριμένα:

  • «Συνέχισα την καθημερινή μου ρουτίνα»: 14% στις ΗΠΑ, 15% στη Βρετανία, 16% στη Γερμανία και 12% στη Γαλλία.
  • «Προσάρμοσα την καθημερινότητά μου»: 59% στις ΗΠΑ, 64% στη Βρετανία, 65% στη Γερμανία και 66% στη Γαλλία.
  • «Staycation στην πόλη»: 22% στις ΗΠΑ, 15% στη Βρετανία, 14% στη Γερμανία και 9% στη Γαλλία.
  • Αναποφάσιστοι: 5% στις ΗΠΑ, 6% στη Βρετανία, 5% στη Γερμανία και 11% στη Γαλλία.

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι συμμετέχοντες προχώρησαν σε αλλαγή των ταξιδιωτικών τους πλάνων ήταν:

  1. Ο φόβος να νοσήσουν και να μεταδώσουν τον Κορωνοϊό
  2. Οι περιορισμοί στη μετακίνηση
  3. Η αδυναμία να απολαύσουν πλήρως τον προορισμό.

Ανά χώρα οι κύριοι φόβοι των ταξιδιωτών ήταν με σειρά προτεραιότητας:

  • ΗΠΑ και Βρετανία: Να νοσήσουν στον προορισμό, να νοσήσουν κατά τη μετακίνηση και να τεθούν σε καραντίνα στον προορισμό ή κατά την επιστροφή.
  • Γερμανία: Να τεθούν σε καραντίνα στον προορισμό ή κατά την επιστροφή, να νοσήσουν στον προορισμό, να είναι τα εστιατόρια και τα καφέ κλειστά στον προορισμό
  • Γαλλία: Να νοσήσουν κατά τη μετακίνηση, να είναι τα εστιατόρια και τα καφέ κλειστά στον προορισμό, να νοσήσουν στον προορισμό.

Αναφορικά με το φόβο έκθεσης στον Κορωνοϊό ή τη μετάδοσή του:

  • ΗΠΑ: Έκθεση κατά τη μετακίνηση (61%), έκθεση στον προορισμό (64%), μετάδοση σε τρίτους (38%)
  • Βρετανία: Έκθεση κατά τη μετακίνηση (55%), έκθεση στον προορισμό (56%), μετάδοση σε τρίτους (39%)
  • Γερμανία: Έκθεση κατά τη μετακίνηση (41%), έκθεση στον προορισμό (56%), μετάδοση σε τρίτους (39%).
  • Γαλλία: Έκθεση κατά τη μετακίνηση (48%), έκθεση στον προορισμό (40%), μετάδοση σε τρίτους (31%).

Στο ερώτημα του συσχετισμού των εναέριων μετακινήσεων με το κίνδυνο έκθεσης στον ιό, οι συμμετέχοντες απάντησαν:

  • ΗΠΑ: Ταξιδιώτες με αεροπλάνο (70%), ταξιδιώτες εκτός αεροπλάνων (45%)
  • Βρετανία: Ταξιδιώτες με αεροπλάνο (58%), ταξιδιώτες εκτός αεροπλάνων (50%)
  • Γερμανία: Ταξιδιώτες με αεροπλάνο (48%), ταξιδιώτες εκτός αεροπλάνων (33%)
  • Γαλλία: Ταξιδιώτες με αεροπλάνο (55%), ταξιδιώτες εκτός αεροπλάνων (40%)

Στο ερώτημα του φόβου για περιορισμό μετακινήσεων οι απαντήσεις κινήθηκαν ως εξής:

  • ΗΠΑ: Φόβος για καραντίνα (46%), φόβος για αποκλεισμό στον προορισμό (30%)
  • Βρετανία: Φόβος για καραντίνα (43%), φόβος για αποκλεισμό στον προορισμό (34%)
  • Γερμανία: Φόβος για καραντίνα (52%), φόβος για αποκλεισμό στον προορισμό (37%)
  • Γαλλία:  Φόβος για καραντίνα (36%), φόβος για αποκλεισμό στον προορισμό (38%)

Ικανότητα συμμετοχής σε δραστηριότητες:

  • ΗΠΑ: Τα καταστήματα εστίασης και τα ξενοδοχεία ήταν κλειστά (36%), τα αξιοθέατα ήταν κλειστά (32%)
  • Βρετανία: Τα καταστήματα εστίασης και τα ξενοδοχεία ήταν κλειστά (39%), τα αξιοθέατα ήταν κλειστά (31%)
  • Γερμανία: Τα καταστήματα εστίασης και τα ξενοδοχεία ήταν κλειστά (47%), τα αξιοθέατα ήταν κλειστά (33%)
  • Γαλλία: Τα καταστήματα εστίασης και τα ξενοδοχεία ήταν κλειστά (43%), τα αξιοθέατα ήταν κλειστά (26%).

Από την έρευνα, επίσης, προκύπτει, ότι σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες που άλλαξαν τα σχέδιά τους ήταν ικανοποιημένοι με τον τρόποι διαχείρισης από τους παρόχους.

  • ΗΠΑ: 10% χαμηλή ικανοποίηση, 26% μέτρια ικανοποίηση, 64% υψηλή ικανοποίηση
  • Βρετανία :10% χαμηλή ικανοποίηση, 30% μέτρια ικανοποίηση, 60% υψηλή ικανοποίηση
  • Γερμανία: 14% χαμηλή ικανοποίηση, 27% μέτρια ικανοποίηση, 60% υψηλή ικανοποίηση
  • Γαλλία: 9% χαμηλή ικανοποίηση, 39% μέτρια ικανοποίηση, 53% υψηλή ικανοποίηση

Η ηλικιακή ομάδα 55+ ήταν πιο ικανοποιημένη από τη διαχείριση των παρόχων πιθανόν λόγω της υψηλότερης εμπιστοσύνης προς αυτούς

  • ΗΠΑ: 5% χαμηλή ικανοποίηση, 21% μέτρια ικανοποίηση, 74% υψηλή ικανοποίηση
  • Βρετανία : 4% χαμηλή ικανοποίηση, 21% μέτρια ικανοποίηση, 75% υψηλή ικανοποίηση
  • Γερμανία: 3% χαμηλή ικανοποίηση, 31% μέτρια ικανοποίηση, 66% υψηλή ικανοποίηση
  • Γαλλία: 8% χαμηλή ικανοποίηση, 35% μέτρια ικανοποίηση, 57% υψηλή ικανοποίηση.

Ωστόσο, η παραπάνω ικανοποίηση δε μεταφράζεται και σε προθυμία να λάβουν προσφορές από τους παρόχους στο μέλλον.

  • ΗΠΑ: 42% χαμηλή προθυμία, 27% μέτρια προθυμία, 31% υψηλή προθυμία
  • Βρετανία : 61% χαμηλή προθυμία, 20% μέτρια προθυμία, 19% υψηλή προθυμία
  • Γερμανία: 54% χαμηλή προθυμία, 28% μέτρια προθυμία, 19% υψηλή προθυμία
  • Γαλλία: 39% χαμηλή προθυμία, 29% μέτρια προθυμία, 32% υψηλή προθυμία.

Εν τούτοις, οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, τη Βρετανία και τη Γαλλία που είναι κάτω από 34 ετών νιώθουν πιο άνετα να εκμεταλλευθούν τις προσφορές για ταξίδια αναψυχής. Για τους ταξιδιώτες από τη Γερμανία η τάση αυτή παρατηρείται πιο έντονα στην ηλικιακή ομάδα 35-54.

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις