Η Hyatt ανακοίνωσε την “Παγκόσμια Δέσμευση Φροντίδας & Καθαριότητας” για υπαλλήλους και ταξιδιώτες που διαμένουν στα ξενοδοχεία της, που ενεργοποιεί από τον Μάιο.
Όπως ανακοίνωσε πρόκειται για μια διαδικασία διαπίστευσης από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Biorisk (GBAC) στα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Το GBAC, αποτελούμενο από επιστήμονες κατά των μικροβιακών παθογόνων απειλών, είναι ένα τμήμα της παγκόσμιας ένωσης βιομηχανίας καθαρισμού (ISSA).
“Πρέπει να εξετάσουμε την εμπειρία του ξενοδοχείου από κάθε θέση, δήλωσε ο Μαρκ Χοπλαμαζιάν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hyatt. Από τα δωμάτια και τα λόμπι μας έως τα σπα και τα φαγητά μας”.
Κάθε ξενοδοχείο Hyatt θα έχει κάποιον εκπαιδευμένο ως “υπεύθυνο υγιεινής”, ο οποίος θα βεβαιώνει ότι το ξενοδοχείο του συμμορφώνεται με τις νέες οδηγίες.
Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν οδηγίες κοινωνικής απόστασης, τοποθέτηση απολυμαντικών χεριών, εφαρμογή πρωτοκόλλου ασφάλειας και υγιεινής τροφίμων για εστιατόρια και υπηρεσία δωματίου, αυξημένη συχνότητα καθαρισμού με απολυμαντικά νοσοκομειακού επιπέδου σε επιφάνειες υψηλής αφής, κοινόχρηστους χώρους και σε δωμάτια επισκεπτών.
Η Hyatt αναπτύσσει επίσης νέες διαδικασίες εργασίας και εκπαιδεύσεις για τους υπαλλήλους της για την αντιμετώπιση της ασφάλειας των επισκεπτών. Όπως καθημερινές έρευνες σχετικά με την καθαριότητα του ξενοδοχείου και πολλά άλλα.
Καθώς οι μάρκες της ξενοδοχειακής αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένων των Hilton και Marriott, ανακοίνωσαν τις πρωτοβουλίες καθαρισμού τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Hyatt εργάζεται για την εφαρμογή νέων προδιαγραφών ώστε να κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται πιο ασφαλείς.